«محمود ادیب»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس استوارنامه خود را تسلیم رئیس جمهور گرجستان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جدید آکردیته جمهوری آنگولا در ایران رونوشت استوارنامه خود را تسلیم امیرعبداللهیان کرد.
سفیر جدید پادشاهی تایلند در جمهوری اسلامی ایران در آغاز مأموریت خود با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
محمد توتونچی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران، پس از تقدیم استوارنامه به مقامات کویتی رسما فعالیت خود را در این کشور عربی و اسلامی آغاز می‌کند.
سفیر جدیدایران با وزیرخارجه ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه اعلام کرد: علیرغم انجام مراحل اداری اعزام سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران به سوئد، بدلیل اهانت صورت گرفته به قرآن کریم در این کشور، وزارت خارجه فعلا برنامه‌ای برای اعزام سفیر جدید نخواهد داشت.
سفیر جدید کشورمان در سئول، پس از تسلیم استوارنامه خود بر اهمیت منابع مالی ایران در کره جنوبی و نقش مؤثری که می‌تواند در تقویت همکاری‌های دو کشور ایفا نماید، تأکید کرد.
بشار اسد امروز استوارنامه حسین اکبری سفیر کشورمان را در دمشق دریافت کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور قزاقستان کرد.
بر اساس اعلام منابع خبری، سفیر جدید ایران در امارات «رضا عامری» مدیر کل ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه است.
سفیر جدید جمهوری ترکیه در کشورمان، در آغاز مأموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
سفیر جدید جمهوری شرقی اروگوئه در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کشورمان کرد.
سفیر جدید یونان، در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا ضمن دیدار با رئیس‌جمهور این کشور، استوارنامه خود را تقدیم وی کرد.
در نامه آمده است: حداقلی‌ترین خواسته دانشجویان ایرانی از دستگاه دیپلماسی برای واکنش به این سوءاستفاده مهوع دولت فرانسه از اصل آزادی بیان و مواجهه دوگانه مقامات پاریس با آن، ابطال استوارنامه و اخراج سفیر این کشور، آقای نیکولارش از خاک جمهوری اسلامی ایران، آن هم در سریع‌ترین زمان ممکن است.
«نیکولا رش» سفیر جدید فرانسه در آغاز ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران رونوشت استوارنامه خود را تقدیم امیرعبداللهیان کرد.
سفیر جدید پادشاهی مالزی در شروع مأموریت خود در کشورمان با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
سفیر جدید جمهوری فرانسه در کشورمان، بعد از ظهر امروز در آغاز مأموریت خود در جمهوری اسلامی ایران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سخنگوی وزارت خارجه اوکراین در توییتر نوشت: «در واکنش به اقدام ایران در عرضه سلاح به روسیه در جنگ علیه اوکراین، امروز ما ابطال اعتبارنامه سفیر ایران در کی‌یف را اعلام کردیم.»
وزارت امور خارجه اوکراین با طرح ادعاهای واهی از کاهش روابط با ایران و ابطال استوارنامه سفیر ایران در کی یف خبر داد.
محمود ادیب، سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس استوارنامه خود را تسلیم رئیس جمهور گرجستان کرد.
«بدر عبدالله المنیخ» سفیر تازه کویت در ایران روز شنبه استوارنامه خود را به وزیر اور خارجه تازه ایران تسلیم کرد. وزارت خارجه کویت منصوب شدن سفیر تازه آن کشور در تهران را تایید کرده است. ایران در حال حاضر یک سفیر در کویت دارد. این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که عربستان سعودی کشور قدرتمند سنی برای بهبود روابط با ایران شیعه تلاش می‌کند.
سفیر جدید دولت کویت در جمهوری اسلامی ایران، امروز در آغاز ماموریت خود در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، رونوشت استوار نامه خود را تقدیم کرد.
مجتبی امانی رئیس پیشین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره به عنوان سفیر جدید ایران در لبنان منصوب شد. او‌ جایگزین سید محمدجلال فیروزنیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ