اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگ ایرانی، در فضای مجازی بسیار فعال است و رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده خود دارد. چوپان در تازه‌ترین تصاویری که از فرزندان خود منتشر کرد، دنبال کنندگانش را غافلگیر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عصبانیت آمریکا و اسرائیل از انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌چرخد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از رأی اعضای سازمان ملل به ⁧ایران⁩ برای تصدی برخی مناصب در UN عصبانی است، گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و اسرائیل نمی‌چرخد.
مهدی عزیزی، کارتونیست روزنامه هم‌میهن از اهرم‌های سیاست‌گذاری و تنظیم‌گری دولت در صنعت و بازار خودرو انتقاد کرده است.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو با اشاره به عملیات موسوم به «چرخ گوشت باخموت» و در ادامه نارضایتی از عدم تامین تسلیحات، گفت که دیگر سلاحی نمانده تا با آن «گوشت را چرخ کنند!»
عبدی نوشت: نکته بسیار مهم این است که جهان سیاست آغشته با تجربیاتی است که شکست خورده‌اند. باید از آن‌ها استفاده کرد، حتی خودمان هم تجربیات شکست خورده زیاد داشته‌ایم. چرخ را از نو اختراع نباید کرد آن هم برای چندمین بار. اگر همه دولت‌ها در سیاستگذاری و رسیدن به اهداف خود موفق بودند که شاهد چنین وضعی نبودیم.
قدیمی‌ترین عکس از «چرخ و فلک» در ایران منتشر شده است. با توجه به تاریخی که در آلبوم وزارت فرهنگ و هنر ذکر شده، این عکس به ۱۱۷ سال قبل یعنی آخرین سال سلطنت مظفرالدین شاه قاجار مربوط است.
تغییرات بازار ارز طی سال‌های گذشته دو نکته را اثبات می‌کند؛ اول این‌که تغییرات در نرخ‌ها تکانشی و با چرخه‌های کوتاه مدت بوده و دوم این‌که، نرخ ارز در ایران بیشتر متاثر از متغیر‌های فرااقتصادی (غیر اقتصادی) بوده است. یک حقیقت مهم این است که هموار چوب سیاست لای چرخ بازار مالی قرار گرفته و نرخ‌ها را متاثر ساخته است
مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: قانون اخذ مالیات از رسانه‌ها آخرین تیر به آخرین نفس‌های مطبوعات است که در زیر چرخ تورم و وضعیت اقتصادی کنونی، قرار گرفتند.
با رونمایی از بخش معناداری از تولیدات سینمای ایران در یک سال اخیر، ارزیابی‌ها حکایت از آن دارد که این فیلم‌ها توان چرخاندن چرخ اقتصاد سینمای ایران را در سال آینده ندارند؛ دغدغه‌ای که می‌بایست با تولید فیلم‌های دارای ظرفیت فروش ویژه به ویژه آثار کمدی رفع شود و رونق نسبی سینمای ایران را شاهد باشیم.
چرخ خیاطی چیزی ندارد که نیاز به استفاده از جیوه یا فلز قیمتی برای آن باشد. کل قدمت چرخ خیاطی ۱۳۵ تا ۱۴۰ سال است و قدمت آن خیلی زیاد نیست که بگوییم قدمتی و قدیمی است.
اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم تراکتور به محرومیت سه جلسه ای هادی محمدی واکنش نشان داد و آن را چوب لای چرخ تراکتور دانست.
شاید مشهورترین شایعه درباره جیوه قرمز ماجرای چرخ خیاطی‌های حاوی این ماده جادویی باشد. بر اساس این شایعه دیگر لازم نبود برای یافتن جیوه قرمز دنبال خفاش‌ها راه بیفتید یا درون اهرام مصر را بکاوید، کافی بود که صاحب خوش شانس نوعی خاص از چرخ خیاطی باشید تا به این گنج گرانبها برسید.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضائی در استان تهران خبر داد.
زنجیر چرخ در زمستان یکی از وسایل ضروری و حیاتی است که باید هنگام بارش برف روی لاستیک‌های عقب یا جلوی خودرو خود ببندید
سرمربی فولاد درخواست کرد تا دیدار با پرسپولیس را در حضور تماشاگران اهوازی برگزار کند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در مناطق برف گیر و کوهستانی بارش برف و برودت هوا را شاهد هستیم، گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سخنگوی دولت گفت: این دولت، دولتی نیست که با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد کند بلکه با یک سیاست متوازن تلاش می‌کند تا چرخ اقتصاد ما بچرخد.
پس از ماه محرم و صفر، خواننده‌های بسیاری برای برگزاری کنسرت دورخیز کرده بودند تا چرخ اقتصاد موسیقی نیز بچرخد اما این اتفاق مصادف با حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی شد و پس از ناآرامی‌ها، نه تنها کنسرت موسیقی برگزار نشد، بلکه انتشار قطعات موسیقی نیز از سوی خواننده‌ها متوقف شد.
باید توجه داشت که در جامعه سیاست‌زده وقتی که هرگونه اعتراض به اغتشاش تعبیر می‌شود؛ دایره خودی‌ها و حلقه غیر خودی‌ها هر روز در حال گسترش فزآینده است؛ خشونت دو سویه میان نهاد‌های رسمی و جامعه روندی افزایشی دارد؛ بازیگری جدی به عنوان میانجی (واسط) میان حکومت و مردم وجود ندارد؛ جامعه مطالبات فراوان دارد و منفذی برای تحقق آن وجود ندارد؛ صداوسیمای ملی بر ادامه خطا‌های استراتژیک خود اصرار دارد و زمانی که امید به بهبود وضعیت موجود به شدت کاهش پیدا کرده است، این که فریاد به جایی دیگر برود، عادیست.
عرضه رایانه بر روی چرخ ولوو
زن جوان گفت: چون زندگی‌ام نمی‌چرخید. من کار طراحی هم می‌کردم، اما با آن نمی‌توانستم هم کرایه خانه بدهم و هم هزینه بچه و خودم را تامین کنم. به همین خاطر وقتی از من مدرکی می‌خواستند جعل می‌کردم و این‌طوری پول درمی‌آوردم.
دولت سیزدهم وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی را در مدت 4 سال فعالیتش داده است موضوعی که در صورت تحقق آن می تواند بخشی از چرخ اقتصاد را به گردش دراورد و کمک قابل توجهی به خانه دار شدن مردم کند.
وزیر میراث فرهنگی در فضای مجازی نقبی به مصائب تملک بناهای تاریخی زد و نوشت که بناهای ثبت شده باید به همان شکل باقی بمانند و وزارت ما باید این خانه ها را از صاحبان قانونی آنها خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ