ایمیلی جدید نشان می دهد توئیتر دیروز شورای اعتماد و امنیت خود را منحل کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی توئیتی منتشر کرده است که از سوی نورنیوز رسانه نزدیک به این نهاد به معنای کناره گیری او از شورای عالی امنیت ملی تفسیر شده است.
دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ‏بیانیه حکومت افغانستان نشان می‌دهد پیام اخطار قاطع رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه حق مردم‌مان را هر جا باشد می‌گیریم،
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
خلجی ضمن بازنشر بخشی از سخنان رئیسی و استفاده از هشتک آموزش و پرورش، ارزیابی‌ها از «عزل» و نه «استعفای» اعلامی نوری را تقویت کرد.
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صفحات شخصی خود در توئیتر به استعفای وزیر آموزش و پرورش واکنش نشان دادند.
شورای رقابت ترکیه اعلام کرد که «ایلان ماسک» باید میزان یک هزارم از درآمد ناخالص توئیتر برای سال ۲۰۲۲ در ترکیه را به عنوان جریمه پرداخت کند.
ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنشی به زاکانی در توئیتر نوشته است: «شهرداری تهران دست از لجاجت بردارد.»
کارگران تسلا در کارخانه گیگافکتوری واقع در بوفالو آمریکا از توئیتر به شورای ملی روابط کار آمریکا(NLRB) شکایت کرده و مدعی هستند این پلتفرم حساب کاربری اتحادیه آنان را «شدوبن» کرده است.
امانی به انتقادات اخیر مالک شریعتی واکنش نشان داد.
سپهر خلجی در توییتر نوشت: رییس جمهور در امتداد تدابیر حکیمانه و رأفت پدرانه رهبر عالیقدر انقلاب، در سخنرانی خود در میدان آزادی مطالب قابل توجهی را اعلام خواهند کرد.
نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نوشت: در صورت عدم برائت رسمی دولت ‎اوکراین، تبعات سنگینی برایشان در پی خواهد داشت.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: بدعت پارلمان اروپا و انگلیس در نامیدن سپاه به عنوان یک سازمان تروریستی بیانگر تزویر و رفتار متناقض غرب است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید / طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است / هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت / قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد / سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: تورم مواد غذایی به ۶۴ درصد رسید/طائب: ایران از قدرت‌های نوظهور جهان است/هوای اراک در وضعیت بنفش قرار گرفت /قالیباف: آنقدر هزینه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را بالا می‌بریم که کسی جرات این کار را نداشته باشد/سارا خادم الشریعه: پناهنده هیچ کشوری نشده‌ام و قطعا در زمانی مناسب به ایران بازخواهیم گشت ... را می‌خوانید.
توییتر رسمی شورای حقوق بشر سازمان ملل از برگزاری جلسه ویژه درخصوص ایران در اوایل آذر ماه خبر داد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که توافق پادمانی ایران در جلسه شورای حکام آژانس اتمی در حال بررسی است.
میخائیل اولیانوف با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که هیچ تصمیم و قطعنامه‌ای از سوی شورای حکام صادر نشده و فقط تبادل نظر صورت گرفته است.
بعد از رسانه‌ای شدن این خبر که پسر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در کانادا زندگی می‌کند، کاربری در توئیتر درباره اینکه احسان نوحی بزنجانی،‌ فرزند کبری خزعلی،‌ رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز در آمریکا زندگی می‌کند، افشاگری کرد.
خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال در پیامی توئیتری گفت که قرار نیست در جلسه هفته آینده شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی قطعنامه ای علیه ایران صادر شود.
توییتر رسمی شورای امنیت ملی آمریکا در واکنش به این ادعا‌ها نوشت: هیچ چیزی در اینجا حقیقت ندارد. ما هرگز چنین شرایطی را نخواهیم پذیرفت. ما همچنین برای اینکه ایران برنامه هسته‌ای‌اش را شدیدا تسریع کند، از توافقی که کارایی داشت خارج نمی‌شدیم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی نیز در مخالفت با توافق برجامی احتمالی توئیت زد.
۵ تیم پرتغالی و ۲ تیم ایران در بین محبوب‌ترین شکار‌های ستاره ایرانی پورتو قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ