معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری با تاکید بر نقش رسانه‌ها گفت: در عصری به سر می بریم که ذهن، فکر و شناخت به اندازه صنعت غذا و هوای پاک تاثیرگذار است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت ستاد توسعه علوم فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری، تسهیلات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌های فعال در حوزه علوم شناختی پرداخت می‌شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، کارگاه آموزشی در حوزه بازی‌های شناختی برگزار می‌کند.
راه‌های تقویت تعامل و توسعه همکاری میان ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و فناوران و تولیدکنندگان تجهیزات شناختی مورد بررسی قرار گرفت.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: تلاش ستاد بر تقویت تعامل میان محققان،تیم‌های پژوهشی و صاحبان سرمایه برای ارایه دستاوردها و محصولات فناورانه درحوزه های شناختی به جامعه است.
با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ زیرساخت‌های تخصصی در حوزه علوم شناختی در مراکز علمی و دانشگاهی کشور توسعه می‌یابد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از افزایش تعامل و همکاری با مراکز علمی، تخصصی و دانشگاهی خبر داد.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از راه‌اندازی ۱۵ هسته شناختی جدید در مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی خبر داد.
چهارصد طرح تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه دانش علوم شناختی تحت پوشش حمایت های ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی قرار گرفت.
دستاوردهای خلاقانه و فناورانه حوزه های شناختی در پاویون ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نمایشگاه بین المللی اصفهان به نمایش در می آید.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: ستاد علوم و فناوری های شناختی از فرصت های مطالعاتی پسا دکتری دانشجویان و محققان برای مهاجرت به حوزه های علوم اعصاب و شناختی حمایت می کند.
اولین شتابدهنده شناختی در کشور تاییدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری را دریافت کرد.
دوره جامع توانبخشی شناختی دراختلالات روانپزشکی و نورولوژی با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی برگزار می شود.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از طرح های پژوهشی با موضوع «بهبود مهارت های شناختی یادگیرندگان در محیط های یادگیری دوره پساکرونا» حمایت می‌کند.
دستاوردهای استارت آپی حوزه علوم شناختی بهمن ماه در نمایشگاه بین المللی تهران ارائه می شوند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی حمایت از تجاری سازی طرح ها و محصولات شناختی را سرعت بخشیده است.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری گیلان  برای کمک به  توسعه زیست بوم علوم و فناوری شناختی تفاهم نامه امضا کردند
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی، تیم های برتر حوزه اختلالات نورولوژیکی و روانپزشکی را معرفی و از آنها تقدیر کرد.
سه طرح تحقیقاتی درحوزه علوم اجتماعی محاسباتی با رویکرد شناختی تحت حمایت ستاد توسعه علوم وفناوری های شناختی به اتمام رسید.
ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی اعلام کرد فعالیت و مشارکت محققان، اساتید و پژوهشگران درحوزه های علوم و فناوری های شناختی افزایش یافته است.
کسب و کار فعالان استارت اپی در حوزه علوم و فناوری های شناختی با برگزاری وبیناری رونق و توسعه می یابد.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی اعلام کرد: یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی آذرماه برگزار می شود.
در راستای ارتقای دانش علوم شناختی در سطح کشور، طرح‌های پژوهشی ترکیبی از چند پایان‌نامه حمایت می شود.
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی حکمی دبیر جدید ستاد راهبری توسعه علوم و فناوری‌های شناختی را منصوب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ