به منظور آشنایی بیشتر کارکنان از آخرین تحولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین و معرفی سرویس های جدید در این حوزه، همایش بانکداری دیجیتال با حضور مدیران ارشد بانک در تبریز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سلسله وبینارهای توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروی متصل در ایران به میزبانی ستاد اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار می شود.
ستاد اقتصاد دیجیتال همواره نقش پررنگی در توسعه کاربرد فناوری‌های نوظهور و رساندن این فناوری‌ها به مرحله تجاری‌سازی و درآمدزایی داشته و دارد.
مسئول کارگروه ترویج ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی گفت: بخشی از هزینه های استارتاپ ها در حوزه های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین را پشتیبانی می کنیم.
ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان دیجیتال معاونت علمی در راستای تسهیل و هدایت فعالیت‌های داوطلبانه فراخوان «طراحی و توسعه سامانه یکپارچه مشارکت‌های بشردوستانه» را منتشر کرد.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: همه دستگاه‌ها در موضوع سواد مکلف هستند چرا که سواد آموزی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهد شد.
اهواز- رئیس سازمان نهضت سواد آموزشی کشور بر لزوم ارائه آموزش‌های سواد آموزی به زندانیان تاکید کرد و گفت: با همکاری سازمان امور زندان‌ها آموزش زندانیان توسط کارکنان زندان‌ها انجام می‌شود.
سمنان- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۲۰۰ مددجو در کلاس‌های سوادآموزی طرح ندامتگاه‌های سراسر استان سواد می‌آموزند.
مدیر دیجیتال مارکتینگ باشگاه استقلال از افتتاح سوپراپلیکیشن این باشگاه طی روزهای آینده خبر داد.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از آغاز دوره‌های «تربیت رسانه‌ای» ویژه مربیان و فرزندان مراکز شبه‌خانواده خبر داد.
رویداد لیگ اینترنت اشیاء با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
کشتی گیر 79 کیلوگرم آزاد کشورمان در دیدار نخست خود از سد حریف چینی خود عبور کرد.
مشهد ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دبیرخانه سواد ۱۲ گانه در خراسان رضوی تشکیل شده، که این موارد از میان ۴۰ نوع سواد شناخته شده در جهان انتخاب شده است.
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: واقعیت این است که ما با یک نبرد دیجیتال مواجه هستیم، این‌گونه نیست که جلوی کشتی‌های ما را بگیرند بلکه در یک نبرد دیجیتال از طریق شناسایی تراکنش‌ها صرفاً سوار بر اطلاعات ردوبدل شدن دیتا‌ها هستند، حتی در عرصه داخلی نیز با چالش مواجه هستیم، در مسائل ارزی کشور شبکه‌های جدید سفته‌بازان هجوم می‌آورند و برای مقابله با این تهدید‌های دیجیتال و آفندی که در حوزه دیجیتال وجود دارد باید یک پدافند داشته باشیم.
جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
جشنواره زمستانه آکادمی ایرانسل با هدف ارتقای سواد دیجیتال، با تخفیف ویژه برای علاقه‌مندان و ارائه گواهینامه معتبر با مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.
کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه مهمترین راهکار در ترمیم شکاف دیجیتالی توجه به رویکرد آموزشی و توسعه خدمات جانبی است، گفت: لازم است که سواد مالی و دیجیتالی کارکنان مورد ارزیابی قرار گرفته و کلاس‌های آموزشی در راستای ارتقای سواد آن‌ها صورت گیرد.
سمنان- معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ثبت نام دوره سواد آموزی برای افراد بین ۱۰ تا ۶۰ سال در هشت شهرستان استان آغاز شده است.
کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال به شرکت شاپرک اعلام کرده که الزام اخذ اینماد برای دریافت درگاه پرداخت لغو شود، در حالیکه الزام اینماد تصمیم ستاد مبارزه با قاچاق به ریاست رئیس جمهور بوده است.
محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران در همایش سواد رسانه ای، جنگ شناختی و پدافند اقتصادی الزامات پدافند غیر عامل در صنعت بانکداری را تشریح کرد.
مدیرعامل تراکتور در لابه لای صحبت‌های خود با فوتبال برتر یک مساله مهم را افشا کرد؛ دستور به باشگاه‌ها برای خرید تابلوی تبلیغاتی دیجیتال.
نسل Z یا نسل زومر‌ها به افراد متولد بین اواخر دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه‌۲۰۱۰ میلادی گفته می‌شود، یعنی افرادی‌که حداقل ۱۰ سال و حداکثر ۲۵ سال دارند. در ایران مشخصا دهه هشتادی‌ها به‌صورت کامل در این نسل قرار می‌گیرد. به این افراد بومی فضای دیجیتال یا دیجیتالیست‌ها هم گفته می‌شود، چراکه تولد اغلب آن‌ها همزمان با تغییرات و پیشرفت‌های بزرگ در دنیای تکنولوژی است.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ پس از انجام بررسی‌های پلیسی سرانجام این فرد را شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضایی او را در یکی از محله‌های غربی تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ