ایلان ماسک به تازگی در توییتی برخورداری از اینترنت وایرلس را در پایین‌ترین نقطه هرم، پایین‌تر از نیاز‌های زیستی، چون خوراک و خواب قرار داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس این شی پرنده ناشناس در نزدیکی ال اسکوریال، چوبوت، آرژانتین، در حال معلق شدن بر فراز دشت‌های پاتاگونیا در هر دو موقعیت افقی و عمودی گرفته شده است.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
هواداران یوونتوس با نمایش یک بنر بزرگ نسبت به خرید احتمالی روملو لوکاکو واکنش نشان دادند.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.
خوان لاپورتا زمان ریاست ساندرو روسل، منتقد بزرگ عقد قرارداد تبلیغاتی بارسا با قطری‌ها بود اما او این روزها در دوحه به سر می برد و حضورش کنار یک شیخ قطری جنجالی شد.
در مبارزه دوستانه و نمایشگاهی بین دو بوکسور مشهور جهان در فلوریدا، درگیری و جنجال بزرگی رخ داد.
محسن بنگر در شرایطی تیمش را در مصاف با پارس جنوبی از زمین بیرون کشید که این بازی چندان برایش اهمیتی در جدول نداشت.
اعتقاد نفتی‌ها به اعلام پنالتی روی محبی نزدیک بود به درگیری بزرگ بین بازیکنان منجر شود.
ارلینگ هالند و بن وایت پس از اینکه منچسترسیتی با نتیجه 4-1 آرسنال را شکست داد تا گامی بزرگ به سمت حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر بردارند، در انتهای بازی با هم درگیر شدند.
پیش از شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شاهد تنش بروز روی سکوهای مربوط به هواداران تیم میهمان بودیم.
یادداشت‌های اسکوبالا، سرمربی موقت لیدز، بین دو نیمه دیدار دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد نشان می‌دهد او به بازیکنانش دستور داده که هافبک‌های یونایتد را هدف بگیرند.
رونالدو که در لحظات پایانی دیدار با الفتح عصبی بود، باعث ایجاد یک تنش کوچک در محوطه جریمه حریف شد
دیدار دو تیم مس کرما و استقلال در ورزشگاه باهنر کرمان با اتفاقات دقایق پایانی‌ای که رخ داد به جنجال کشیده شد.
یکی از جنجالی ترین و پر هیجان ترین دربی های تاریخ قبل از دقیقه 90به پایان رسید، نبردی که هواداران را در ورزشگاه به مرز جنون رسانده بود.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
رئیس باشگاه زمالک مصر با اتهامات عجیبی، تیم الاهلی را به استفاده از جادو و کمک گرفتن از اتفاقات ماوراء الطبیعی متهم کرد.
تصمیم عجیب یوگن لوکادیا مهاجم پرسپولیس شوک بزرگی به این تیم وارد کرده است.
در لحظه درگیری بین بازیکنان آرژانتین و هلند، یک خودکار از سوی نیمکت ذخیره‌های هلند به سمت ناهوئل مولینا پرتاب شد.
در جریان پیروزی 2-1 ژاپن مقابل اسپانیا گل دوم ژاپنی‌ها که ابتدا مردود و سپس با دخالت VAR پذیرفته شد جنجالی شده است. گلی که باعث حذف آلمان از مرحله گروهی شد.
راسموس تانتولت، گزارشگر شبکه TV ۲، چند روز قبل از بازی افتتاحیه جام جهانی فوتبال از قطر و به صورت پخش زنده در حال تهیه گزارش بود که کارکنان امنیتی به او حمله‌ور شده و حواشی بزرگی ایجاد کردند.
حرکت عجیب اشرف حکیمی در دقایق پایانی دیدار پی‌اس‌جی- موناکو نزدیک بود به یک جنجال بزرگ منجر شود.
جنجال پنالتی‌زدن بین نیمار و امباپه +عکس
وزیر انرژی آمریکا طی حضور در دانشگاه نورث تگزاس از شرکت‌های نفتی و گازی خواست تا کمک کنند، قیمت بنزین در این کشور کاهش یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ