مراسم گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی با حضور مردم تهران در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فرهنگ قبیله‌ای تانا توراجان در جزیره‌ی سولاوِسی در اندونزی، مرگ برای برخی پایان کار نیست، بلکه آغاز نوعی دیگر از حضور فرد متوفی در میان اعضای خانواده است. (تصاویر ممکن است آزاردهنده باشند).
مراسم گرامیداشت بیست و پنجمین سالگرد شهدای دیپلمات مزار شریف، یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه و جمعی از خانوده‌های شهدای دیپلمات در محل وزارت خارجه برگزار شد.
مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری سابق با حضور جمعی از سیاسیون برگزار شد.
مراسم ختم خواهر حسین شریعتمداری بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شد.
پیکر ۳۰ نفر دیگر از قربانیان گمنام نسل کشی سربرنیتسا در میان اشک و ناله مردم سارایوو تشییع شد.
پس از رحلت پیکر امام خمینی جهت وداع در روز ۱۵ خرداد ۱۳۶۸ به مصلای تهران منتقل شد، یخچال بزرگی با دیوار‌های شیشه‌ای بر روی چند کانتینر به‌طوری قرار گرفت تا مردم بتوانند پیکر امامشان که عمامه‌ای سیاه به نشانه انتساب به سادات بر روی سینه داشت را ببینند. پس از اقامه نماز ابتدا تصمیم گرفته شد برای تشییع کامیونی تابوت حامل پیکر را به بهشت زهرا که در ۲۰ کیلومتری مصلا بود منتقل کند و یک هلی کوپتر از آغاز مسیر تابوت را همراهی می‌کرد، در میانه راه به علت هجوم جمعیت زیادی که برای تشییع پیکر آمده بودند ادامه دادن مسیر غیر ممکن شد و هلی کوپتر به زحمت به زمین نشست و پیکر برای تکفین مجدد به جماران و در رور بعد به محل تدفین منتقل شد. در یازدهم ژوئن ۱۹۸۹، یک ششم جمعیت وقت ایران (بیش از ده میلیون نفر)، جمعیتی به وسعت ۳۲ کیلومتر برای تشییع پیکر امام خمینی به حوالی بهشت زهرا آمدند تا این بدرقه بزرگترین مراسم تشییع دنیا لقب بگیرد. بخشی از عکس‌های زیر از مجموعه آرشیو خبرگزاری ایرنا از مراسمات پس از رحلت رهبر کبیر انقلاب در سال ۱۳۶۸ است که برای اولین بار منتشر می‌شود.
مراسم تشییع پیکر شهدای فلسطینی در نوار غزه از ساعتی پیش در این باریکه آغاز شده است.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد حضور زنانی که چفیه را به صورت روسری در آورده بودند جلب توجه کرده بود.
گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در مصلای امام خمینی برگزار شد حضور زنانی که چفیه را به صورت روسری در آورده بودند جلب توجه کرده بود.
مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۳ دیماه در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. زائران از جای جای ایران برای عرض ارادت به سردار دل‌ها خود را به گلزار شهدای کرمان رساندند.
مراسم روز بزرگداشت یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول با حضور چارلز سوم پادشاه انگلیس و اعضای خانواده سلطنتی در وایت هال لندن برگزار شد. روز بزرگداشت روزی است که در کشورهای اعضای اتحادیه کشورهای همسود (کامان ولس) از زمان پایان جنگ جهانی اول برای زنده نگه داشتن یاد سربازان کشته شده در هنگام انجام وظیفه در جنگ جهانی اول برگزار می‌شود. با پیروی از رسمی که جرج پنجم در سال ۱۹۱۹ بنیان گذاشت، بسیاری از کشورهای غیر عضو اتحادیه کشورهای همسود هم این روز را گرامی می‌دارند.
مراسم گرامیداشت دومین سالروز آزادسازی قره‌باغ جمهوری آذربایجان با حضور دانش آموزان دبیرستان نظامی، جانبازان و شهروندان در مناطق مختلف باکو به عنوان بخشی از جشن "روز پیروزی" برگزار شد. گفتنی است عملیات آزادسازی منطقه قره‌باغ در ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۰ آغاز شد و ۴۴ روز به طول انجامید. ورود ارتش آذربایجان به شوشا باعث متلاشی شدن ارتش ارمنستان شد و ایروان در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ با امضای بیانیه‌ای شکست خود را پذیرفت و قول داد ارتش خود را از استان‌های آغدام، کلبجر و لاچین خارج کند.
مراسم گرامیداشت سیزدهم آبان‌ در دانشگاه شریف با حضور عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد. در این مراسم ضرغامی درباره وضعیت سیاسی کشور سخنرانی کرد و به سوالات برخی از دانشجویان پاسخ داد.
فیلمی از راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی را مشاهده می‌کنید.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در مقابل محل سابق لانه جاسوسی آغاز شد.
راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان و گرامیداشت روز ملی استکبارستیزی با حضور اقشار مختلف مردم در شیراز آغاز شد.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
رئیس جمهور سوریه با حضور در مسجد جامع بنی امیه در دمشق، در مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) شرکت و نماز ظهر را اقامه کرد.
مراسم پیاده روی اربعین در تهران از میدان امام حسین(ع) با قرائت قرآن و زیارت اربعین آغاز شد.
مراسم تاسوعای حسینی با شور و حرارتی خاصی در جای‌جای افغانستان برگزار گردید.
مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام از روز اول محرم به مدت ۱۲ روز در دفتر آیت الله العظمی وحیدخراسانی مرجع عالیقدر شیعیان برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ