رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده برف و باران و کاهش دما در نقاطی از کشور به‌ویژه در نوار شمالی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش پراکنده باران طی روز جاری برای استان‌های ساحلی پیش بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده باران در برخی از نقاط کشور خبر داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، دوشنبه سامانه بارشی در کل کشور به جز جنوب شرق فعال خواهد بود و سه شنبه نیز در نیمه شرقی کشور، سواحل دریای خزر، جنوب، مرکز، جنوب غرب بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات بارش برف و برای شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش پراکنده انتظار می‌رود.
امشب در لواسان، میگون، فیروزکوه و آبعلی آسمان ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و وزش باد پیش‌بینی شده است.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
طبق اعلام مرکز پیش بینی هوا؛ بارش پراکنده برف و باران در برخی از نقاط کشور طی روزهای آینده پیش بینی شده است.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
عمده بارش‌ها در سطح استان برای امروز و روز یکشنبه (۲۳ بهمن‌ماه) است و در بخش‌های شمالی به ویژه ارتفاعات استان طی روزهای جمعه و شنبه نیز بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های خفیف و پراکنده برای امروز و فردا در شمال ، شمال غرب و شمال شرق کشورپیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی استان تا سه روز آینده آرام و پایدار است اما در نیمه غربی اصفهان احتمال بارش پراکنده برف و باران وجود دارد.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات افزایش ابرناکی و بارش برف همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌ پراکنده برف بویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی غرب و جنوب استان اصفهان طی روز پنجشنبه خبر داد.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
به گزارش سازمان هواشناسی در تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار و بارش پراکنده برف همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
آزادراه تهران - شمال دارای بارش پراکنده برف و باران، محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند.
آخرین داده‌های هواشناسی حاکی از پیش‌بینی بارش پراکنده باران در تهران و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران است.
کرج- بارش باران از صبح پنج‌شنبه به‌صورت پراکنده در طالقان آغاز شد و از عصر شاهد بارش برف در ارتفاعات این شهرستان بودیم.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت جوی استان تهران؛ امروز آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و از بعدازظهر فردا تا روز شنبه (۱۹ تا ۲۱ آبان) در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده و در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و برف و احتمال رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران اضافه کرد: با توجه به گزارشات، بالا آمدن رودها، کانال‌های آب و مسیل‌ها متصور است و بر همین اساس شهروندان باید هوشیار باشند از توقف در اطراف رودخانه‌ها خودداری و حداقل تا روز سه‌شنبه از کوهنوردی اجتناب کنند چرا که بارش پراکنده برف و باران، مه و گاهی رعدوبرق و احتمال تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ