سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس انجمن صنایع روغن نباتی گفت: تغییرات سود بازرگانی واردات انواع روغن خام باید از ابتدای سال ۱۴۰۲ لحاظ شود.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
مربی هوادار می‌گوید در بازی گل‌گهر با تغییرات زیاد و جوانگرایی به میدان خواهند رفت.
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
هفته پایانی لیگ برتر در سال جاری با تغییراتی در بالای جدول همراه بود که استقلال و سپاهان برنده های بزرگ هفته بودند و پرسپولیس که هفته ها صدر را در اختیار داشت به جایگاه سوم سقوط کرد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان و پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است.
در جدیدترین رنکینگ اعلام شده ماه مارس از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جایگاه تکواندوکاران با تغییرات قابل توجهی در جدول رده بندی همراه شد.
در جدیدترین رنکینگ اعلام شده ماه مارس از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، جایگاه تکواندوکاران با تغییرات قابل توجهی در جدول رده بندی همراه شد.
سرمربی پرسپوليس برابر جدال با ذوب آهن تغییرات جالبی در لیست خود داشته است.
سبزپوشان تالشی قعرنشین جدول مسابقات لیگ دسته اول هستند و اتفاقات پیرامون این تیم هر روز وضعیت این تیم را نگران کننده تر می‌کند.
سازمان لیگ بسکتبال با توجه به حذف توفارقان آذرشهر در رقابت‌های لیگ برتر، تغییرات لازم در جدول رده‌بندی این مسابقات را اعمال کرد.
سرمربی پرسپولیس برای دیدار با گل گهر بار دیگر تغییراتی در ترکیب تیمش شکل داده و باید دید آنها بعد از مدت‌ها موفق به کسب برد خواهند شد یا خیر.
با اتمام جام جهانی ۲۰۲۲، جدول ارزشمندترین فوتبالیست‌های آسیا دستخوش تغییراتی شد اما مهدی طارمی هم‌چنان در بین برترین‌های قاره قرار دارد.
چند ماه ثبات در راس باشگاه سایپا سبب شده تا این تیم شرایط خوبی در جدول رده بندی مسابقات پیدا کند.
براساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۹ درصد رسیده است.
بازار خرید و فروش مسکن در این روزهای پاییزی تغییرات جزئی داشته است.
بر اساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۸ درصد رسیده است.
نیمه اول جدال دو تیم هوادار و استقلال با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد
باید دید بعد از مسابقات جام ملت‌ها، چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییراتی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی‌گردند.
حال باید دید بعد از مسابقات جام ملتها این چهار تیم بالای جدول با چه رویکرد و تغییرات و آمادگی به ادامه مسابقات لیگ برتر برمی گردند.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ