به گفته کارلوس کی‌روش، لیست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای اردوی اتریش فردا جمعه اعلام می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: تعداد شرکت کنندگان آزمون نهایی امسال ۹۱۴ هزار و ۴۶۵ نفر بود.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا فردا توسط مدارس خبر داد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد که فردا صبح در جلسه با نکونام، لیست نقل و انتقالاتی آبی ها را دریافت می کند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم امید ایران طی ساعات آینده اعلام خواهند شد.
اردوی آماده‌سازی‌ تیم فوتبال نوجوانان برای شرکت در مسابقات جام ملت‌های زیر ۱۷سال آسیا از فردا در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.
یکی از نکات مهم گزارشی که مقصران و اهمال‌کاران قانون هوای‌پاک را معرفی کرده، ناشناخته ماندن اسامی مقصران است. درویش می‌گوید این موضوع یکی از ابهامات است: «اگر قرار است فردی مجازات شود، باید صراحتا اعلام شود، اما نمی‌شود که مدیر داخلی یک دستگاه را مقصر آلودگی هوا اعلام کرد بدون اینکه به نقش مخرب شهرداری‌ها اشاره کرد. در این لیست خبری از شهرداری‌های تهران، اصفهان، تبریز و مشهد نیست. شهر‌هایی که در این سال‌ها به‌شدت کیفیت هوا و ترافیک‌شان بدتر شده است.»
رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 50 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.
پیش بینی می شود امشب یا حداکثر فردا لیست تیم ملی به خاطر بازی با روسیه و کنیا اعلام شود.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۳ فرد و ۳ نهاد را به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان در لیست تحریم های خود اضافه کرده است.
با فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات نام بازیکنانی که در نیم فصل دوم در پرسپولیس حضور نخواهند داشت مشخص خواهد شد.
وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم‌های خود قرار داده است.
وزیر امور خارجه کانادا اعلام کرد که این کشور ۴ فرد و ۵ نهاد ایرانی دیگر را به دلیل آنچه که «نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر» توصیف کرد، تحریم می‌کند.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
نخست وزیر کانادا امروز اعلام کرد که کشورش تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعمال کرده است.
با اعلام مدیر رسانه‌‌ای تیم ملی، فردا اسامی بازیکنان برای اعزام به جام جهانی منتشر می‌شود.
کی روش که حساسیت زیادی روی انتخاب بازیکنان برای حضور در جام جهانی دارد، آخرین بررسی هایش را تا فردا انجام خواهد داد تا تصمیم نهایی برای معرفی ۲۶ بازیکن اعزامی را بگیرد.
زاکانی گفت: لیست اعلام کردن کار اشتباهی است و اگر لیست را ارائه کنیم از فردا کسی در شهر نمی‌ماند مهم این است که این ساختمان‌ها ایمن شوند و در گذشته به همه چیز به صورت تک‌بعدی نگاه می‌شده است و مشکل این ساختمان‌های ناایمن تنها از لحاظ آتش نشانی مورد بررسی قرار گرفته، اما همه چیز ایمنی آتش نشانی نیست.
با توجه به تمرین فردا تیم ملی کشورمان، به احتمال زیاد لیست نهایی تیم ملی امشب یا فردا صبح اعلام خواهد شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا فردا پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور در راهپیمایی حضور یافته و از دشمن اعلام انزجار کنند.
نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت اردیبهشت ۱۴۰۱، مطابق با استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های و کسب و کار، فردا ۳۰ شهریور منتشر خواهد شد.
مطابق با اعلام کارلوس کی‌روش، لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برای اردوی اتریش فردا مشخص خواهد شد.
عملکرد تمامی بازیکنان داخل و خارج بسیار از نزدیک دنبال می‌کنیم و فردا بعد از ظهر لیست نهایی بازیکنانی که در اردوی اتریش همراه ما خواهند بود را اعلام می‌کنیم
کی‌روش اسامی تیم ملی را  نداده است و با توجه به اینکه فردا بازی های لیگ است، فکر می‌کنم دوشنبه لیست تیم ملی اعلام شود.
فردا؛ اعلام نتیجه آزمون کارشناسان قوه قضاییه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ