اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلان ماسک و لیندا یاکارینو مدیر ارشد اجرایی جدید توئیتر از یک لوگوی جدید برای این پلتفرم رونمایی کردند که شامل یک Xسفید رنگ با پس زمینه سیاه است.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پستی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد تعداد توییت هایی که هر کاربر روزانه می خواند را محدود می کند.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
جورج ماس، مالک باشگاه اینتر میامی در توئیتر خود خبر جذب لیونل مسی را تایید کرد.
ایلان ماسک مدیر ارشد تبلیغات شبکه تلویزیونی «ان بی سی یونیورسال» را به عنوان مدیر ارشد اجرایی توئیتر انتخاب کرد. این درحالی است که شرکت سعی دارد فرایند کاهش درآمد را معکوس کند.
عارف غلامی در توییتر یک توییت جدید منتشر کرده است.
هوگربیتس مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست. در حقیقت به باور هوگربیتس هم‌ترازی زمین با دیگر سیاره‌ها جاذبه‌ای کافی برای ایجاد زمین‌لرزه در زمین ایجاد می‌کند.
توئیتر ۵۰ کارمند دیگر خود را برای کاهش هزینه ها اخراج کرد.
توئیتر روز جمعه اعلام کرد فقط به مشترکین پولی اجازه می‌دهد از پیام‌های متنی به عنوان یک روش احراز هویت دو مرحله‌ای برای ایمن سازی حساب‌های خود استفاده کنند.
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
طبق گزارشی جدید به نظر می رسد اوضاع مالی توئیتر وخیم است و این شرکت حتی اجاره دفاتر خود را پرداخت نکرده و همچنین اخراج نیروهای شرکت همچنان ادامه دارد.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
ایمیلی جدید نشان می دهد توئیتر دیروز شورای اعتماد و امنیت خود را منحل کرده است.
شب گذشته آپدیت یا به‌روزرسانی جدید توئیتر در اپ‌استور قرار گرفت و کاربرانی که می‌خواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه 7.99 دلار پول پرداخت کنند.
طبق گزارشی جدید پس از آنکه ایلان ماسک مدیریت توئیتر را برعهده گرفت این شرکت با اخراج گسترده کارمندان روبرو شده است.ماسک تصمیم دارد  ۳۷۰۰ نفر از نیروی انسانی این پلتفرم اجتماعی را اخراج کند.
مالک جدید شبکه توئیتر شماری از مدیران ارشد این شبکه را از کار برکنار کرد.
مهدی قایدی ستاره باشگاه استقلال توئیت جدیدی را منتشر کرده است.
به دنبال توئیت جدید توانگر نماینده مجلس در خصوص ارتباط منظم یکی از نماینده‌های مجلس با سایت‌های تفرقه‌افکن، ویدیویی جدید از رائفی‌پور با همین موضوع، در حال بازنشر گسترده در فضای مجازی است.. / منبع: چندثانیه
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس در توئیتی به انتقاد از آمریکا پرداخت. برخی رسانه‌ها این توئیت را در مخالفت با توافق هسته ای ارزیابی کرده‌اند.
شاخص کل بورس شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۳۰۵۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۳۳۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
بازار حدس و گمان‌ها در این باره به شدت داغ شده، تا جایی که وزیر صمت از طراحی پنج روش برای واردات خودرو خبر می‌دهد و دیگران درباره بازه قیمتی این واردات و حتی تعداد آن هم اظهارنظر کرده و ادعا‌هایی مطرح می‌کنند؛ ابهام‌هایی که احتمالا به زودی پاسخ خواهند یافت؛ اما قابل قبول نیست که در فرایند تعیین شروط این واردات، تنها به مقوله تنظیم بازار دقت شود و ملاحظات دیگر از جمله نظرات پلیس مورد توجه قرار نگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ