رابرت لواندوفسکی در یک مصاحبه از هواداران بایرن مونیخ تشکر کرد که در بازگشت به آلیانز آرنا از او به گرمی استقبال کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که هواداران فوتبال آلمان باید صبر بیشتری داشته باشند.
بعد از هشت فصل، آقای گل‌های بوندس‌لیگا با کمتر از 20 گل به این عنوان دست پیدا کردند و البته با کمترین گل زده در تاریخ این رقابت‌ها.
روبرت لواندوفسکی شب گذشته با لهستان از جام جهانی خداحافظی کرد و به زمره بازیکنانی پیوست که با وجود کسب عنوان بهترین بازیکن دنیا، دست‌شان از فتح جام جهانی کوتاه مانده است.
وویژیک شزنی، گلر تیم ملی لهستان، معتقد است روبرت لواندوفسکی انگیزه بسیار زیادی برای درخشش در جام جهانی دارد. او تایید کرد که این آخرین جام جهانی اش خواهد بود.
روبرت لواندوفسکی امشب گل سوم بارسا را برابر بیلبائو به ثمر رساند. او سه روز پیش هم دو گل به ویارئال زده بود تا خاطره تلخ ال‌کلاسیکو را فراموش کند.
روبرت لواندوفسکی امشب هم برای بارسا گلزنی کرد تا به رکورد 9 گل در هفت بازی ابتدایی خود در لالیگا برسد. او در این هفت هفته رکوردهایی به ثبت رسانده که لئو مسی و کریستیانو رونالدو نیز نداشتند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
لیونل مسی در فصل 12-2011 یک رکورد تاریخی در فوتبال به ثبت رساند که هنوز هیچ بازیکنی به آن نزدیک نشده اما شاید روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند در فصل جاری شانس رسیدن به او را داشته باشند.
پدری گونزالس، ستاره جوان بارسا، از اینکه با روبرت لواندوفسکی هم‌تیمی شده، احساس غرور می کند. او همچنین گفت که امیدوار است برای اسپانیا در جام جهانی به میدان برود.
بارسلونا در تاریخ خود تنها یک بار در یک فصل هم فاتح لالیگا شده و هم عناوین ال‌پی‌چی‌چی و زامورا به بازیکنانش رسیده است. فصل جاری بارسا به دنبال تکرار آن رکورد ویژه است.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.
روبرت لواندوفسکی که امشب برای اولین بار پس از جدایی از بایرن و انتقال به بارسا به آلیانز آرنا برگشته، توسط هواداران بایرن تشویق شد.
به نظر می‌رسد که هواداران بایرن مونیخ همچنان از نحوه جدایی روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی، از این تیم ناراحت هستند.
روبرت لواندوفسکی آماده و سرحال به بازی برابر تیم سابق خود رسیده و این بهترین خبر برای هواداران بارسلوناست که به انتقام از بایرن مونیخ فکر می کنند.
هواداران بایرن مونیخ در آستانه بازی بایرن مونیخ و بارسلونا به شدت از لواندوفسکی انتقاد می‌کنند و این در حالی است که بازیکن بایرن سعی در آرام کردن هواداران‌شان دارند.
ارلینگ هالند با 9 گل زده برای سیتی، فعلا شانس اول کسب کفش طلای اروپاست ولی او رقبای سرسختی برای رسیدن به این جایزه ارزشمند پیش رو دارد.
ساعاتی پس از دبل روبرت لواندوفسکی برای بارسا، کریم بنزما هم برای رئال دبل کرد. گل دوم بنزما روی یک ضربه کاشته به دست آمد و او اصرار خاصی برای زدن این ضربه داشت.
ژاوی پس از یک فصل بدون جام، برای ساختن یک بارسلونای ترسناک برنامه‌ای خاص دارد.
روبرت لواندوفسکی آمار گلزنی خوبی در اولین بازی رسمی خود برای تیم های سابقش دارد. او امیدوار است امشب در اولین بازی رسمی برای بارسا نیز موفق به گلزنی شود.
روبرت لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود از هواداران بایرن مونیخ به دلیل شکل جدایی‌اش عذرخواهی کرد و گفت که اطمینان دارد بایرن بدون او هم بهترین نتایج را خواهد گرفت.
روبرت لواندوفسکی، مهاجم جدید بارسا، اولین گلش با پیراهن این باشگاه را در نوکمپ به ثمر رساند.
هواداران بارسلونا از فرصت مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی استفاده کردند و بار دیگر به رئالی ها به دلیل ناکامی در خرید کیلیان امباپه طعنه زدند.
روبرت لواندوفسکی امروز با حضور در باشگاه بایرن مونیخ، با اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ ملاقات کرد و کدورت ها بین‌شان برطرف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ