سخنگوی جبهه اصلاحات در باره جزئیات دیدار هئیت رئیسه جبهه اصلاحات با رئیس قوه قضائیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی توضیح داد و گفت: توضیحاتی درباره خواست‌ها و مطالبات به حق معترضان داده و بر پرهیز از برخوردهای خشن با معترضین و بخصوص بکار گیری نیروهای لباس شخصی تأکید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان در خصوص زمان بلیت‌فروشی دیدار تیم فوتبال این باشگاه با تراکتور تبریز اطلاعیه‌ای صادر کرد.
معاون رییس جمهور در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک این نشست‌ها و دیدارها در بالا بردن ظرفیت‌های صنعت هسته‌ای کشور موثر خواهد بود.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه با حضور در دیوان محاسبات کشور با سیداحمدرضا دستغیب رئیس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت وگو کرد.
سفارت فلسطین در قاهره طی بیانیه‌ای جزئیات دیدار رئیس جمهور این کشور با رئیس تشکیلات خودگردان را اعلام کرد.
منابع عراقی به جزئیات جدیدی از دیدار نخست وزیر این کشور با السودانی و محورهای مطرح در آن پرداختند.
به گزارشِ یک روزنامه ایتالیایی، هدف دیدار افسرانِ اطلاعاتی موساد و ایتالیا، محدود کردن فناوری نظامی ایران بوده و ۱۳ نفر از ۲۱ مامورِ حاضر در قایق، عضو موساد بوده‌اند.
دبیرکل اتحادیه آسه‌آن در دیدار با رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت نقش و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه، گزارشی از برنامه‌های این اتحادیه برای گسترش تعاملات با کشورمان ارائه کرد و دکتر رئیسی نیز ضرورت پیگیری جدی اهداف تعیین شده برای گسترش همکاری‌ها میان این اتحادیه و ایران را مورد تاکید قرار داد.
دولت روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد نواک با جواد اوجی، وزیر نفت ایران، دیدار کرد و همچنین از تعدادی از تولیدکنندگان تجهیزات نفت و گاز بازدید کرد و پیرامون چشم انداز همکاری در بخش‌های سوخت، انرژی و حمل و نقل گفتگو کرد.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
سرمربی تیم پورتو هدف تیمش در دو دیدار رفت و برگشت مقابل اینتر را کسب جواز صعود به یک چهارم نهایی دانست.
شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی پرسپولیس دوباره مصدوم شد و دیدار مقابل سپاهان را از دست داد.
باشگاه سپاهان جزئیات دیدار دوستانه بین‌المللی برابر زنیت را اعلام کرده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای جزئیات سفر هیئت این جنبش به قاهره و دیدار با مسئولان مصری را تشریح کرد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: دبیر در دیدارش با رئیس اتحادیه جهانی کشتی موارد زیادی را صحبت کرده است که قطعا جزئیات آن را با اصحاب رسانه در میان خواهد گذاشت.
هافبک ملی پوش پرسپولیس به دلیل توهین در زمین مسابقه با نساجی مازندران از زمین اخراج شد.
سخنگوی شهرداری تهران با تشریح جزئیات برنامه‌های شهرداری تهران به مناسبت روز جهانی معلولان، از دیدار نمایندگان افراد دارای معلولیت با شهردار تهران خبر داد.
علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد طبق پروتکل‌های پزشکی فیفا دیدار با ولز را از دست خواهد داد.
دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه از شبکه سوم پخش می‌شود.
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و نیکاراگوئه فردا پنجشنبه 19 آبان ماه به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دیدار و گفتگو با خانواده مهسا امینی، گزارشی از جزئیات این دیدار و دغدغه‌های خانواده امینی را به رئیس دولت ارائه کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک معتقد است که در دیدار فردا برابر استقلال، یک سری جزئیات کوچک می تواند نتیجه بازی را تعیین کند.
برای دیدار دوستانه با اروگوئه ۴۰۰ هزار دلار به فدراسیون این کشور پرداخت شد، در شرایطی که این تیم برای برگزاری بازی با کانادا در همین فیفادی به میزبانی اتریش حدود ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرده است.
حسن کاظمی قمی نوشت: گفتگو‌های سازنده‌ای در راستای کنترل بیماری فلج اطفال در افغانستان، آموزش و همکاری‌های دو جانبه در زمینه‌های علمی و بهداشتی میان دو کشور صورت گرفت
مدیرعامل بنیاد باران گفت: ناطق نوری در جلسه جمعه شب دیدار روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی حضور نداشت و این دیدارها هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی و مشکلات امروز ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ