سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
موضوع کمبود برق، گزاره مهم دیگری بود که دلیل این تعطیلات عنوان شد. این گزاره با توجه به اینکه اقتصاد ایران به دلیل تحریم‌ها قادر به سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های انرژی نبوده، جدی‌تر گسترش پیدا کرد. اما سخنگوی شرکت دولتی برق ایران، با تکذیب اینکه تعطیلی به دلیل کمبود برق بوده است، اعلام کرد: «نیروگاه‌های کشور ظرفیت کافی دارند.» ساعاتی پس از این تکذیبیه علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم هم با انتشار پستی در توییتر نوشت: «باتوجه به گرمای بی‌سابقه، هیات دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت برای تعطیلی سراسری موافقت کرده است.»
وزیر خارجه و سخنگوی دولت علیه حمایت روسیه از موضع امارات درباره جزایر سه گانه توییت زدند بدون اینکه نامی از "روسیه" ببرند.
سخنگوی وزارت خارجه امارت اسلامی در یک رشته توییت نوشته است که اجازه دادن به چنین عملکردی تحت نام آزادی بیان از سوی مقام‌های سوئدی قابل نکوهش است و این اقدام، توهین به این دین مقدس اسلام و پیروان آن می‌باشد.
امید قالیباف، سخنگو وزارت صمت در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: ماموریت یک‌ساله من به عنوان سخنگوی وزارت صمت پایان یافت.
سخنگوی وزارت خارجه چین همزمان با دیدار همتای آمریکایی وی با رئیس جمهور چین، نسبت به تاثیرات مثبت این دیدار بر ثبات روابط دو کشور ابراز امیدواری کرد.
ماجرایی باعث واکنش جواد ظریف شده به این موضوع برمی‌گردد که مالک شریعتی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توییتی ادعا کرده که بدهی گازی ترکمنستان بدون برجام پرداخت شده و قرارداد واردات گاز از این کشور هم در چارچوب «من‌های برجام» امضا شده است. البته او در بخش دیگری از توییت خود از محمد جواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران پرسیده است که آیا در یک جلسه خصوصی، نگفته است که زنگنه در خصوص پرونده ترکمنستان، خیانت کرده است یا خیر؟
مشاور رییس مجلس در توئیتی به اظهارات سخنگوی دولت واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی نوشت: عصبانیت رژیم شروری که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده و باید به حضور متجاوزانه خود در سوریه پایان دهد، طبیعی است.
امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت که دیروز تلویحا در توئیتر نوشته بود از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد، امروز آن توئیت را پاک کرده و گویا پشیمان شده و در آستانه استیضاح وزیر عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داده که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبرو شد.
آخرین توئیت امید قالیباف با امضای «خبرنگار صداوسیما» می‌تواند در این باره بدین معنا باشد که او به وضعیت شغلی سابق خود بازگشته و دیگر سخنگوی صمت نیست؟
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی گفت: ‏به برادران و خواهران مسلمان در آذربایجان توصیه می‌کنیم نسبت به نیات واقعی دشمن صهیونیستی هوشیار باشند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی نسبت به رفتارهای متناقض غربی‌ها درباره وجود ناآرامی در ایران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
سخنگوی وزارت صمت در توییتی از افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی کشور در مهر ماه خبرداد.
ناصر کنعانی در صفحه توییتر خود نوشت: ایالات متحده با آن سابقه ننگین حقوق بشری هم در داخل و هم خارج از کشور، چطور به خود جرأت داده و خود را در موضع برتر اخلاقی می‌بیند و به موعظه جهان می‌نشیند؟
سخنگوی وزارت خارجه اوکراین در توییتر نوشت: «در واکنش به اقدام ایران در عرضه سلاح به روسیه در جنگ علیه اوکراین، امروز ما ابطال اعتبارنامه سفیر ایران در کی‌یف را اعلام کردیم.»
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی به توئیت وزیر امور خارجه آمریکا واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در توییتی تاکید کرد که لندن و پاریس باید به واشنگتن برای اتخاذ تصمیمات لازم جهت حصول توافق در وین فشار وارد کنند.
رئیس کل بانک مرکزی با مثبت ارزیابی کردن وضعیت ارزی کشور، از بالا بودن عرضه نسبت به تقاضا در این بازار خبر داد.
محمود قائدی با انتشار توییتی، ماجرای نقل قول بنزینی از سخنگوی دولت را توضیح داد.
فعال سیاسی اصلاح طلب به سخنان سخنگوی دولت که گفته بود تقریبا دو روز یک بار شایعه گرانی بنزین را تکذیب می کنیم ، پاسخ داد.
دیاکوحسینی، کارشناس مسائل بین الملل به توییت علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ