استاندار سابق ایلام گفت: دوره من دوره خوبی بود، به این معنی که در دور اول آقای روحانی وضع مالی مناسب بود، فروش نفت هم بد نبود و برجام نیز راهگشا بود، اما بعد از سال ۹۷ دیگر پول نبود و بودجه‌گیری سخت شد. به‌تازگی هم از دوستان پرسیدم گفتند که همچنان وضع خوب نیست و تخصیص اعتبارات عمرانی که شاخص‌ترین آن است خیلی کم است و در حدود ۲۰ درصد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد هادی ایمانیه در خصوص آخرین جزئیات حادثه تروریستی شاه چراغ گفت: داعش طبق آخرین اخبار مسئولیت این حمله تروریستی را پذیرفت و ۳۰۰ فشنگی که این تروریست به همراه داشت و همزمانی با اذان مغرب نیت شوم این تروریست را مشخص می‌کند.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
علیرضا فخاری استاندار تهران در جمع خبرنگاران گفت تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست،
فخاری تصریح کرد: مساله دیگر این است، که وقتی دولت برای جبران کاستی‌ها در بازار به قیمت‌گذاری روی می‌آورد، به مسئولیت‌های دولتی خدشه وارد می‌شود و این به افزایش فاصله دولت و تولیدکننده می‌انجامد.
استاندار تهران گفت: ما برای بخش‌های مختلف جریانات سیاسی، گروه‌ها و احزاب که قانونی هستند و اجازه فعالیت در سطح کشور را دارند، به خصوص تهران- مانعی نمی‌بینیم و به محض تقاضای آن‌ها ظرفیت‌های لازم برای تامین مکان، بحث‌های ایمنی و امنیتی آن‌ها صورت می‌گیرد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.
آیت‌الله سلیمانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در سیستان‌و‌بلوچستان مورد سوء‌قصد قرار گرفت‌ و ‌جان خود را از دست داد. استاندار مازندران گفته با اطلاعاتی که به دست آمده است حکایت از این موضوع است که فرد ضارب شناخت دقیقی از آیت الله سلیمانی نداشته و آیت الله سلیمانی برای انجام امور بانکی خود به یکی از بانکها مراجعه کردند.
حسینی‌پور استاندار مازندران در خصوص ترور امام جمعه سابق زاهدان گفت :طبق اطلاعات تا این لحظه فرد قاتل شناختی از آیت الله سلیمانی نداشتند و بحث انگیزه شخصی منتفی است.
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی سابقه در آن استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.
چیزی که HAWC و دیگر موشک‌های شبیه آن را خارق العاده می‌سازد این است که توسط یک موتور اسکرمجت تغذیه می‌شود، که متفاوت از موتور‌های ساب سونیک استاندارد یا حتی رمجت عمل می‌کند. به دلیل عمل کردن در سرعت‌های بسیار بالا، موتور این موشک از یک ورودی استفاده می‌کند تا هوای فشرده سوپرسونیک را با فشار به درون بکشد (رمجت‌ها تنها از هوای ساب سونیک در درون سیستم استفاده می‌کنند) و سپس آن را با سوخت هیدروژنی ترکیب کرده که به موتور امکان می‌دهد به سرعت ۵ ماخ و فراتر از آن برسد.
محمد فاضلی، استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی گفت: مطمئنم معترضین اکثریت بسیار زیادی از جامعه هستند اما اینکه چند درصد از معترضین در آن سوی قطب هستند، نمی‌دانم.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در مورد اتفاقی که برای رسول خادم در قزوین رخ داد گفته است که این تصمیم با دستور فرمانداری و حراست استانداری استان قزوین انجام گرفت.
محمد فاضلی، جامعه‌شناس ایرانی و استادیار سابق دانشگاه شهیدبهشتی: وقتی «میانداری» فحش و تبدیل به «وسط‌باز» می‌شود، نشان می‌دهد در یک جریان طبیعی جامعه دوقطبی شده و در جریان سیاسی هم عده‌ای می‌خواهند از این جریان طبیعی استفاده کنند.
اهواز - با حضور وزیر کشور، استاندار جدید خوزستان معارفه و از خدمات صادق خلیلیان استاندار سابق تقدیر شد.
سخنگوی دولت گفت: امروز به پیشنهاد وزیر کشور ضمن تشکر از اقدامات استاندار سابق خوزستان، «محراب» به عنوان استاندار جدید این استان انتخاب شد.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
دانشگاه امام صادق (ع) میزبان دکتر محسن برهانی استادیار و معاون گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران و حجت الاسلام جلیل محبی دکتری حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه امام صادق و دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مناظره «محاربه در فقه و قانون» بود.
پس از انتصاب محسن منصوری استاندار سابق تهران به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور، علیرضا فخاری را به عنوان استاندار جدید به هیأت دولت معرفی کرد
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزانی که نظام قدیم آموزشی هستند؛ باید بتوانند یک آزمونی بدهند که استاندارد باشد و بعد سوابق آنها را به سازمان سنجش ارسال کنیم.
استاندار تهران گفت: رصد‌های اطلاعاتی و بررسی‌های فنی حاکی از آن است؛ حدود ۱۸۰۰ نفر از افراد حاضر در تجمعات دوشنبه شب تهران، سابقه حضور در تجمعات و بعضا اغتشاشات قبلی را دارند.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
«ذبیح‌الله خداییان» سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در جریان نشست خبری خود به سؤالات خبرنگاران رسانه‌های مختلف پاسخ داد و گفت: کسانی که اقدام به انتشار به مطالب کذب کنند و یا مدارک کافی ندارند، تحت تعقیب قرار و محکومیت می گیرند. افراد باید در انتشار اطلاعات دقت کنند.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در گزارش‌های هیات‌های اعزامی و تیم‌های بررسی حادثه آبادان، تاکنون گزارشی مبنی بر قصور یا تقصیر مستقیم یا غیرمستقیم استاندار سابق خوزستان در متروپل تسلیم دادگستری استان خوزستان نشده است.
علی قلهکی فعال رسانه ای اصولگرا نستب به عملکرد رسانه دولت به سفر استاندار اسبق خوزستان انتقاد کرد و نوشت: انتشار خبر سفر فرارگونه و بدون بازگشت استاندار سابق خوزستان چه فایده ای داشت؟!/ ای کاش دوستان پاستور نشین درک کنند که اعتمادی که به آنها شده، قابلیت تجدیدنظر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ