منابع امنیتی عراقی امروز شنبه از هلاکت دو تروریست داعشی در منطقه طوز در استان صلاح الدین خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی از تداوم حملات به مخفیگاه‌های بقایای داعشی در این کشور خبر دادند.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا از تداوم کمک‌های نظامی به اوکراین خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و ادامه حملات موشکی به نوار غزه خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دستور به نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم برای تشدید حملات به جنبش جهاد اسلامی و تداوم سیاست ترور علیه آن خبر داد.
شبکه المسیره از تداوم حملات ائتلاف سعودی به استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر داد.
درخواست فرماندار دارفور شمالی برای آتش‌بس فوری و تداوم حملات هوایی ارتش سودان علیه مواضع نیروهای واکنش سریع در خارطوم از جدیدترین تحولات میدانی سودان است.
مقام نظامی ارشد عراقی از تداوم حملات علیه تکفیری ها در این کشور خبر داد و به موفقیت های انجام شده در این زمینه اشاره کرد.
تشکیلات خودگردان فلسطین حملات تروریستی شهرک نشینان صهیونیست به شهروندان فلسطینی و منازل آنها و اماکن مقدس را محکوم کرد.
نیروهای ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض آتش بس یمن، حملات متعددی را در مناطق مختلف این این کشور از جمله استان الحدیده انجام دادند.
منابع فلسطینی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و فعال شدن پدافند مقاومت فلسطین خبر دادند.
حملات توپخانه و هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مرزی یمن در استان صعده ادامه دارد.
سلسله جنایات‌های ائتلاف متجاوز سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن همچنان ادامه دارد. ائتلاف متجاوز سعودی امروز مناطق مختلف استان صعده را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.
منابع یمنی اعلام کردند که ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته، بارها استان الحدیده را هدف حملات موشکی و توپخانه ای خود قرار داده است.
یک مقام ارتش اوکراین از تداوم درگیری ها میان نیروهای روس و اوکراینی در شمال دونتسک خبر داد.
دبیرکل ناتو ادعا کرد که کشورهای غربی خود را متعهد به تداوم حمایت از اوکراین می دانند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
مشاور رئیس شرکت مهندسی انرژی هسته‌ای روسیه از تداوم حملات به نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
تداوم حملات رژیم و گسترش آن به مناطق ساحلی این سئوال را در ذهن تحلیلگران و ناظران امور ایجاد کرده است که بالاخره دمشق چه زمانی پاسخ دندان شکنی به حملات رژیم صهیونیستی خواهد داد.
نیرو‌های اوکراینی در مناطق درگیری نیرو‌های روسیه را با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک هدف قرار می‌دهند. نیرو‌های روسی نیز با حملات توپخانه‌ای و شلیک موشک پاسخ متقابل می‌دهند.
روزنامه واشنگتن اگزمینر در گزارشی با اشاره به حملات آمریکا به مقاومت در سوریه این تحرکات را بیهوده توصیف کرد و از تداوم حملات راکتی گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی خبر داد.
سومین روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه با حملات موشکی مقاومت فلسطین به قدس اشغالی و النقب و شهرک های صهیونیست نشین اطراف غزه همراه بود.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی ها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و ده ها نفر دیگر زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه، حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینیها از جمله یک کودک ۵ ساله فلسطینی بر اثر این حملات شهید و دهها نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ