رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده و کاهش دما در نقاطی از کشور بویژه در نوار شمالی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای فردا و روز یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیر) در ارتفاعات شمالی استان، افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.
ضیاییان درباره وضعیت جوی روز شنبه ۱۰ تیر ماه نیز توضیح داد: شنبه علاوه بر اینکه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد با نفوذ جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان بارش باران گاهی رعد و برق و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روزهای پیش رو، وزش باد و رگبار و بارش پراکنده در برخی از مناطق کشور شاهد خواهیم بود.
برای روز شنبه و یکشنبه (۱۰ و ۱۱ تیرماه) در ارتفاعات استان افزایش ابر و بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نخواهد بود.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
به گزارش سازمان هواشناسی امروز بارش باران و وزش باد و کاهش دما در گیلان و مازندران و به صورت پراکنده این شرایط جوی در اردبیل و گلستان همچنین ارتفاعات سمنان و البرز شرقی پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش پراکنده در برخی نقاط کشور و انتقال کاهش دما و هوای سرد به نیمه شرقی کشور و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک خبر داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه سه‌شنبه (هشتم فروردین ماه) نیز در کل کشور ابرناکی و بارش انتظار می‌رود، گفت: به‌تدریج بعداز ظهر در نیمه غربی کشور مقدار بارندگی کاهش یافته و دما در این مناطق افزایش خواهد یافت. چهارشنبه (نهم فروردین ماه) در نوار شرقی کشور افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
جمعه (۱۲ اسفند) در غالب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و شنبه (۱۳ اسفند) در ارتفاعات البرز مرکزی و غرب کشور بارش پراکنده انتظار می‌رود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی روز جاری بارش پراکنده باران و وزش باد در ۸ استان کشور شاهد خواهیم بود.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، از بارش پراکنده برف و باران و کاهش دما در نقاطی از کشور به‌ویژه در نوار شمالی خبر داد.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی بارش‌های خفیف و پراکنده برای امروز و فردا در شمال ، شمال غرب و شمال شرق کشورپیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
طی روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۳ و ۱۴ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش پراکنده برف و باران به‌ویژه در ارتفاعات افزایش ابرناکی و بارش برف همراه با وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.
در ارتفاعات و نواحی کوهستانی نیز با توجه به رطوبت کافی و ماندگاری هوای سرد تا پایان هفته شاهد پدیده مه و یخبندان، کاهش دید و یخ‌زدگی شبانه خواهیم بود و با گذر یک موج از شرق کشور برای ارتفاعات شرق استان در روز‌های جمعه (۳۰ دی) و شنبه (اول بهمن) بارش پراکنده برف دور از انتظارنیست.
به گزارش سازمان هواشناسی در تهران، سمنان، اصفهان و برخی نواحی مرکزی کشور رگبار و بارش پراکنده برف همراه با وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از روند کاهشی دمای استان خبرداد.
به گزارش سازمان هواشناسی در نوار شرقی کشور بارش پراکنده و وزش باد و به تدریج کاهش نسبی دما و بارش در شرق اردبیل و گیلان همچنین مازندران آغاز می‌شود.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
در حالی که در چند وقت اخیر سیگنال های مثبتی از برجام به بازار سرمایه ارسال نشده اما آغاز معاملات در سال ۱۴۰۱ روند مثبت داشته و این مساله تحت تاثیر تورم و کاهش تحریم ها برای راستی آزمایی برجام است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ