مراسم پیاده روی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) با قرائت قرآن و زیارت اربعین آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری هوایی از نورافشانی در مهمونی ده کیلومتری در میدان آزادی تهران را مشاهده می‌کنید.
مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ زنان تهران عصر یکشنبه (۲۱ خرداد ۱۴۰۲) در رشته‌های دومیدانی، پرتاب با نیزه و پرش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
نوروز سال ۱۳۹۳ برای جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا، آلودگی صوتی و بصری و آسیب به بنا‌های تاریخی میدان نقش‌جهان، ورود و تردد وسایل نقلیه به این مکان تاریخی ممنوع شد، ولی با این حال همچنان معضل تردد موتورسیکلت در سطح میدان همچون سال‌های گذشته به قوت خود باقی مانده است. ایجاد سروصدا، خطر تصادف و آسیب به گردشگران و ایجاد فضای بصری نامناسب از جمله مشکلاتی است که تردد موتورسیکلت در این میدان تاریخی به وجود آورده است. از نهاد‌های زیربط از جمله شهرداری اصفهان، نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که متولیان نگهداری از این میدان تاریخی هستند انتظار می‌رود برای حل مشکل تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
حملات سازماندهی شده شهرک نشینان اسرائیلی در شهرک حواره در شهر نابلس که تمام شب به طول انجامید، شبی کابوس وار را برای فلسطینیان رقم زد.
دوکاتی نام خود را از طریق طیف گسترده‌ای از موتور‌های قدرتمند در تالار مشاهیر دنیای موتورسیکلت ثبت کرده؛ از موتوجی‌پی تا جام توریستی جزیره من، این شرکت موتورسازی ایتالیایی به برند قدرتمندی در داخل و خارج پیست تبدیل شده است.
میدانی که امروز به میدان تجریش معروف است، سال‌ها قبل به سرپل تجریش شهرت داشت؛ نامی که هنوز هم از زبان قدیمی‌ها نیفتاده و از هر محله شمیران که بخواهند به قصد خرید یا زیارت راهی این محله شوند، می‌گویند: «تا سرپل...»
مراسم راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بعد از دوسال شرایط کرونایی در ساعت ۹:۳۰ شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد. راهپیمایان تهرانی به سمت مسیرهای منتهی به میدان آزادی حرکت کردند. سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
مراسم تشییع همسر آیت الله سبحانی، بانوی مومنه حاجیه خانم مخترع (از خاندان مجتهدی تبریزی) روز یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱، از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع شد. مجلس ختم آن مرحومه عصر امروز، پس از نماز مغرب و عشاء در دفتر حضرت آیت‌الله سبحانی واقع در میدان شهداء، ابتدای خیابان صفائیه برگزار می‌شود. مجلس ختم برای بانوان نیز در حسینیه شهداء، در خیابان صفائیه برگزار خواهد شد.
میدان حسن آباد از قدیمی‌ترین میدان‌های تهران است. سال ۱۳۰۹ ساخت بنا‌های دور میدان با گنبدهایشان به پایان می‌رسد و به همین مناسبت میدان هشت گنبد نام می‌گیرد. هشت گنبد، مدتی ملک‌المتکلمین نام گرفت، پس از پیروزی انقلاب میدان سی و یک شهریور نامیده شد و در نهایت نام آن به همان حسن آباد برگشت./ منبع: کجارو
مراسم ۹ دی در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
در تحقیقات میدانی یکی از شاهدان گفت: مقتول قصد داشت برای بستنی فروشی‌اش تبلیغ کند و به همین دلیل از یک بلاگر در اینستاگرام خواست برای ساخت یک کلیپ تبلیغاتی همراه گروهش به آنجا بیایند. تصویر‌برداری ساعتی طول کشید. زمانی که کارشان تمام شد، مقتول از بلاگر معروف خواست تا با او عکس بیندازد و فیلم بگیرند تا در صفحه اینستاگرام خودش نیز این تصاویر را منتشر و در آنجا هم تبلیغ کند. اما تیم تبلیغاتی به این موضوع اعتراض کردند و سر همین مسأله باهم دعوایشان شد. نمی‌دانم چه شد که ناگهان یکی از سه تصویربردار با چاقو به گردن مرد بستنی‌فروش ضربه زد و سپس سوار بر خودروشان متواری شدند.
پوتین به عنوان بخشی از رژه تاریخی در سال ۱۹۴۱، زمانی که سربازان شوروی در طول جنگ جهانی دوم به سمت خط مقدم حرکت کردند، از نمایشگاه نظامی در میدان سرخ مسکو دیدن کرد.
کیهان نوشت: در کشور ما هزاران زن فرهیخته و عفیف با تحصیلات عالی و فعالیت‌های گسترده و سودمند اجتماعی حضور دارند که از سوابق درخشانی در عرصه‌های علمی و خدمات برجسته به مردم نیز برخوردارند و انتظار می‌رفت از تصاویر آن‌ها در دیوارنگاره استفاده شود؛ که نشده است!
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
در حالی که شبکه سه سیما مراسم میدان امام حسین تهران را به صورت زنده پوشش میداد، حامد سلطانی مجری مراسم اعلام کرد هم اکنون شاهد سخنان رائفی پور خواهیم بود، و بلافاصله در این لحظه شبکه سه سیما تصاویر مراسم را قطع کرد.
پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی، در میدان امام حسین (ع) تهران آغاز شد و دلدادگان حسینی با پیمودن مسیر ۱۷ کیلومتری، تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در شهرری پیاده روی می‌کنند. در این مراسم معنوی میهمانانی از کشور اسپانیا حضور داشتند.
فیلمی از آغاز مراسم جاماندگان اربعین در تهران را مشاهده می‌کنید.
خبرنگاران میدانی فوتبال ایران تا صبح چهارشنبه برای ثبت تصاویر ورود کارلوس کی‌روش منتظر ماندند.
میدان شهرداری رشت به سبک پلازا‌های اروپای شرقی‏‏، مرکز گردهم‌آیی مردم و گردشگران است؛ بنا‌های زیبای این میدان، اما قدمتی به اندازه اواخر دوران قاجار دارند و به ثبت ملی رسیده‌اند.
دولت بهار عکس‌های یادگاری برخی مردم با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی در میدان ٧٢ نارمک را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ