فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش از برگزاری رزمایش جنگ ترکیبی دافوس ارتش به مدت ۵ روز در این دانشگاه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبران سران آمریکا، ژاپن و کره جنوبی در اجلاس کمپ دیوید در ایالت مریلند در توافقی متعهد شدند رزمایش دریایی مشترک سالانه را در حوزه‌های مختلف برگزار کنند.
بنا به اعلام یک رسانه ژاپنی، آمریکا، ژاپن و استرالیا رزمایش دریایی مشترکی را در دریای چین جنوبی برگزار می‌کنند.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
ناوهای روسی و چینی اقدام به گشت زنی مشترک در اقیانوس آرام کردند.
ارتش تایوان از تصمیم این جزیره برای برگزاری رزمایش هوایی و دریایی خود در هفته آینده خبر داد.
وزارت دفاع بلاروس رزمایش نظامی را در مرز مشترک این کشور با لهستان و لیتوانی آغاز کرد.
وزیر دفاع یمن در جریان حضور در مانور نظامی گسترده نیروهای مسلح این کشور تاکید کرد که استعمارگران آمریکایی و انگلیسی دَم از صلح در یمن می‌زنند اما عملاً برای شکست صلح اقدام می‌کنند.
منابع سوری از برگزاری رزمایشی از سوی ارتش این کشور در منطقه بادیه سوریه خبر دادند که در آن صحنه شبیه به جنگ واقعی در بیابان انجام شد.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
منابع عبری جزئیاتی از رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کردند که قرار است در تمام اراضی اشغالی از شمال تا جنوب آن برگزار شود.
منابع عبری از آغاز مانوری جدید از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی اراضی اشغالی، هم مرز با لبنان و سوریه خبر می‌دهند.
آدمیرال گورشکوف نمونه کاملی از یک ناوچه چند منظوره محسوب می شود. بسیاری از ناوچه های دیگر بر وظایف خاصی مانند جنگ ضد هوایی، یا جنگ ضد زیردریایی متمرکز هستند.
در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.
رزمایش مرکز جنگ هوایی و دفاع موشکی ۲۰۲۲ در امارات از روز گذشته شروع شده است.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان‌های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در منطقه عمومی اصفهان برگزار شد.
مرحله نهایی رزمایش جنگ الکترونیک «سپر آسمان ولایت ۱۴۰۱» با حضور یگان های راهبردی جنگ الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی ایران، فردا در منطقه عمومی اصفهان برگزار می شود.
ناتو در بحبوحه تشدید تنش‌ها با روسیه درباره جنگ اوکراین، رزمایش اتمی خود را با هدف تقویت توانمندی‌های بازدارندگی این ائتلاف نظامی امروز(دوشنبه) آغاز می‌کند.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی چهل و نهمین سالگرد جنگ اکتبر را به بشار اسد رئیس جمهور سوریه تبریک گفت.
رزمایش «اقتدار ۱۴۰۱» نیروی زمینی ارتش به مدت دو روز در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد. در این رزمایش واحدهای پیاده، زرهی، توپخانه، ایستگاه‌های سیار پهپاد و جنگ الکترونیک نیروی زمینی در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برای اجرای رزمایش دو روزه مستقر شده و موضع عملیاتی گرفتند. رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نیروی زمینی ارتش با هدف ارزیابی و ارتقای میزان توان و آمادگی رزمی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در مقابله با تهدیدات نوین، برگزار شده است.
رئیس‌ جمهور روسیه از رزمایش نظامی بزرگ با شرکت چین و چندین کشور دوست روسیه بازدید کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد ناتو در تلاش برای انتشار ذهنیت دوران جنگ سرد است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی در رزمایش پهپادی بالغ بر ۷نوع پهپاد با خصوصیت‌های رزمی، شناسایی، انهدامی، مراقبتی و دست پرتاپ با قابلیت دوام آوری در محیط جنگ الکترونیک استفاده کرد.
در نخستین روز از رزمایش مشترک پهپادی ارتش، عملیات اخلال هواپایه و اقدامات جنگ الکترونیک در حوزه پهپادی با موفقیت اجرا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ