هواداران بارسلونا از فرصت مراسم معارفه روبرت لواندوفسکی استفاده کردند و بار دیگر به رئالی ها به دلیل ناکامی در خرید کیلیان امباپه طعنه زدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کامنت های پست آخر علیرضا بیرانوند که او را با جام کافا نشان می دهد به شدت ملتهب است و هوادارن هر دو تیم در حال کری خواندن درباره انتقال احتمالی او هستند.
مهدی ترابی بود پس از گلزنی امید عالیشاه در دربی صد و یکم، پیراهن او را با ژستی شبیه به لیونل مسی در ال‌کلاسیکوی مشهور برنابئو، پیش چشم هواداران به اهتزاز درآورد.
هواداران پرسپولیس با اشاره به ۱۵ قهرمانی لیگ سراسری، برای رقیب سنتی خود کری می‌خوانند.
مربی و بازیکنان یونایتد پس از پیروزی 2 بر یک مقابل فولام به رختکن نرفتند، در زمین ماندند و پس از آخرین بازی خانگی‌شان در این فصل با هواداران وداع کردند.
هواداران بروسیا دورتموند بعد چند ماه انتظار، پاسخ سنگینی به صحبت‌های اولیور کان، نایب رئیس باشگاه بایرن، در ابتدای فصل دادند.
مدافع پرسپوليس دو هفته باقیمانده تا پایان فصل را سخت و حساس برای تیمش عنوان می‌کند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد.
خیابان‌های اطراف ورزشگاه وطنی قائمشهر از صبح امروز پنجشنبه ایستگاه شادی و کری خوانی هواداران فوتبال در آستانه برگزاری بازی تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در قائمشهر است. منبع: ایرنا
هواداران اینتر بعد از قطعی شدن صعود تیمشان به فینال چمپیونزلیگ در سن سیرو برای هواداران رقیب کری خواندند.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان پاسخ کری‌خوانی هواداران تیم‌های صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر را داد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار پیامی نوروز را به هوادارانش تبریک گفت.
مهاجم تراکتور می‌گوید آماده گلزنی مقابل پرسپولیس است و انگیزه زیادی هم دارد.
شادی مهرداد رضایی مقابل هوادار پس از مسابقه واکنش چندین عضو دو تیم را به همراه داشت.
دیدار هوادار و مس رفسنجان اینبار هم با ماجراهای عجیب و جالبی همراه شد.
شاگردان محمد ربیعی با تک گل مهرداد رضایی نیمه اول دیدار حیثیتی برابر هوادار را با پیروزی به رختکن رفتند.
گلر ملی‌پوش پرسپوليس در جشن پیروزی‌اش با هواداران به این شکل با اشاره به خالی شدن سکوهای طرفدار سپاهان بعد از باخت چهار گله، هواداران پرسپولیسی را تهییج کرد.
ستاره تازه وارد چلسی، ویدیویی را در اینستاگرام خود بازنشر کرد که در آن شعارهایی علیه باشگاه های رقیب به گوش می رسد.
هواداران آرژانتینی حتی در مسابقات NBA در آمریکا هم دست از کری خواندن برای کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، برنمی‌دارند.
ارسلان به دلیل اتفاق دیگری هم در این بازی مرکز توجه قرار گرفت؛ او بعد از گل‌زنی، نه‌تنها به دلیل اتفاق‌های اخیر در ایران خوشحالی نکرد، بلکه اشک هم از چشمانش جاری شد تا مورد سانسور صداوسیما هم واقع شود؛ صحنه‌ای که کارگردان تلویزیونی تلاش زیادی برای پنهان‌ماندن آن از روند دربی کرد. ارسلان که پیش‌تر با گیتارنوازی‌اش برای هواداران رقیب کری می‌خواند، شاید پس از گل‌زنی نت شادی برای نواختن نداشت.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
نتایج بازی های نخست گروه B همچنان امید را برای تمام تیم‌های حاصر در این گروه زنده نگه داشته است. در این میان دو دیدار باقی مانده تیم ملی ایران با ولز و آمریکا سرنوشت‌ساز است.
هواداران تیم ملی عربستان امید زیادی به موفقیت تیم‌شان مقابل آرژانتین دارند.
هافبک دفاعی هوادار از موضوعات مختلف پیرامون این تیم صحبت می کند و در ادامه به اینکه باید بیشتر خودش را کنترل کند اشاره می کند.
بنری که یک هوادار در دیدار شب گذشته رئال مقابل آینتراخت فرانکفورت به نمایش گذاشت، توجه زیادی را جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ