کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوتار ماتئوس، در مصاحبه‌ای از بازیکنانی که انتظار دارد در فصل پیش رو بوندسلیگا درخشان ظاهر شوند نام برد.
بعد از انتقادهای شدید از عملکرد این مربی، او در مصاحبه‌ای از خود دفاع کرده است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
لیونل مسی بعد از گلزنی در دیدار دوستانه امروز تیم ملی آرژانتین مقابل استرالیا در مصاحبه‌ای کوتاه شرکت کرد و درباره انتقال به اینترمیامی و جام جهانی 2026 توضیحاتی داد.
باشگاه فجرسپاسی شیراز از سرمربی تیم مس شهربابک بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی شکایت کرد.
لوکاس در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۰۷ اذعان می‌کند که درباره چرایی رشد اقتصادی، به‌ویژه درباره چرایی عدم رشد در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه و توسعه‌نیافته، هنوز سوالات بسیاری برای او باقی است. وی می‌گوید هنوز دارم به تاریخ برمی‌گردم و درباره اتفاقاتی که در اوایل انقلاب صنعتی افتاد، فکر می‌کنم؛ اتفاقاتی که در نهایت بعد از ۲۰۰ سال سبب شد که سطح درآمد یک آمریکایی ۲۰ برابر درآمد یک هندی باشد؛ درحالی‌که پیش از انقلاب صنعتی چنین تفاوتی وجود نداشت.
روز هفدهم آبان صفحه اینستاگرامم را هک کردند و مطلبی تند از قول من منتشر کردند. بلافاصله روز بعد از طریق پلیس فتا ماجرا را پیگیری کردم... رسانه‌های خارجی این مسئله را برجسته کردند و سعی کردند از آن استفاده سیاسی کنند. من اصلا وارد بحث سیاسی نمی‌شوم...
وزیر اقتصاد گفت: کمیته‌ای متشکل از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد هر مصوبه‌ای را که تشخیص دهد پیامدهای اقتصادی دارد، در جلسه هیأت دولت مطرح می کند تا از این به بعد خروجی‌های باکیفیتی داشته باشیم.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
مجلس در مصوبه‌ای مقرر کرد که به خانواده‌های فاقد مسکن که از ابتدای سال ۱۳۹۹ به بعد صاحب فرزند سوم یا بیشتر می‌ شوند، به میزان ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه مسکن داده شود.
سرمربی تیم سایپا، بعد از پیروزی مقابل مس شهربابک، طی مصاحبه‌ای گله خود از مدیریت باشگاه را اعلام کرد.
محمد‌جواد مظفر گفت: هر کاری کردم، آقای میرحسین حاضر به مصاحبه نشد. گفتم ببین من در کتاب می‌نویسم که تو حاضر نشدی گفتگو کنی. حالا این را در پرانتز بگویم؛ بعد از وقایع و سال‌های بعد که از ماجرا‌ها گذشته بود، هروقت من را می‌دید می‌گفت که خوب از دستت در رفتم‌ها.
دیدیه دشان که دیروز در سمت خود به عنوان سرمربی فرانسه ابقا شد در مصاحبه‌ای با اکیپ اظهاراتی داشت که جنجالی خواهد شد.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که از این به بعد مصاحبه‌ای نخواهد داشت.
بعد از قطعی شدن محرومیت سه جلسه‌ای رابرت لواندوفسکی، او در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپورت به این موضوع اشاره کرد و گفت چنین مجازاتی برایش واقعا دردناک است.
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
حالا انگیزه مصاحبه‌های شتابزده از سوی بازیکنانی نظیر سردار آزمون و همچنین وزیر ورزش برای ابقای کی‌روش تا جام‌ ملت‌ها بیشتر نمایان می‌شود. گویا فدراسیون هیات رئیسه ندارد و همه برای تیم ملی تعیین تکلیف می‌کنند و آنها نیز تبدیل به ماشین امضا شده‌اند!
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری نشست خبری باز هم پاسخگوی سوالات باقی مانده بود. مصاحبه‌ای که تنش‌هایی در میان آن رخ داد.
مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از اعتصاب بازیکنان و عدم حضور در تمرین در مصاحبه‌ای به مدیرعامل سابق این باشگاه حمله کرد.
از این به بعد جلسات هیات رئیسه سازمان لیگ با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.
نخستین بار نیست که برای ایجاد مکان‌هایی برای اعتراض در تهران تلاش می‌شود. بعد از اعتراضات سال ۹۶ شورای شهر تهران با دو فوریت شهرداری تهران را ملزم به تعیین مکان‌ها برای اعتراضات مردمی کرد. مصوبه‌ای که با ۱۷ رأی به تصویب رسید.
جلال رشیدی کوچی: از همان ابتدای امر که آن فیلم منتشر شد و ایشان دستگیر شدند، پیگیری‌هایی انجام دادیم. بعد از آن هم در تلویزیون مصاحبه‌ای داشتند و شبهات قوی مطرح شد مبنی بر اینکه شاید در مدت بازداشت مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشند. این مباحث را داریم پیگیری می‌کنیم،
تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید، بعد از درخشش در پیروزی 2-0 تیمش مقابل آینتراخت در سوپرجام اروپا، چهار مصاحبه پشت سر هم به چهار زبان مختلف انجام داد تا رسانه‌ها را شگفت‌زده کند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: سفرها در دوران همه گیری بیماری کرونا به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته بود، اما بعد از برطرف شدن محدودیت‌های کرونایی، افزایش سفرها موجب رشد ۹ درصدی حوادث شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ