سفیر جدید جمهوری ترکیه در کشورمان، در آغاز مأموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که از نوامبر سال جاری میلادی، «نایجل کیسی» جانشین «دبورا برونرت» به‌عنوان سفیر لندن در مسکو خواهد بود.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه پیش از عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدیدایران با وزیرخارجه ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید ایران در بلغارستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و با تشریح آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود، اهم برنامه‌های اولویت دار برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات ارائه کرد.
مدافع جدید تراکتور تبریز با مجوز کادر فنی از اردوی این تیم در ترکیه خارج شد و به قطر سفر کرد.
دکو از بارسلونا به استانبول سفر کرده تا در مذاکره با آردا گولر و باشگاه فنرباغچه او را برای پیوستن به بارسا متقاعد کند اما نهایی کردن این انتقال ساده نیست.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای جدید ترکیه‌ای خود، از او برای سفر به تهران دعوت کرد.
امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با دعوت از همتای خود برای سفر به تهران، لزوم شتاب بخشیدن به برنامه گسترش مناسبات دوجانبه را مورد تاکید قرار داد.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
یکی از مواد مغذی مهم روغن پسته ویتامین B۶ است و به دلیل نقش مهمی که در توزیع اکسیژن طی گردش خون دارد بسیار شناخته شده است. این ترکیب رشد سلول‌های جدید را تسهیل و تعادل میان گلبول‌های قرمز و سفید خون را حفظ می‌کند.
حکم انتصاب سفیر جدید ترکیه در ایران توسط رییس جمهور این کشور همسایه امضا شد.
رئیس‌ جمهور ترکیه امروز حکم انتصاب «حجابی کرلانگیچ» به عنوان سفیر جدید ترکیه در ایران را امضاء کرد.
سفیر جدید ترکیه در سرزمین های اشغالی ضمن اظهاراتی عجیب گفت که ترکیه و مردم این کشور هیچگاه مخالف تأسیس رژیم جعلی صهیونیستی نبوده اند.
تیم فوتبال گل‌گهر با سفر به ترکیه از امروز تمریناتش را در استانبول پیگیری خواهد کرد.
منابع غیر رسمی از سفر قریب‌الوقوع نخست‌وزیر جدید عراق به ایران، عربستان سعودی و ترکیه خبر دادند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
از سوی دیگر سدات اونال به عنوان نماینده دائم ترکیه در سازمان ملل متحد، فاروق قیماقچی با عنوان نماینده دائم ترکیه در اتحادیه اروپا و زکی لونت گومروکچو نیز به عنوان نماینده دائم ترکیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) معرفی شده است.
«حجابی کرلانقیج» به عنوان سفیر جدید ترکیه در تهران معرفی شد.
رئیس آمبودزمان جمهوری ترکیه گفت: امضای برنامه اقدام مشترک میان سازمان بازرسی و آمبودزمان ترکیه می‌تواند الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای معاونان وزارت امور خارجه در دولت جدید تغییر یافته است و حدود ٤٠ سفیر نیز تعیین یا جابجا شده اند.
وو چیان افزود حزب دموکراتیک ترقی خواه که بر منطقه تایوان حاکم است از تکیه بر آمریکا بر خود می بالد و با ارسال دعوتنامه به پلوسی برای سفر به تایوان، مرتکب یک اقدام بسیار خطرناکی شده که می تواند منجر به عواقب بسیار جدی باشد.
براساس شنیده‌ها با وجود نارضایتی‌ها و ایرادات مدیریتی که به ریاست محمدباقر قالیباف در مجلس گرفته می‌شود و همچنین حواشی ماجرای سفر خانواده او به ترکیه که به سیسمونی گیت معروف شد، او برای رقابت در انتخابات جدید ریاست‌ مجلس رقیب قَدر و جدی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ