باشگاه النصر قصد دارد پول به دست آمده از فروش بلیط مراسم رونمایی از کریستیانو رونالدو را صرف امور خیریه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاهش ذخایر ارزی آرژانتین موجب شده تا این کشور مجبور شود برای پرداخت وام دریافتی از صندوق بین‌المللی پول دست به دامان قطر شود.
سیتی با رد پیشنهاد اولیه بارسلونا برای خرید برناردو سیلوا منتظر پیشنهاد مالی بهتری از سوی این باشگاه است.
صندوق بین‌المللی پول و آرژانتین به توافقی برای بازبینی وام‌های ۷.۵ میلیارد دلاری دست یافتند.
بنا به شرحی که رفت اساسا فرمان تجارت خارجی عراق دست آمریکاست و اگر در فشارهایش بر بغداد را برای محدود کردن تجارت با ایران بالا ببرد که تحریم‌های بانکی اخیر پس از اتصال عراق به نظام مالی "سوئیفت" نشانی از آن است، عراق عملا توان مخالفت ندارد.
لبران جیمز، اسطوره NBA، به شوخی در مورد پیشنهاد نجومی عربستانی ها به کیلیان امباپه می‌گوید که برای چنین پولی تا عربستان می‌دود!
همتی در توئیتر با کنایه به طرفداران سیاست‌های اقتصادی روسیه نوشت: ظرف یک سال، پول ملی روسیه 63٪ ارزش خود را از دست داد.
ستاره بوشهری تیم ملی دلیل عدم صدور رضایت‌نامه‌اش توسط سانتا کلارا برای استقلال را عدم پرداخت مبلغ رضایت‌نامه توسط آبی‌ها عنوان کرد.
يك ورزشكار روسى الاصل طلای زیر 23 سال دووميدانى قهرمانی اروپا را به دست آورد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
عبدالله ویسی این فصل با نگه داشتن صنعت نفت در لیگ برتر دست به کار بزرگی زد، در حالی که همه نا امید شده بودند و پیش بینی می کردند، راه نجایی برای صنعت نفت باقی نمانده است.
اولی زنی به نام «آمنه» است؛ ۱۰ ساله بوده که پدر معتادش او را به یک مرد افغان در ازای پول می‌فروشد و راهی مشهد می‌شود. اولین بچه‌اش را در سن ۱۴ سالگی، یک فروردین ماه ۹۳ به دنیا آورد و دومی را ۲۸ فروردین ماه ۹۴، اما با فلج مغزی؛ نه راه می‌رود و نه صحبت می‌کند. در یک خانه همراه با برادر شوهری که او را بار‌ها و بار‌ها تهدید می‌کند که باید رابطه ... داشته باشد، اگرنه شرایط زندگی را برایش سخت‌تر خواهد کرد؛ زندگی با مردی که نه هزینه‌های زندگی او و بچه‌هایش را می‌دهد و نه دست از کتک زدن‌های هر روزه بر می‌دارد.
خارش کف دست به دلیل وضعیت‌های متفاوت پوستی اتفاق می‌افتد که گاهی اوقات نشانه‌ای از یک مشکل جدی در بدن فرد می‌باشد. خارش کف دست چپ و راست با یکدیگر متفاوت است و می‌تواند علامت‌های مختلفی داشته باشد.
امام جمعه ملارد از دولت گفت: این که نمیشود همه برنامه‌ریزی کشور، همه پول و ثروت کشور دست شما باشد، ولی هیچ فکری به حال فقر نکنید!
امروز برخی از نمادها ورود و خروج جدی پول داشتند و به صورت قدرتمند دست به دست شدند و برخی دیگر از نمادها نیز ارزش معاملات بالایی داشتند.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:هر لحظه قراردادی به دست معاونت برسد میگوییم پرداخت صورت گیرد.
مرد جوان مدعی شد که به‌شدت پشیمان است و به‌خاطر به‌دست آوردن طلا‌های خواهرش، دست به اسیدپاشی زده است. وی گفت: از روزی که به دام اعتیاد گرفتار شدم، زندگی ام تباه شد. کارم را از دست دادم و ناچار بودم برای به‌دست آوردن پول مواد، دست به هرکاری بزنم. این اواخر مدام از اعضای خانواده‌ام پول می‌گرفتم تا اینکه چند روز قبل متوجه شدم خواهرم برای سرمایه‌گذاری، دلار و طلا خریده است.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهل هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
شاهرود- اسنادی به دست خبرنگار مهر رسیده که نشان می‌دهد چهار هزار میلیارد تومان پول به صورت اشتباه به حساب یک شهروند شاهرودی واریز شده است.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، می‌گوید حضور در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام جهانی، پایان جاه‌طلبی این تیم نخواهد بود.
سقوط بورس ما را بدبخت کرد. وصیت کردم همانطور که لخت به دنیا آمدم، لخت خاکم کنند. این روز‌ها در گرمای بوشهر هم بعضی وقت‌ها لخت جوشکاری می‌کنم. از روستای مال‌استریت و ماجراهایش خسته‌ام. در روزنامه بنویس مرا در مال‌ملا خاک نکنند. مرا کنار قبر شهید مس‌چینی، بین سوق و لنده خاک کنند. می‌خواهم قلبم را بفروشم! یک میلیارد تومان پول در بورس از دست دادم و قلبم را یک میلیارد می‌فروشم، چون پسرم آرزوی ازدواج داشت
آدم ربایان برای تأمین بدهی مالیشان دست به کودک ربایی زدند و برای اینکه پلیس رد آنها را نزند از خانواده کودک خواستند که برای آنها رمز ارز تهیه کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ