موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز مهر ماه پرداخته می‌شود که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: این رفتارهای غیرانسانی قدرت‌های استکباری علیه مردم ایران سابقه‌ای طولانی دارد.
در حمله امروز به حرم شاهچراغ یک خادم حرم به شهادت رسید و 7 تن مجروح و مصدوم شدند.
پرداخت خسارات به سفارتخانه‌های خارجی از طرف دولت از بودجه کشور برای ترمیم خسارات یا خرابی‌ها بی‌آنکه گروه‌های خودسر و تندرو و افراطی مورد مؤاخذه جدی قرار گیرند، زمینه تکرار چنین رفتار‌های غیرقانونی را فراهم می‌کند و موجب می‌شود تا انگیزه برای چنین گروه‌هایی و چنین اقداماتی بیشتر شود.
نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: مردم استان اعم از شیعه و سنی از حملات تروریستی به محافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام کرده اند.
بررسی‌های دولت، حتی پیش از طرح ادعا از سوی آن نماینده انجام و نتایج نیز به نهاد‌های نظارتی اعلام شد. این امر نشان می‌دهد که دولت، فارغ از فراز و فرود‌های سیاسی و جنجال‌های جناحی، بر مبارزه با فساد و رانت اهتمام ویژه دارد و به هیچ قیمتی حاضر نیست از کنار ادعا‌ها یا مواردی از این دست بگذرد.
ایالت کوئینزلند استرالیا به دنبال تصویب قانونی است تا صاحبان سگ‌ها را در صورت حمله حیواناتشان به مردم و ایراد صدمات جانی به زندان محکوم کند.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حمله وحشیانه شهرک‌نشینان صهیونیست به مردم بی‌دفاع فلسطین مصداق بارز تروریسم ساختاری و دولتی اسرائیل است.
محسن رهامی، عضو هیأت علمی گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران، به جماران گفت: وقتی کسی در تظاهرات شرکت می‌کند و مثلا سطلی را آتش می‌زند یا به بانک حمله می‌کند، بعضی از دادگاه‌ها این افراد را به جای استناد به ماده ۶۱۸ و «اخلال در نظم و امنیت» یا «تخریب اموال»، که زندان تعزیری محدود دارد، به حوزه محاربه می‌برند و برای چنین کسی حکم اعدام می‌دهند. این نشان می‌دهد که چه اندازه هم قوانین جاری کشور و هم دستگاه قضایی ما امنیت محور هستند.
همشهری نوشت: این تلقی آقای وزیر که تصور می‌کند برای نزدیک شدن به مردم باید از اصول خود کوتاه بیاییم عجیب خطای فاحشی است. راه نزدیک شدن به مردم پشت سر مردم حرکت کردن نیست، محبت کردن و رابطه صمیمانه با آنهاست.
تصاویری از حمله شدید پلیس فرانسه به مردم و خبرنگاران در راهپیمایی علیه سیاست های مکرون را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ماجرای حمله ۲۵ آبان به مردم در محله خانه اصفهان و تصاویر دوربین‌های مداربسته از روز حادثه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
معاون امور جوانان وزارت ورزش گفت: تمام کنش رسانه‌هایی مثل «ایران‌اینترنشنال» کاشتن بذر تردید در اذهان ایرانیان و آماده کردن آن‌ها برای پذیرفتن چندپارگی و تجزیه است.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ایذه- افراد ناشناس در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه چند نفر شهید و مجروح شدند.
شیراز را از آسمان ببینید، این شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمدند که نشان دهند انقلاب شکوهمند اسلامی با شرارت تعدادی فریب‌خورده هرگز آسیب نخواهد خورد، من به عنوان سرباز کوچک، فدایی و خادم شما می‌گویم دستانتان و خاک کف پایتان را می‌بوسم و شما همیشه عزت ولایت، زینت‌بخش اسلام هستید و امروز چشم دشمن را کور کردید
مردم تهران بمنظور محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت ۱۵ زائر و مجروحیت ۱۹ نفر از زوار دیگر شد پس از برگزاری نماز جمعه با مشت‌های گره کرده و گام‌هایی استوار راهپیمایی کردند و نفرت و انزجار خود از دشمنان را فریاد زدند.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع) امری محکوم و جنایتی آشکار است و آحاد مردم شریف و متدین از آن نخواهند گذشت.
آیا قابل قبول است که هنوز چندماه از اجرای طرحی نگذشته و در حالی که سهم پرداختی مردم در خرید دارو افزایش یافته، با چنین کمبودی از دارو و سرم مواجه شویم و از زبان رئیس کمیسیون بهداشت بشنویم که هم کمبود مواد اولیه داریم، هم مشکلات بانکی و بیمه ای، هم با انباشت مطالبات تسویه نشده مواجهیم و هم تعرفه بازرگانی و حمل و نقل سربار این طرح شده و گریبان مردم را گرفته؟!
یک مرد در ترکیه و در خیابان در حال کتک زدن زنش بود که با واکنش مردم روبرو شد.
وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای فنلاندی خود تصریح کرد، برخی اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس کردند که این اقدامات در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست.
رهبر انقلاب فرمودند: درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند؛ واکنش بدون تحقیق، ایجاد اغتشاش و ناامنی برای مردم و حمله به قرآن و مسجد و حجاب و بانک و ماشین مردم عادی نبود و برنامه‌ریزی شده بود.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در روزهای گذشته یک قلاده گرگاس به چند نفر از اهالی روستای درفک سبزوار حمله برده که در این حادثه ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا زخمی شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز ارتش آمریکا به مردم و زیرساخت‌های سوریه را نقض حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی این کشور دانست و آن را قویاً محکوم کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ