جانشین رئیس پلیس راهور با اشاره به اینکه تردد در هر دو مسیر محور مهران به ایلام برقرار است و این محور هنوز یکطرفه نشده است، گفت: دیگر اجازه خروج از کشور به زائران داده نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از روان بودن تردد در بزرگراه تهران کرج خبر داد.
احدی اظهار کرد: ما دو مدل اوزون داریم؛ یک‌لایه اوزون است که در لایه‌های بالای جو قرار دارد و جلوی اشعه یو وی را می‌گیرد و مفید است؛ اما میزان اوزونی که در لایه‌های پایین جو قرار دارد در اثر واکنش‌های فتوشیمیایی ایجاد می‌شود و یک آلاینده است.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
کرج- وزیر راه و شهرسازی در آئین بهره برداری از باند رفت منطقه دوم آزاد راه تهران-شمال گفت: مسیر تهران- شمال با تردد از منطقه یک و دو آزادراه ۶۲ کیلومتر کوتاه می‌شود.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
تونل‌هایی که کاملا زیر گل‌ولای رفته‌اند. وقوع سیلاب حدود ۲۰۰ متر از جاده کرج-چالوس را تخریب کامل کرده و هنوز دو تونل کاملا در گل و لای قرار دارد. جاده کرج - چالوس در محدوده استان البرز همچنان بسته است و تنها تیم‌های امدادی می‌توانند در آن تردد داشته باشند.
رئیس پلیس راه کشور درباره مسدودی جاده چالوس به خاطر کار‌های عمرانی در روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه گفت: این جاده این هفته مسدود نیست و تردد از هر دو طرف جریان دارد.
سردار هادیانفر آزادراه قم تهران به برخی محدودیت‌های تردد برای خودرو‌های سنگین در روز‌های ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه اشاره کرد و گفت: خودرو‌های سنگین از جمله تریلی‌ها و کامیون‌ها طی این دو روز با محدودیت تردد مواجه خواهند بود که جزئیات بیشتر توسط پلیس راه در روز‌های آینده اعلام می‌شود.
این حادثه، ۱۸ اردیبهشت اتفاق افتاده است. بعد از اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ درباره تردد و حضور این دو نفر در مرکز خرید باغ فیض اسلامشهر، پلیس به محل اعزام شد.
کهریزی ادامه داد: به دلیل تداخل دو محور هراز و فیروزکوه در شرق استان تهران، تردد انواع وسایل نقلیه در ورودی های شرقی تهران مانند آزادراه تهران-پردیس، محور قدیم جاجرود و گیلاوند فوق سنگین و با پس زدگی چندین کیلومتری ترافیک همراه است.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: نزدیک به دو میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در جاده‌ها در این مدت تردد داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ١٣ درصد رشد را نشان می‌دهد.
ضرورت دارد نگاه ویژه ملی و به طور خاص از وزارت راه و شهرسازی به این آزادراه معطوف شود چراکه بار ترافیک و تردد ملی را بر دوش دارد.
شهردار منطقه ۲۲ گفت: بهره برداری از تقاطع بزرگراه شهید همدانی به دو بلوار کاج و گل‌ها موجب کاهش ۲۵ کیلومتری تردد خودرویی شهروندان خواهد شد.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
زمانی که داخل خودرو بودم و راننده تغییر مسیر داد، من از طریق برنامه واتس آپ برای خواهرم موقعیت مکانی خودم را فرستادم و بعد هم گوشی را زیر صندلی انداختم، می‌توانید از طریق موقعیت یاب گوشی خواهرم محل تردد آن‌ها را بررسی کنید
مقامات محلی ترکیه اعلام کردند تنگه بسفر از صبح امروز به علت مه گرفتگی شدید از هر دو طرف به روی تردد کشتی ها بسته شده است.
مدیرعامل شرکت حمل کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: از این پس هر دو هفته یکبار کشتی‌های کانتینری با ظرفیت بالا به صورت مستقیم از خاور دور به بندر چابهار تردد خواهند داشت.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از اجرای طرح ویژه ایمن‌سازی دو بوستان چیتگر و جوانمردان با هدف تردد ایمن شهروندان خبر داد.
مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در جلسه با نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان بر لزوم ساماندهی تردد وسایل نقلیه تجاری و شخصی در ترددهای زمینی از مررزهای مشترک دو کشور تأکید کرد.
آزادراه کرج - قزوین و آزادراه تهران - کرج در هر دو مسیر دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران اربعین زمان حضورشان در عتبات را کاهش دهند، گفت: بیش از دو میلیون تردد توسط تردد شمارها ثبت شده است.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
شلمچه- رئیس پلیس راهور فراجا، شرایط برای تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: زوار سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ