روبرت لواندوفسکی در نیمه اول بازی با بایرن مونیخ سه بخت بسیار خوب گلزنی داشت که هیچ‌کدام تبدیل به گل نشدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیل فودن دیشب برابر نیوکسل به قدری خوب بازی کرد که خیال گواردیولا را از بابت غیبت چند ماهه کوین دیبروینه راحت کرد.
احمد نور الهی هافبک ایرانی تازه وارد الوحده در دیدار نخست توانست بهترین بازیکن تیمش شود.
مرحله دوم از رقابت های لیگ دوومیدانی زنان ایران با شکسته شدن پیاپی برخی رکوردها برگزار شد.
مرحله دوم از رقابت های لیگ دوومیدانی زنان ایران با شکسته شدن پیاپی برخی رکوردها برگزار شد.
محمدرضا شاکری اولین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان ضرب کرد.
مالکوم بازیکن برزیلی الهلال در اولین هفته لیگ عربستان برابر ابها درخشید و هت‌تریک کرد.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
رکوردشکنی مردم در روز اول پیش ثبت نام تعابیر گسترده‌ای دارد و نشان می‌دهد ایرانیان هوشمند و شگفتی‌ساز هستند و با وجود همه مشکلات اقتصادی راه علاج را از طریق صندوق ها می‌دانند.
یزد- بانوان دونده استان یزد در اولین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند.
درخشش هندبالیست‌های نوجوان ایران در قهرمانی جهان
کیژان مقصودی با کسب سه مدال در مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا کار خود را در این رقابت‌ها به اتمام رساند.
عبدالکریمی درست می‌گوید. تاریخ سنتی ما نازاست از زاییدن عزیزی چون ژینا و شیرزنان هم‌رکابش. انسان، دموکراسی، آزادی و حقوق مدنی در خاک این تاریخ مذکر نمی‌روید. نور روشنایی و درخشش اختیار و هیجان آری‌گویی به زنده‌گی از سیاهچاله این پدرسالاری یارای فرار ندارد. این نام تاریخ است که در این اقلیم در حال دگرگونی است.
زحل در این طول موج فروسرخ که توسط تلسکوپ مشاهده می‌شود، بسیار تاریک به نظر می‌رسد، زیرا گاز متان تقریباً تمام نور خورشید را که به جو می‌تابد، جذب می‌کند. با این حال، حلقه‌های یخی آن نسبتا روشن باقی مانده‌اند که منجر به ظاهر غیرمعمول زحل در تصویر جیمز وب شده است.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
اوموآموآ در ابتدا به عنوان یک سیارک در نظر گرفته شد، زیرا هیچ نشانه‌ای را از جرقه زدن و درخشش معمول دنباله‌دار‌ها به نمایش نمی‌گذاشت. ستاره‌های دنباله‌دار وقتی با نور خورشید گرم می‌شوند، فواره‌هایی از بخار، دی‌اکسید کربن و غبار ساطع می‌کنند که دنباله‌های درخشان را به همراه دارند، اما هیچ نشانه‌ای از گاز یا گرد و غبار در اطراف این جرم جدید وجود نداشت.
امیر قلعه نویی همچنان به سبک سال های اخیر خود حداقل در مورد پست مهاجم نوک پایبند بوده است.
مهاجم سابق پرسپولیس می‌گوید درخشش محمد عمری این نوید را می‌‌دهد که فوتبال ایران بعد از سال‌ها یک پدیده کشف کرده است.
فیورنتینا با کسب پیروزی 2-1 مقابل میلان، نوار بردهای متوالی این تیم را پاره کرد.
گرونوالد در ایمیلی درباره آتشفشان Kawah Ijen در جزیره جاوه به National Geographic گفت: «این درخشش آبی - غیرمعمول برای یک آتشفشان - در واقع نور حاصل از احتراق گاز‌های سولفوریک است.
این ستاره در سال ۱۸۶۰ توسط منجمان آلمانی شناسایی شد و در ابتدا «BD-12 5055» نامیده شد. این اَبَرستاره قرمز رنگ که درخشش زیادی هم دارد، در فاصله ۹۵۰۰ سال نوری از زمین قرار دارد و جزء صورت فلکی اسکاتوم است.
نوارهای آبی مسحورکننده ای که در مرکز و پایین سمت راست این تصویر ظاهر می شوند گاز است. به لطف تشعشعات فرابنفش که زمانی از ستاره ها خارج شد، این گاز یونیزه شده و در نور مرئی می درخشد.
لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و جوان، هنوز در جام جهانی نتوانسته درخشش خود در رده باشگاهی را تکرار کند.
ستاره شناسان قدرتمندترین درخشش نور جهان را رصد کردند.
لیگ دسته اول بانوان باشگاههای کشور در حالی با حضور ۱۷ تیم در خانه تکواندو آغاز شد که در میان درخشش تیم های مدعی، تیم تازه وارد پارت نوین با درخشش جوانان با آتیه به جمع مدعیان پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ