تیم ایفاسرام اردکان با سرمربی جدید خود (علیرضا طلوع‎‌کیان) سه بر یک حریف را شکست داد و یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک امیر قلعه‌نویی بازی فولاد خوزستان و صنعت نفت را زیر نظر می‌گیرد.
مارسلینو گارسیا تورال که در مقطعی گزینه شماره یک جانشین لوئیس انریکه در تیم ملی اسپانیا بود، با باشگاه مارسی به توافق رسید.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین بعد از برد 2 بر صفر مقابل اندونزی از بازیکنان تیم ابراز رضایت کرد.
روبرتو مانچینی، مربی تیم ملی ایتالیا گفت، منچسترسیتی بخت بیشتری برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان دارد اما هیچ چیزی در این باره قطعی نیست.
صحبت های آندرانیک تیموریان پس از برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال اعتراض تیم پیروز دربی صدم پایتخت را به همراه داشت.
تیم ملی والیبال مربی لهستانی استخدام کرد
مربی تراکتور معتقد است حضور مربیان تیم ملی در ورزشگاه‌ها برای تماشای لیگ برتر، انگیزه بازیکنان را بیشتر می‌کند.
تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه از سرمربی داخلی همانند جام جهانی 1978 استفاده کرد و بالاخره اولین برد تاریخ خود در جام های جهانی را کسب کرد.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی به یک مربی با مکتب جدید و قوی و افراد تازه نفس نیاز دارد.
ملی پوش سابق فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش فینال جام جهانی را در وقت‌های قانونی پیروز شود.
لوئیس کاسترو مربی پرتغالی تاکتیک تیم ملی این کشور را زیر سوال برد و در عوض از عملکرد مراکز تمجید کرد.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: اگر بازی مقابل استرالیا با برد تیم ایران همراه شود به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی آسیا صعود می‌کنیم و جهانی خواهیم شد.
مربی تیم ملی جوانان معتقد است که اگر قانون دست کی‌روش را نمی بست او حداقل دو بازیکن از این تیم را با تیم ملی بزرگسالان به قطر می برد.
قرعه کشی مسابقات قهرمانی دختران زیر ۲۰ سال در آسیا، درحالی انجام شد که تیم ملی ایران در این رده سنی سرمربی ندارد.
نایب رییس فدراسیون اسکیت از حضور مربی خارجی در تیم ملی اسکیت خبر داد و گفت: برای تقویت تیم ملی اسکیت برد و توسعه این رشته در استانها به دنبال جذب مربی خارجی از کشورهای آسیایی هستیم.
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا به پیروزی قاطعانه دست یافت و تیم اندونزی با مربی ایرانی‌اش را از پیش رو برداشت.
تیم ملی فوتسال کویت، میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا کارش را با برد در این رقابت‌ها آغاز کرد.
کارلوس کی‌روش انتقام باقیمانده دوره کلمبیا را از اروگوئه گرفت و نخستین شکست لاسلسته با مربی جدیدش را به این تیم تحمیل کرد. یوزها با این برد روحیه آور، قدرت خود را به رخ حریفان جام جهانی کشیدند
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با یکی از تیم‌های خوب آمریکای‌جنوبی هرچند شیوه همیشگی با کی‌روش را داشت اما توانست با تفکرات این مربی به یک پیروزی امیدبخش در راه جام جهانی دست پیدا کند.
مربی گلرهای تیم ملی بخشی از کار خود در آخرین تمرین را روی میز پینگ پنگ پیش برد.
تیم ملی بدون سرپرست و مربی ایرانی راهی اتریش شد و قرار است در بازگشت تیم ملی به تهران این دو نفر انتخاب شوند.
این نخستین برد تیم ملی والیبال زنان ایران برابر کره جنوبی پس از پیروزی انقلاب است. تاکتیک الساندرا کمپدلی سرمربی خارجی تیم ایران در این مصاف، استفاده از سرویس‌های کوبنده و کم نقص بود که دریافت حریف قدرتمند آسیایی را با مشکل مواجه کرد.
گروه خودروسازی سایپا، در سال جاری موفق شد، ۱۰۸ هزار و ۱۶۳ دستگاه خودرو را به متقاضیان محصولات این مجموعه تحویل دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ