دختر جوان که در جست و جوی پدرش بود می‌گوید: مقدمات قانونی نبش قبر و انجام آزمایش دی ان‌ای مدتی طول کشید. جواب آزمایش مثل پتکی بود که بر سر رؤیا‌های تمام این سال‌ها کوبیده شد. جسد دفن شده متعلق به پدرم بود. او چند ماه بعد از خروج از خانه در حاشیه شهر فوت کرده بود و جسدش را به عنوان یک بی‌هویت دفن کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گورها همواره برای باستان‌شناسان و جویندگان گنج جذاب بوده‌اند؛ چراکه بسیاری از اکتشافات از همین گورهای باستانی به دست می‌آیند، اما این گورها اغلب به افراد مشهور تاریخ تعلق ندارد.
رئیس‌جمهور افزود: نباید به مشکلاتی مثل تورم نگاه سیاسی کرد و دل مردم را خالی کرد. نباید نبش قبر کرد که در گذشته چه رخ داده و چه دولت‌هایی چه اقداماتی نکرده‌اند بلکه همه باید کمک کنیم و مشکلات را حل کنیم.
متهم به قتل گفت: مادر و زن داداشم که می‌دانستند من قصد کشتن او را نداشته‌ام سکوت کردند تا راز قتل پنهان باقی بماند. به همین خاطر من جسد برادرم را در صندوق عقب ماشین گذاشتم و به همراه آن‌ها به یکی از روستا‌های غرب تهران که محل تولدم بود، بردم.
ویلای نبش خیابان هشتم بخارست در حال تخریب است. دیرزمانی این گونه بنا‌ها هویت معماری مدرن تهران بودند و امروز با از دست دادن و عدم مستندنگاری علمی آنها، شاید تنها افسوس و دلسردی برای شهروندان شهر باقی می‌ماند.
الکاظمی گفت: جسد صدام را بین خانه من و خانه المالکی انداختند. گروهی از نگهبانان را دیدم که جمع شده بودند و از آن‌ها خواستم به خاطر احترام به مرده از جسد دور شوند. المالکی شبانه دستور داد که جسد صدام به یکی از رهبران عشیره الندا که عشیره صدام بود، تحویل داده شود. عشیره وی در منطقه سبز بغداد جسد او را تحویل گرفتند. صدام در تکریت دفن شد. بعد از ۲۰۱۲ که داعش بر این منطقه سیطره یافت و دست به نبش قبر صدام زد و جسد وی به مکان محرمانه‌ای منتقل شد که هیچ کسی تاکنون نمی‌داند، کجاست.
بقایای اجساد قربانیان داعش پس از نبش قبر به بغداد منتقل می‌شود تا تجزیه و تحلیل‌های مناسب به امید شناسایی قربانیان و تحویل آن‌ها به خانواده هایشان برای برگزاری مراسم تدفین مناسب انجام شود.
، خانواده‌ای در جزیره سولاوسی اندونزی، لباسی بر تن عزیز درگذشته خود می‌کنند و با جسم بی‌روح آن‌ها عکس یادگاری می‌گیرند. مردم این روستا در مراسمی که «مانه‌نه» نامیده می‌شود فوت یکی از اعضای خانواده را به شکلی غیرمتعارف گرامی می‌دارند. در این مراسم مردم با نبش قبر، اجساد عزیزانشان را از قبر بیرون می‌آورند.
درست نبش چهارراه شکوفه در محله عبدل‌آباد بود که ناگهان خودروی سمند، با دختربچه‌ای هفت‌ساله برخورد کرد. دختربچه‌ای که سر چهارراه ایستاده بود و فال می‌فروخت. راننده خودروی سمند، اما با وجود این تصادف تلخ، باز هم توقف نکرد. به راه خود با همان سرعت ادامه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف سمند سرقتی به همراه دستگیری سارق آن هنگام گشت زنی عوامل منطقه ۱۲ پلیس راهور فاتب در محدوده خیابان ری نبش خراسان خبر داد.
گرگور مندل در برنو، دومین شهر بزرگ جمهوری چک، زندگی و کار می‌کرد. در سال ۲۰۲۲، او ۲۰۰ ساله شد. محققان جمهوری چک به دنبال راه‌هایی بودند تا به این مناسبت از مندل که قهرمان زادگاهش به‌شمار می‌رود، تجلیل کنند. گزینه‌های پیش روی آن‌ها عبارت بود از برگزاری جشنواره، برپایی یک کنفرانس علمی و ساخت یک مجسمه.
منابع خبری اعلام کردند که یک گروه مسلح که با نیروهای آمریکایی در پایگاه التنف در جنوب سوریه کار می‌کند، با نبش قبر سرکرده داعش در درعا جسد او را به نیروهای آمریکایی تحویل داده است.
مقامات اوکراین در شهر‌های تازه آزاد شده از اشغال روسیه اقدام به نبش ده‌ها قبر کردند تا پس از بررسی‌ها علت مرگ آن‌ها مشخص شود.
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.
این نوزاد در محله افسریه، خیابان ۱۵ متری، نبش خیابان ۲۹ جنب سطل زباله پیدا شده است.
رییس سازمان پزشکی قانونی کشوردرباره نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل، گفت: نبش قبر برادر مالک متروپل ارتباطی به ما ندارد، زیرا به صورت غیرمجاز، غیرقانونی و غیرشرعی اتفاق افتاده و مکاتبه‌ای هم در این زمینه با ما انجام نشده است.
گفتنی است طی روز‌های گذشته افرادی اقدام به نبش قبر مجید عبدالباقی برادر مالک متروپل در محله عطاآباد دهاقان کرده بودند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در نمای کامپوزیتی یک نمایشگاه مبل در بزرگراه شهید ستاری نبش خلیل آبادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ