جدول رده بندی آنلاین رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در بلگراد را می‌بینید که ایران با اختلاف نسبت به آمریکا در رتبه دوم ایستاده است. تصور می‌شد در غیاب روس‌ها ایران شانس اول قهرمانی باشد اما تا اينجا چنین نشد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در میان ۲۱ تیم شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی آسیا در جایگاه دوازدهم ایستاد.
تیم ملی والیبال ژاپن با کسب چهار برد از چهار بازی در صدر جدول رده‌بندی لیگ ملت‌ها قرار گرفت و تیم ایران با نمایش ضعیف در جایگاه یازدهم ایستاد.
هفته بیستم لیگ برتر هندبال با تغییر رده چهارم جدول رده‌بندی و شگفتی یک نیمه‌ای شکست صدرنشین به پایان رسید.
تیم‌های ساوانا، پارس جنوبی، فولاد هرمزگان، سنگ آهن بافق، پیکان بندر دیر و شهداب یزد با امتیازاتی نزدیک در جدال برای تصاحب صدر جدول رده‌بندی هستند.
تیم مهرام تهران با پیروزی مقابل صنعت مس کرمان به صدر جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ برتر بازگشت.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
اتحاد کلباء با پیروزی برابر الظفره توانست از بحران خارج شود، اما تغییری در جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی به وجود نیامد.
تیم فوتبال سپاهان به لطف گل به خودی بازیکن سابق خود از سد فولاد خوزستان گذشت و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تثبیت کرد.
سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
تیم ایفاسرام اردکان با سرمربی جدید خود (علیرضا طلوع‎‌کیان) سه بر یک حریف را شکست داد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
رنکینگ فیفا ملاکی برای تعیین نتایج و قدرت تیمها نیست. جام جهانی قطر این موضوع را به اثبات رساند. در جدول زیر می بینید که بلژیک ، آلمان و دانمارک سه تیم یک رقمی رده‌بندی فدراسیون جهانی، حتی از مرحله گروهی جام بيست و دوم صعود نکردند!
تیم‌ ملی والیبال جوانان پسر ایران با چهار پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی ایستاد.
تیم‌ ملی والیبال نوجوانان ایران با یک پله صعود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاد.
در هفته سوم لیگ برتر هندبال مردان چهار تیمی که در صدر جدول رده‌بندی هستند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
شطرنجبازان اعزامی ایران به المپیاد زیر ۱۶ سال جهان در دور هفتم این رقابت‌ها با ترکیه، تیم صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت خواهند داشت.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
تیم ایران در دور هفتم رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان به صدر جدول رده‌بندی تیمی صعود کرد و صدرنشین در بخش انفرادی جدول پسران شد.
مرحله نهایی رقابتهای والیبال قهرمانی جهان امروز شنبه برگزار خواهد شد تا چهره دو تیم فینالیست مشخص شود. تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
اگر دراگان به اردوی اتریش برود، قاعدتا جدی‌ترین محک دوران حضورش در تیم ملی ایران را می‌خورد. او تا‌به‌حال برابر تیمی که در رنکینگ فیفا زیر رده ۵۰ باشد، بردی به دست نیاورده و تمامی تیم‌هایی که با ایران آن‌ها را برده، تیم‌هایی بوده‌اند که در جدول رده‌بندی برترین‌های دنیا از رده ۵۰ به بالا بوده‌اند. این همان موضوعی است که منتقدان دراگان بار‌ها به آن اشاره کرده و گفته‌اند دراگان مرد بازی‌های بزرگ نیست و از همین رو نمی‌تواند گزینه به‌دردبخوری برای تیم ملی در جام جهانی باشد.
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ