وزیر خارجه سوریه علت پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی اخیر خود به صهیونیست‌ها هشدار داد در صورت ارتکاب حماقت جدید علیه لبنان، اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند.
نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که مقاومت لبنان نخستین، چشم‌گیرترین و بزرگ‌ترین موفقیت در اخراج دشمن صهیونیستی در یک نبرد نظامی شدید و تاثیرگذار را محقق کرد.
کارشناسان سازمان ملل نسبت به انضمام بخش‌های گسترده‌تری از کرانه باختری از سوی رژیم صهیونیستی هشدار دادند و به مواضع دوگانه غرب در خصوص اشغالگری اعتراض کردند.
نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
تزاچی هانگبی مشاور امنیت داخلی اسرائیلگفت هیچ پرواز مستقیمی از اسرائیل به عربستان سعودی در حج امسال انجام نخواهد شد.
وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه‌ای در واکنش به گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره ارسال تانک‌های مراکاوا به اوکراین، اعلام کرد که گزارش‌های مربوط به انتقال تانک‌های اسرائیلی به اوکراین نادرست است.
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در اثر عدم توانایی دستگاه حاکمیتی خود با نقص جدی در کادر پزشکی و بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند.
یک روزنامه صهیونیستی امروز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای یک جنگ در جبهه‌های متعدد است.
دبیرکل حزب الله لبنان در بیست و سومین سالروز عید مقاومت و آزادسازی، ضمن قدردانی از ایران و سوریه برای حمایت از مقاومت، گفت: اسرائیل مخفی شده و سلطه جویی آمریکا بر جهان به آخر خط رسیده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که «دولت اسرائیل پس از بازگشت سوریه به اتحادیه عرب پیام‌های روشنی به جامعه بین‌المللی ارسال کرده است».
فاطمی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب پیرامون نابودی اسرائیل تا ۲۰ سال آینده، گفت: به زودی امت اسلامی از شر این غده سرطانی نجات پیدا می‌کند و مستضعفین عالم بر جهان مسلط می‌شوند و اسرائیل به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: اسرائیل⁩، همان هیولای کودک‌کُش است که دائماً در کابوس خواب شبانه کودکان فلسطین⁩ ظاهر می‌شود.
گالانت در بخش دیگری از ادعاهایش گفت: اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به تلاش برای ایجاد پایگاه نظامی در سوریه ادامه دهد.
رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد که رایزنی‌های امنیتی برای تحویل پیکر خضر عدنان همچنان ادامه دارد.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
سفیر رژیم صیونیستی در بحرین در واکنش به توافق ایران و عربستان گفت برای اعلام مرگ روابط تل آویو و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، هنوز زود است و باید منتظر نتایج این توافق ماند.
کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امارات خیلی زودی متوجه شد که اسرائیل نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تأمین کند بلکه رابطه با ایران و سایر کشورهای منطقه می‌تواند امنیت آنها را تأمین کند.
«باید توجه داشته باشیم که خیلی زود دیر می شود و به راحتی دیگر نمی توان راه سومی را در حوزه سیاست خارجی تعریف کرد. زیرا از یک سو شما در مقابل خود جهان غرب را قرار داده اید که با رهبری آمریکا و مدیریت اروپا و کنشگری اجرایی اسرائیل در منطقه می‌تواند یک وحدت عملیاتی را شکل دهد و ائتلاف آمریکایی-اروپایی-اسرائیلی در کنار ائتلاف عربی-عبری-غربی قرار می‌گیرد و ایران را در وضعیت سختی قرار می دهد و از سوی دیگر، در داخل منطقه نیز کنشگرانی نظیر عربستان، ترکیه و همچنین اسرائیل را دارید که در پی ایجاد یک وحدت عملیاتی جهت برخورد با ایران هستند.»
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین افزود که از نزدیک انتخابات اسرائیل را دنبال خواهیم کرد هنوز برای گمانه زنی در مورد کابینه اتلافی بعدی زود است.
خریب زیرساخت‌های حیاتی در غزه به «واقعیتی تکراری» تبدیل شده است. سم‌پاشی دوسالانه علف‌کش توسط اسرائیل که گفته می‌شود برای اهداف امنیتی صورت می‌گیرد به صد‌ها هکتار از محصولات زراعی آسیب وارد می‌سازد. هجوم اسرائیل با بولدوزر‌ها بر نابودی زمین‌های کشاورزی سرعت می‌بخشد.
«این توافق دیر یا زود امضا خواهد شد، «زیرا جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و مقامات ایران، آن را می‌خواهند... متأسفانه، بایدن آن را بیشتر از ایرانی‌ها می‌خواهد. غرب تقریباً درباره تمام شرایط مقابل تهران تسلیم شده است...»
رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی با ادعای اینکه ایران و آمریکا به زودی به توافق هسته ای باز می گردند، گفت که این توافق برای تل آویو فاجعه بار خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ