منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های سومالی اعلام کردند نیروهای ارتش این کشور بامداد امروز یکشنبه حملات هوایی و زمینی گسترده‌ای را علیه عناصر تروریستی الشباب انجام دادند.
در حالی که مقامات استان «بلگورود» روسیه از زخمی شدن هشت نفر در حملات اوکراین خبر دادند، شهردار «کی یف» از مقابله با ۱۰ فروند موشک «اسکندر» روسیه و کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد.
اف-۱۶ موسوم به فالکون برای اولین‌بار در سال۱۹۷۶ پرواز کرد که یک جت جنگنده مافوق صوت است که توسط ارتش‌های ۲۵کشور برای نبرد هوا به هوا و حملات هوا به زمین استفاده می‌شود. این هواپیما در درگیری‌های آمریکا در افغانستان، عراق، کوزوو، خلیج‌فارس و در ماموریت‌های دفاعی در حریم هوایی ایالات متحده به‌کار گرفته شده است.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
جنگنده های رژیم صهیونیستی چند پایگاه و مقر مقاومت فلسطین در نوار غزه را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار دادند که با واکنش مقاومت مواجه شد.
منابع فلسطینی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و فعال شدن پدافند مقاومت فلسطین خبر دادند.
مقامات اوکراینی ضمن اعلام حالت آماده باش و هشدار هوایی در سراسر خاک این کشور، از حملات جدید روسیه به مناطق مختلف اوکراین خبر دادند.
همزمان با آغاز سال نو میلادی ارتش روسیه نقاط مختلف پایتخت اوکراین را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.
ارتش ترکیه در ادامه حملات به شمال سوریه، مناطقی را در استان حلب هدف شدیدترین حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.
وزارت دفاع روسیه از دور تازه حملات این کشور علیه مواضع فرماندهی و نظامی اوکراین خبر داد.
مؤسسه اقدام علیه خشونت مسلحانه انگلستان اعلام کرد که در جریان حملات هوایی و زمینی نیروهای این کشور در خلال سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در افغانستان دست‌ کم ۶۴ کودک جان خود را از دست داده‌اند.
خبر‌ها از حمله موشکی روسیه به زیرساخت‌های نظامی و انبار‌های ذخیره اوکراین در منطقه زاپوروژیه و شنیده شدن حدود صدای ۱۶ انفجار حکایت دارد.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
خبرگزاری دولتی اوکراینی «اونیان» در حساب تلگرامی خود اعلام کرد که صبح امروز صدای چهار انفجار در کی یف شنیده شد و گزارش‌هایی نیز درباره عملکرد پدافند هوایی ارتش اوکراین در استان کی یف انتشار یافت.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از دست کم دو حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع عراقی از حملات جدید هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.
حملات رژیم صهیونیستی به حلب توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و با آن مقابله شد.
روزنامه واشنگتن اگزمینر در گزارشی با اشاره به حملات آمریکا به مقاومت در سوریه این تحرکات را بیهوده توصیف کرد و از تداوم حملات راکتی گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی خبر داد.
ائتلاف متجاوز سعودی در ادامه نقض گسترده آتش بس یمن استان «صعده» را هدف حملات هوایی و توپخانه ای قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ