به گزارش سازمان هواشناسی در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش باران، رعدو برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. این مناطق کاهش دما را هم تجربه خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما و رگبار باران در برخی استان‌ها و افزایش باد و خیزش گرد و خاک در بعضی استان‌ها خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت دمایی در کشور اظهار کرد: در حالی که از پنجشنبه در شمال غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و نوار شمالی کشور روند افزایش دما آغاز شده، طی روز شنبه نیز این روند افزایش دما ادامه دارد، البته در نواحی شرقی کمی کاهش دما رخ خواهد داد، اما از روز یکشنبه تا پایان هفته ماندگاری هوای گرم در کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز و فردا کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور و استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ می‌دهد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش نسبی دما و بارش باران در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد:با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل خزر در گیلان، مازندران، شرق اردبیل و برخی مناطق گلستان بارش باران، گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌ شمال غرب و شمال شرق کشور،ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، زاگرس مرکزی، اصفهان، فارس،هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می شود.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور طی روزهای آینده را تشریح کرد و گفت: رگبار پراکنده گاهی رعد و برق در برخی از استانها پیش بینی می شود.
به گزارش سازمان هواشناسی؛ در روز های آینده در برخی از مناطق شمال، شمال غرب و مرکزی کشور انتظار بارش باران‌های بهاری را خواهیم داشت.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: کاهش دما در غرب و شمال غرب کشور برای روز جاری پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
مدیرکل مدیریت بحران وکاهش مخاطرات وزارت جهاد کشاورزی در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی، توصیه‌های مهمی برای مقابله با خسارت‌ها به کشاورزان ارائه کرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه سه‌شنبه (هشتم فروردین ماه) نیز در کل کشور ابرناکی و بارش انتظار می‌رود، گفت: به‌تدریج بعداز ظهر در نیمه غربی کشور مقدار بارندگی کاهش یافته و دما در این مناطق افزایش خواهد یافت. چهارشنبه (نهم فروردین ماه) در نوار شرقی کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده برف و باران و کاهش دما در نقاطی از کشور به‌ویژه در نوار شمالی خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده و کاهش دما در نقاطی از کشور بویژه در نوار شمالی خبر داد.
کارشناس سازمان هواشناسی از تشدید بارش‌ها از فردا (شنبه) در کشور و بارش برف و باران در تهران و برخی استان‌ها خبر داد و گفت: برای نوار شمالی کشور در اوایل هفته آینده کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.
به گزارش سازمان هواشناسی در شرق اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی در شهرهای شمالی روند کاهش دما پیش‌بینی می‌شود. در استان‌ اردبیل و ارتفاعات البرز به علت کاهش دما امکان بارش برف وجود دارد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر، در شرق اردبیل، گیلان، مازندران بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر برای استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل بارش باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ