برزیل با وجود حذف در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر، همچنان برترین تیم ادوار جام جهانی است. آنها غیر از برتری در تعداد جام‌ها بر سایر رقبا، از لحاظ برد و پیروزی و امتیاز کسب شده هم فاصله زیادی دارند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال هلند در خانه حریفش سه امتیاز به دست آورد.
ماکس فرستاپن در جدول رده‌بندی فرمول یک 2023 پس از برگزاری دو گرندپری در بحرین و عربستان پیشتاز است.
علیرضا منصوریان بار دیگر مقابل تیم سابق خود استقلال شکست خورد. به این ترتیب نخستین باخت این مربی که سه هفته قبل به جای جواد نکونام انتخاب شد، امروز در خانه این تیم رقم خورد. ساپینتو با این پیروزی در جدول رده‌بندی 46 امتیازی شد و از پرسپولیس عبور کرد
دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که استقلال با پیروزی برابر مس کرمان فاصله خود را با صدرجدول کمتر کرد.
استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان با برتری مقابل حریفان خود در رتبه‌های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.
تیم فوتبال استقلال پس از انجام شانزده بازی در برابر پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر، اکثر امتیازات ممکن را از دست داده است.
سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
عثمان دمبله بال فرانسوی بارسلونا گل سه امتیازی تیمش در این بازی را در دقیقه 22 به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت ژاوی هرناندس 41 امتیازی شود و حاشیه امنیتش در صدر جدول رده‌بندی لالیگا را به سه امتیاز افزایش دهد.
شاگردان ریکاردو ساپینتو با این پیروزی 26 امتیازی شدند و با توجه به توقف پرسپولیس برابر پیکان هم‌امتیاز این تیم شد و با تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند
سپاهان با این پیروزی موفق شد با 24 امتیاز موقتاً به رده دوم جدول رده‌بندی راه پیدا کند. در آن سو نفت مسجدسلیمان در نخستین حضور ابراهیم اشکش هشتمین باخت فصلش را تجربه کرد و در قعر جدول ماندنی شد.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
فاصله امتیازی ایجاد شده در صدر جدول رده‌بندی لیگ پرتغال هواداران پورتو را برای قهرمانی در این فصل با تردید جدی روبرو کرده است.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در هفته سوم لیگ امارات به پیروزی دست پیدا کرد تا شش امتیازی شود و به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کند.
جدول رده بندی آنلاین رقابت‌های جهانی کشتی آزاد در بلگراد را می‌بینید که ایران با اختلاف نسبت به آمریکا در رتبه دوم ایستاده است. تصور می‌شد در غیاب روس‌ها ایران شانس اول قهرمانی باشد اما تا اينجا چنین نشد
جدول رده‌بندی مسابقات جهانی در ۴وزن اول
تیم ملی والیبال ایران با وجود پیروزی برابر آرژانتین در روز نخست مسابقات، جایگاه دوازدهم را به خود اختصاص داد.
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.
آرسنال 9 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی هم صعود کرد. تا الان آرسنال تنها تیم فصل جاری جزیره بوده که سه برد متوالی داشته
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
با توجه به روندی که بازار سهام در روزها و هفته گذشته در پیش داشت بسیاری از تحلیلگران اعتقاد دارند که بورس تهران در طول خرداد ماه روزهای پرچالش تری را در پیش داشته باشد و احتمالا با افت به مراتب بیتشری نسبت به آنچه در طول هفته گذشته شاهدش بودند مواجه می شود.
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ