سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری درباره دیوار مرزی سیستان توضیح داد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: بزودی امیر عبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان پیرو دعوت قبلی به ریاض سفر خواهد کرد.
دو بازیکن خوزستانی پیش از شروع دیدار حساس هفته یاد جوان فقید آبادانی را زنده نگه‌داشتند .
سرخپوشان پایتخت در دومین دیدار دوستانه خود از ساعت ۱۹:۱۰ به مصاف استقلال خوزستان رفت و با تک حسین کنعانی به پیروزی رسید.
مدافع میانی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی امروز مقابل استقلال خوزستان بار دیگر به ترکیب سرخپوشان بازگشت.
مدافع تیم ملی در لحظات پایانی دیدار با ازبکستان جنجال‌ساز شد و در نهایت اما جشن قهرمانی خود را در کنار دیگر بازیکنان برگزار کرد.
مدافع میانی تیم ملی پایه‌گذار یکی از گل‌ها در دیدار مقابل افغانستان بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به سوال خبرنگاران در خصوص برخی حواشی مطرح شده در خصوص دیدار اخیر وزیر امور خارجه کشورمان از روسیه پاسخ داد.
ناصر کنعانی درباره سفر صفری به باکو گفت: این سفر برای شرکت در نشست سران گروه تماس جنبش عدم تعهد با موضوع جهان پس از کرونا انجام شده است. این سفر فرصت خوبی است که دیدار و گفتگو‌های دوجانبه با مقامات عالی جمهوری آذربایجان در خصوص روابط دو کشور و وضعیت جاری مناسبات فیمابین انجام شود. علاوه بر مشارکت در نشست مزبور صفری سه دیدار مهم داشته است.
کنعانی زادگان مدافع ملی پوش کشورمان در ورزشگاه الجنوب دوحه برای تماشای دیدار دو تیم فولاد و الهلال حاضر شد.
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنان که حضور بی‌نظیر ایرانیان در حمایت از انقلاب را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه ملت ایران را می‌شناسند.
سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی رئیس‌جمهور فرانسه در دیدارش با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.
کنعانی گفت: این دیدار نقض فاحش مسئولیت‌های بین المللی فرانسه در مبارزه با تروریسم و خشونت طلبی است و به منزله ترویج این پدیده‌های شوم است.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه از خانه بیماران پروانه‌ای بازدید کرد. در این بازدید سید حمیدرضا هاشمی مدیرعامل خانه بیماران پروانه‌ای «ای بی»، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از خانواده‌های بیماران پروانه‌ای حضور داشتند.
کارلوس کی‌روش در این بازی تیم ملی را با شیوه ۱-۳-۲-۴ راهی میدان می‌کند و بر این اساس علیرضا بیرانوند درون دروازه می‌ایستد. محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو بازیکن تیم ملی در قلب خط دفاعی خواهند بود
سفیر جمهوری آذربایجان در تهران با سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
الاهلی قطر در ادامه بازی های خوبی که این فصل به نمایش گذاشت، دقایقی پیش دیدار برابر الغرافه را با یک تساوی پرگل به پایان رساند.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با گلزنی در وقت اضافه دیدار الاهلی برابر الریان موفق شد سه امتیاز شیرین به حساب تیمش اضافه کند.
الاهلی قطر علی‌رغم بهره‌مندی از دو ستاره ایرانی خود دیدار مقابل السد را واگذار کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان امروز راهی قطر می شود تا با لژیونرهای تیم ملی به خصوص شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان دیدار کند.
عملکرد مدافع ملی پوش ایرانی تیم الاهلی در دیدار مهم هفته دوم باعث شد برای دومین بار پیاپی او را در تیم بهترین های هفته قرار بگیرد.
تمرینات الاهلی قطر برای دیدار هفته دوم مقابل الدحیل شروع شده است.
مهم‌ترین اتفاق در اولین بازی الاهلی در لیگ ستارگان قطر درخشش دو بازیکن ایرانی این تیم در قلب خط دفاعی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ