مدیر مسئول روزنامه ابتکار گفت: قانون اخذ مالیات از رسانه‌ها آخرین تیر به آخرین نفس‌های مطبوعات است که در زیر چرخ تورم و وضعیت اقتصادی کنونی، قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قائم مقام سازمان بازرسی از اخذ توضیح ۴۶ مدیر به دلیل عدم اجرای تکالیف مندرج در قانون حمایت از جوانی جمعیت خبر داد و گفت: مدیرانی که دلیل موجهی نداشتند به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.
وزیر اقتصاد گفت: قانون مالیاتی در نحوه اخذ مالیات بر مشاغل و اصناف نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
وزیر اقتصاد گفت: قانون مالیاتی در نحوه اخذ مالیات بر مشاغل و اصناف نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
وزیر اقتصاد با بیاناینکه توافقات سازمان مالیاتی در قالب توافق جدیدی در دست انجام است، گفت: قانون مالیاتی در نحوه اخذ مالیات بر مشاغل و اصناف نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است.
به زعم بسیاری از کارشناسان قانون ضرورت اخذ مجوز برای استفاده از دستگاه فلزیاب ابزار محور بوده و نیازمند بازنگری جدی است زیرا ضمانت اجرایی درستی نداشته و به میراث تاریخی خدشه وارد می کند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با تصویب قانون برای تولید مسکن، ساماندهی اجاره‌بها و اخذ مالیات از خانه‌های خالی دیگر در بخش مسکن خلأ قانونی وجود ندارد.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و با تصویب طرح ساماندهی اجاره‌بها دیگر کمبودی از لحاظ قانون‌گذاری در موضوعات مسکن نداریم.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و امروز با تصویب طرح ساماندهی اجاره بها، قانون‌گذاری در حوزه مسکن را تکمیل کرد.
رئیس مجلس گفت: مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی را تصویب کرده بود و امروز با تصویب طرح ساماندهی اجاره بها، قانون‌گذاری در حوزه مسکن را تکمیل کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:مجلس پیش از این قانون جهش تولید مسکن و اخذ مالیات از خانه های خالی را تصویب کرده بود و امروز با تصویب طرح ساماندهی اجاره بها، قانونگذاری در حوزه مسکن را تکمیل کرد.
تصمیم عجیب حزب محافظه‌کار حاکم انگلیس مبنی بر اخذ «حق ورودی» از خبرنگاران جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب، انجمن رسانه‌ای این کشور را خشمگین کرد.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس تصویب کردند که نمایندگان نامزدها حق تبلیغ به نفع یا ضرر هیچ‌یک از نامزدها یا دخالت در انجام وظایف اعضای شعب اخذ رأی را ندارند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه خانه‌های بالای ۲۰ میلیارد تومان باید مالیات دهند که این موضوع در شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امکان تجدید نظر درباره حذف «خانه‌های مسکونی» از قانون اخذ مالیات از خانه‌های لوکس وجود دارد؛ هنوز این پیشنهاد نهایی نشده و باید بار دیگر بررسی شود.
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه درباره بحث اخذ مالیات از سلبریتی‌ها و حوزه فرهنگ و هنر، گفت: این موضوع در تبصره ۶ لایحه آمده به این صورت که تا سقف درآمدی ۳۲۰ میلیون معاف و بالاتر از آن باید تابع قانون باشند.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، شرایط تمدید مهلت اخذ رأی انتخابات مجلس را تعیین کردند.
عضو کمیسیون اقتصادی با تأکید بر لزوم اخذ مالیات بر عایدی سرمایه در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا، گفت: نظم دادن به بازار تنها با اعمال و نظارت دقیق قانون شدنی است.
نماینده مردم شازند گفت: تمام مجوز‌های پتروشیمی الوند با رانت و تهدید و تطیمع اخذ شد؛ از تیر ۹۹ که یک آجر هم بنا نشده بود مسئله پیگیری شد، اما به دلیل اینکه معاون اول رئیس جمهوری وقت حامی این صنعت بود، ساخت‌وساز را شروع کردند.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور اقدامات این سازمان برای اجرای قانون هوای پاک را تشریح و اعلام کرد که دفاعیات برخی از وزرا و مدیران سابق در اجرای این قانون قابل دفاع نیست.
در حالی که بر اساس قانون مالیات بر ارزش افزوده از حمل و نقل هوایی بار و مسافر ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده اخذ می شود، اما مشخص نیست در پروازهای اربعین این رقم از مسافران اخذ می شود یا نه؟
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سران قوا خواستار شد که در جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با حذف بند (ر) تبصره (۶) از قانون بودجه کشور درباره اخذ مالیات از سود سپرده اشخاص حقوقی مخالفت شود چون وضع مالیات بر سود سپرده اشخاص حقوقی اثرات مثبت بر اقتصاد کشور دارد و حذف آن اثرات منفی بر سرمایه‌گذاری و تولید خواهد گذاشت.
قیمت طلا امروز پنج‌شنبه ثابت بود که با افزایش بازده خزانه‌داری پیش از انتشار آمارهای مربوط به مشاغل کلیدی ایالات‌متحده و تورم در این هفته که می‌تواند بر نقشه راه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو برای مبارزه با تورم تاثیر بگذارد، مهار شد.
او با انتقاد از فضاسازی اشتباهی که درباره میزان درآمد اهالی سینما و همچنین مباحث مالیاتی پیرامون دستمردها مطرح شده است، بیان کرد: واقعیت این است که تنها چند سلبریتی محدود و انگشت شمار شاید وضعیت مالی خوبی داشته باشند و بیش از نود و پنج درصد فعالان صنوف مختلف هنری و سینماگران فاقد فعالیت مستمر شغلی در طول سال هستند و با مصائب بیکاری، فقر، فقدان ثبات اقتصادی و رفاه نسبی دست و پنجه نرم می‌کنند. قوانین مالیاتی نباید به شکلی باشد که معیشت اکثریت قریب به اتفاق سینماگران که درآمد خوبی ندارند را تضعیف کند زیرا آسیب بیشتری به این گروه وارد خواهد شد. پیشنهاد می دهم کمک کنید تا قانون اخذ مالیات از هنرمندان بازنگری و اصلاح شود.
وزیر اقتصاد گفت: در سال ۱۴۰۱ با لحاظ  مشکلات فعلی اجرای قانون سامانه مودیان مالیاتی طی بخشنامه‌ای از فعالان اقتصادی می‌خواهیم به شکل پیش‌دستانه دستگاه پز و حساب تجاری خود را معرفی کنند تا محاسبه و اخذ مالیاتشان دقیق و عادلانه‌تر انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ