منابع رسانه‌ای از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی در دیرالزور سوریه در واکنش به حمله راکتی به پایگاه این ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
اف-۱۶ موسوم به فالکون برای اولین‌بار در سال۱۹۷۶ پرواز کرد که یک جت جنگنده مافوق صوت است که توسط ارتش‌های ۲۵کشور برای نبرد هوا به هوا و حملات هوا به زمین استفاده می‌شود. این هواپیما در درگیری‌های آمریکا در افغانستان، عراق، کوزوو، خلیج‌فارس و در ماموریت‌های دفاعی در حریم هوایی ایالات متحده به‌کار گرفته شده است.
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین، اعلام کرد که پدافند این کشور موفق شده است در عملیات شب گذشته ۱۸ موشک از جمله شش موشک مافوق صوت «کینژال» روسیه را سرنگون کند.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
برخی منابع خبری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق شمال غربی غزه خبر می‌دهند.
طبق این گزارش‌ها، در این حمله یک انبار مهمات و یک پایگاه نظامی در شهر دیرالزور هدف حملات هوایی قرار گرفت. آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی به محل حمله اعزام شده و گزارش‌های اولیه از زخمی‌شدن ۵ نفر حکایت داشت.
فیلم‌های پهپادی منتشر شده خسارات گسترده‌ای را در شهر وولدار واقع در استان دونتسک اوکراین به همراه ساختمان‌های زیادی که در اثر گلوله باران روسیه آسیب دیده‌اند، نشان می‌دهد.
منابع فلسطینی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و فعال شدن پدافند مقاومت فلسطین خبر دادند.
منابع امنیتی عراقی امروز شنبه از هلاکت دو تروریست داعشی در منطقه طوز در استان صلاح الدین خبر دادند.
ارتش ترکیه در ادامه حملات به شمال سوریه، مناطقی را در استان حلب هدف شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
وزارت دفاع روسیه از دور تازه حملات این کشور علیه مواضع فرماندهی و نظامی اوکراین خبر داد.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا ضمن محکوم کردن حملات موشکی روسیه علیه کی‌یف، آن را "بی‌منطق" خواند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از دست کم دو حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع عراقی از حملات جدید هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.
روزنامه واشنگتن اگزمینر در گزارشی با اشاره به حملات آمریکا به مقاومت در سوریه این تحرکات را بیهوده توصیف کرد و از تداوم حملات راکتی گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی خبر داد.
کارین ژان‌ پی‌یر سخنگوی پنتاگون نیز بامداد امروز (پنج‌شنبه) در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره حملات اخیر آمریکا علیه سوریه مدعی شد که این اقدام برای دفاع از خود بوده و واشنگتن به دنبال تجاوز و جنگ نیست.
مهدی المشاط در سخنانی تاکید کرد که سلاح هایی که آمریکا به منظور مقابله با حملات یمنی ها در اختیار عربستان و امارات قرار می دهد، در صورت پافشاری بر تجاوز دردی از آنها دوا نخواهد کرد.
وزارت دفاع روسیه می گوید شماری از تروریست ها طی حملات نیروی هوایی این کشور در سوریه نابود شدند.
دولت آمریکا در خصوص فروش این تسلیحات به عربستان سعودی می‌گوید: «این موشک‌ها برای دفاع از مرزهای پادشاهی عربستان سعودی در برابر سامانه‌های هوایی بدون سرنشین حوثی‌ها و حملات موشکی بالستیک به سایت‌های غیرنظامی و زیرساخت‌های حیاتی در عربستان سعودی استفاده می‌شوند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ