اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه مراحل عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد‌های انهدامی و رزمی آرش، باور و ابابیل ۵ با پرتاب از عرشه ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «سهند» و پرواز از پایگاه پهپادی ارتش در منطقه غرب از فواصل دوردست، اهداف ساحلی را منهدم کردند.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: تکنیک‌هایی که در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش استفاده شد بی‌نظیر است.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش عصر امروز پنج شنبه سوم شهریور پایان یافت.
فرمانده کل ارتش برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ارتش در گستره کشور را مایه دلگرمی و خشنودی ملت ایران و دوستان جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان دانست.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران را مشاهده می کنید. / برنا
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است و امروز با انهدام هدفهای مختلف پیگیری شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: در دومین روز رزمایش پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران شاهد انجام تمرینات رزمی با استفاده از مهمات و تسلیحات واقعی هستیم.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش گفت: نقاط حساس و حیاتی دشمن با استفاده از تسلیحات مدرن و نقطه‌زن در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران منهدم شد.
پرواز پهپاد‌های رزمی، انهدامی و مراقبتی ارتش از نقاط مختلف کشور از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور، برای انجام ماموریت در منطقه عمومی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش و مناطق مرزی آغاز شد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره سراسر خاک کشورمان از روز گذشته در حال برگزاری است.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور نیروهای چهارگانه ارتش با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد آغاز شده است. منبع: مهر
در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ارتش، عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی با موفقیت اجرا شد.
همزمان با آغاز هفته دولت، رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش و با شرکت بیش از ۱۵۰ پهپاد در گستره جمهوری اسلامی ایران از آب‌های گرم خلیج فارس و دریای عمان در جنوب تا مناطق شرق، غرب، شمال و مرکز کشور آغاز شد. در این رزمایش پهپاد‌های جدید که توسط ارتش و صنایع وزارت دفاع با همکاری دانش بنیان‌ها تولید شده است مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
سخنگوی رزمایش پهپادی ارتش از انجام رزمایش مشترک پهپادی ارتش در مناطق جنوبی شمال غرب شرق کشور و مناطقی از پایگاه های پهپادی زیر زمینی خبر داد.
فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ذوالفقار ارتش با تاکید بر اینکه پهپاد جایگاه ویژه‌ای در ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح پیدا کرده است، گفت: امنیت کشور و منطقه باید توسط خودمان تامین شود.
در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش مناطق مرزی، محدوده رزمایش و آب‌های بین‌المللی مورد شناسایی و پایش قرار گرفت.
سخنگوی رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جزئیات جدیدی از این رزمایش را تشریح کرد.
رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گستره جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
پهپادهای جدیدی که توسط کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع وزارت دفاع و با همکاری شرکت‌های دانش بنیان تولید شده ،در این رزمایش مشترک پهپادی ارتش مورد آزمایش قرار می گیرد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش از فردا با حضور نیروهای چهارگانه ارتش خبر داد.
انفجار خودروی قاچاقچیان در پاسگاه میناب
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.
آخرین اطلاعات از کنکور سراسری و کارشناسی ارشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ