سعید الهویی می‌گوید تساوی برابر تراکتور در تبریز، نتیجه خوبی است اما گل‌گهر می‌توانست با سه امتیاز از زمین خارج شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درباره چگونگی جانشینی مقاومت البرز به جای زندی بتن کلاردشت داده است.
در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.
همه آمل را با والیبال می‌شناسند و جای خالی شهر آمل در لیگ حس خواهد شد.
غیبت کوین یامگا در بازی های گذشته استقلال و به خصوص فینال جام حذفی کاملا به چشم آمد.
کاپیتان اسبق سپاهان عملکرد مورایس در سپاهان را مثبت دانست و معتقد است کادر فنی سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ نیاز به زمان دارد.
پپ گواردیولا از پنالتی زدن ایلکای گوندوگان به جای ارلینگ هالند و از دست دادن این ضربه عصبانی است و می‌گوید ستاره نروژی باید پشت توپ می‌ایستاد.
بعد از رفتن کریستین استلینی از تاتنهام اکنون جانی ویو، متخصص ضربات ایستگاهی، تنها عضو باقی مانده از تیم کونته در باشگاه است. او به رایان میسون، مربی موقت تیم کمک می‌کند.
داریوش گفت: مهراد می‌خواست دستبند دوستم را به زور از او بگیرد. او خودش دعوا را به راه انداخت و، چون مقاومت مرا دید با قمه سه ضربه به سرم زد. حتی جای یکی از زخم‌ها هنوز روی پیشانی‌ام نمایان است. خون از پیشانی‌ام جاری شده بود و چشمانم جایی را نمی‌دید. من برای دفاع از خودم چاقویی را که همراه داشتم بیرون آوردم و با انتهای چاقو ۲ ضربه به پیشانی مهراد زدم. می‌خواستم هر طور شده آنجا را ترک کنم، اما او مانع فرار من شد. همان موقع ناخواسته تیغه چاقو به گردن او برخورد کرد و من اصلاً متوجه این ماجرا نشدم.
سرانجام عکاسان توانستند جای زخم ضربه‌ای که سادیو مانه به لروی سانه زد را شکار کنند.
در قضیه حجاب نیز ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما این به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد با کسانی که می‌خواهند از قضیه حجاب به نظام و عفت عمومی و بنیاد محکم خانواده ضربه بزنند؛ مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، در این مقوله باید با برنامه وارد شد و با حساسیت عمل کرد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضعف این تیم در امر گلزنی را یکی از عوامل اصلی اختلاف با صدر جدول دانست و گفت: اگر تمرکز پرسپولیس در خط حمله بیشتر بود جای سپاهان در رتبه نخست بود.
اوپک پلاس هفته جاری در اقدامی که بازارها به هیچ وجه انتظار نداشتند، کاهش ۱.۱۶ میلیون بشکه در روز تولید نفت را اعلام کرد.
آبی های پایتخت این روزها دغدغه پنالنی زدن ندارند، ضربه ای که می توانست آنها را سه ستاره کند.
علیرضا بیرانوند در تمرین روز چهارشنبه پرسپولیس با ضربه استثنایی توپ را در سبد بسکتبال جای داد.
تیم جنایی با بررسی‌های اولیه آثار خون روی پتو و فرشی که در آنجا وجود داشت را کشف کردند و متوجه شدند پشت گردن مقتول هدف ضربه چاقو قرار گرفته و آثار کبودی روی دست و پای او به دلیل بستن طناب مشهود بود.
اردیبهشت ۱۴۰۰ زنی ۲۹ساله در یک اختلاف خانوادگی، خواهر ۳۶ ساله خود را در آشتیان به قتل رساند. ماجرا از این قرار بود که خواهر کوچک‌تر در خانه با خواهر بزرگ‌تر درگیر شده و او را یک ضربه چاقو از پا در می‌آورد. خواهر که به شدت مصدوم شده به بیمارستان برده می‌شود، اما از شدت خونریزی در بیمارستان جان می‌دهد. اگرچه خواهر کوچک‌تر می‌گوید در یک لحظه دچار جنون شده و ضربه چاقو را زده است و بازداشت می‌شود.
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ‌ها برای ادامه فصل خالی کرد.
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
نیک بخت تصریح کرد: مطابق سوالاتی که ما از پزشکان متعدد هم جراحان مغز و اعصاب و قلب و پزشکان داخلی کرده بودیم و نیز با توجه به عکسی که قبل از فوت مهسا در رسانه ها منتشر شده بود و نشان می داد گوش او خونریزی کرده، اعلام کردیم که با توجه به آن عکس و شواهد موضوع حکایت از این دارد که حادثه ورود ضربه بوده است و به هیچ وجه اظهاراتی که پزشکان گفتند درست نبود.
لحظه ضربه نهایی سردار با پرش نیکولاس فولکروگ هافبک راست وردربرمن برای جلوگیری از ضربه نهایی مواجه شد و بازیکن برمن به جای توپ با سر آزمون برخورد کرد و باعث شد تا هر دو به زمین بیفتند
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.
این چهارمین مسابقه مریم بربط در روز جاری بود. او دو مسابقه اول را در برابر حریفان سنگالی و کامرونی با ضربه فنی برد اما در مسابقه سوم خود در برابر دیگر حریف ازبکستانی ضربه فنی شد.
کینگزلی کومان، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که نبود روبرت لواندوفسکی ضربه جبران ناپذیری برای این تیم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ