حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال شکایت همسایگان ساختمان توییتر در سان‌فرانسیسکو، لوگوی X از بالای این ساختمان برداشته شد.
درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
لاکهید مارتین نیز اخیرا عکس جدیدی را در توییتر منتشر کرده است و توضیح داده است که این هواپیما برای آزمایش‌های بیشتر زمینی، از جمله تست ارتعاش، به یک ایستگاه پروازی در خط پرواز در Palmdale منتقل شده است. قبلاً انتظار می‌رفت X-۵۹ قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پرواز کند.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
تصویری از کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، با پیراهن اول جدید آرسنال لو رفته است و در توییتر دست به دست می‌شود.
کالیدو کولیبالی، خرید جدید الهلال، با انتشار یک توئیت از هواداران تیم سابقش خداحافظی کرد.
توییت برنامه فوتبال ۱۲۰ که ادعای شبکه ورزش مبنی بر بازگشت این برنامه را رد می‌کند.
جورج ماس، مالک باشگاه اینتر میامی در توئیتر خود خبر جذب لیونل مسی را تایید کرد.
پس از اضافه‌شدن قابلیت ویرایش پیام‌های ارسالی در پیام‌رسان واتس‌اپ، صفحه توییتر تلگرام به آن واکنش نشان داد. تلگرام نوشت: «۷ سال بعد. اکنون اینجاست. ویرایش پیام‌ها حالا ارائه شد.»
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
کاپیتان سابق تیم استقلال در توییتی نوشت: جاوید نام حمیدرضا الداغی به ما راه معرفت و انسانیت را نشان داد.
حسین ماهینی بازیکن سابق پرسپولیس توئیت جدیدی منتشر کرده است.
عارف غلامی در توییتر یک توییت جدید منتشر کرده است.
کریستیانو رونالدو به مناسبت شروع ماه رمضان توئیت جدیدی منتشر کرد.
توییت جدید مهدی طارمی درباره ماجرای مسومیت دانش آموزان ایرانی
ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
به نظر می‌رسد باشگاه یوونتوس تمایل دارد ارتباط خود را با بازیکن سابقش، کریستیانو رونالدو، حفظ کند.
ا برند کاسیو در جدیدترین توئیت خودش با انتشار تصویری از کودکی شکیرا درحالی که ساعت کاسیو دستش بوده نوشت: «شکیرا به‌ یاد بیار، قبل از اینکه یه رولکسی غمگین باشی یه کاسیویی شاد بودی»
عارف غلامی ستاره باشگاه استقلال کنایه جدیدی را در توئیتر مطرح کرده است.
ماجرای بازگرداندن خانواده علی دایی از مقصد دوبی همچنان با حاشیه‌های زیادی پیگیری می‌شود و در تازه‌ترین آن‌ها یکی از خبرنگاران صدا و سیما به شهریار فوتبال ایران اتهام زده است.
حسین ماهینی پس از مدتی یک توییت جدید را منتشر کرده است؛ توییتی که مشخص می‌کند چرا حسین ماهینی از روز آزادی اش تا به امروز هیچ فعالیتی در فضای مجازی نداشته است...
توییتر بالاخره نقص مهم ارائه تیک آبی با سرویس بلو را پذیرفته و به همین منظور می‌خواهد از برچسبی تحت عنوان Official به همراه یک تیک خاکستری جدید استفاده کند.
مهدی قایدی ستاره باشگاه استقلال توئیت جدیدی را منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ