اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محور چالوس در مسیر و برگشت محدوده تونل کندوان ترافیک سنگین وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی خبر داد.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس حدفاصل بیلقان تا سرودار و محدوده آتشگاه مسیر (جنوب به شمال) دارای ترافیک سنگین است.
ترافیک سنگینی در محور چالوس مسیر (رفت و برگشت) محدوده تونل کندوان و ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه وجود دارد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:مسیر خیابان آزادی که معمولا در هر دو مسیر در این ساعات از خودرو متراکم بود اکنون خلوت است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، به تشریح وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر اصلی پایتخت در صبح یکشنبه پرداخت.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
با توجه به شمار زیاد خودرو‌ها در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس، این محور قبل یک طرفه شده و در حال حاضر تردد در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و ازادراه تهران - شمال انجام نمی‌شود.
ارشناس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گرماب تونل کندوان و پل زنگوله - ترافیک نیمه‌سنگین است.
به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین در محدوده جنوب به شمال محور فیروز کوه (دماوند)، آزاد راه قزوین –رشت (رودبار) و آزادراه کرج –قزوین (محدوده‌های هشتگرد و نظرآباد) ترافیک نیمه‌سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرویلا و آزادراه تهران - ساوه و بالعکس و محدوده بهمن آباد خبر داد.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: ترافیک درمحورهرازمسیرحدفاصل پیست آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) ومحدوده‌های لاسم، آب اسک ورینه سنگین ودر محور آزادراه قزوین - رشت محدوده رودبار نیمه‌سنگین است
ترافیک در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین است.
مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعی راه ها را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس محدوده‌های «انارک» و «هزارچم» نیمه سنگین گزارش شده است.
در زمان حاضر آزادراه قزوین ـ کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک ترافیک سنگین، آزادراه کرج ـ قزوین محدوده مهرشهر نیمه‌سنگین، آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین و محور شهریار ـ تهران حدفاصل میدان معادن تا شهر قدس نیز ترافیک سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در محورهای چالوس و هراز خبر داد.
ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمال‌شهر، ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال‌شهر، پل فردیس و گرمدره و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع مشاهده می‌شود.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور جاده چالوس در محدوده پنجک، در هر دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده است.
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک سنگین خودرو‌ها در محور کندوان و همچنین تردد نیمه‌سنگین خودرو‌ها در محور هراز هستیم.
شیرانی وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور را مناسب خواند و گفت: مداخله جوی خاصی در جاده‌ها دیده نمی‌شود و تردد بدون مشکل برقرار است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اعلام وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، از ترافیک نیمه‌سنگین در هشت محور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ