سخنگوی دولت گفت: این دولت، دولتی نیست که با ضرر زدن به مردم در بورس برای خودش منفعت ایجاد کند بلکه با یک سیاست متوازن تلاش می‌کند تا چرخ اقتصاد ما بچرخد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطابق با قانون، دولت ملزم است که اگر نتواند به موقع پول گندم‌کاران را پرداخت کند، باید خسارت آن‌ها را بپردازد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به تذکرات نمایندگان درباره پرداخت بهای گندم کشاورزان پاسخ دهد.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی بر لزوم اعمال فشار بر واشنگتن از سوی بغداد با هدف بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق تاکید کرد.
«استیو سوزی» مدیر ارتباطات برند، گفت: «بیش از ۱۵ سال طول کشید تا این میزان سهام در سراسر جهان به دست آید، بنابراین از دست دادن توییتر به عنوان یک نام تجاری، ضربه مالی قابل توجهی خواهد بود.»
آیت الله فاضل لنکرانی گفت: الآن صدا و سیما حجاب را به صورت شعاری در قالب سرود پخش می کند، من هم موافقم . سرود خیلی خوب است، ولی ریشه‌دار نیست! همین دختری که الآن این سرود را می‌خواند پس فردا که مورد هجمه قرار گیرد که حجاب برای اعتبار تو ضرر دارد ، چادر را کنار می‌گذارد، نه در صدا و سیما کار علمی اساسی دیدیم نه در حوزه و نه در دولت.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران تمایل دارد روابط خوب و سازنده با جهان از جمله اروپا را حفظ و ارتقاء دهد، گفت: اگر دولتی مسیر تقابل را انتخاب کند، ضرر خواهد کرد.
ایروانی گفت: اینکه گفته می‌شود نهاد دولت باید به طور کامل از صنعت و اقتصاد خارج شود سخن خطرناکی برای صنعت است و در این شرایط صنعت و تولید ضرر می‌کند.
در بحبوحه اعتراضات مردمی به افزایش کمک‌های نظامی دولت آلمان به اوکراین، رئیس موسسه تحقیقات اقتصادی آلمان می‌گوید پیامدهای جنگ در اوکراین تاکنون ۱۰۰ میلیارد یورو به اقتصاد این کشور ضربه است.
معمولا بیشتر کودکان اسمارتیز را به دلیل رنگ‌های جذاب و طعم شیرینش دوست دارند و ترجیح می‌دهند آن را به جای آجیل و خشکبار به عنوان تنقلات بخورند، اما آیا این میان وعده رنگارنگ و خوشمزه برای سلامت کودکان ضرر ندارد؟
مهدی رحمتی در پاسخ به سوالی پیرامون پیشنهاد استقلال می‌گوید دوست ندارد بی منطق و آگاهی چنین پیشنهاداتی را بپذیرد.
قائمشهر- سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان این که نساجی از نظر تاکتیک رو به جلو است، گفت: همیشه دوست داریم فوتبال رو به جلو بازی کنیم.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست کمیسیون بر ضرورت کناره‌گیری دولت از بنگاه‌داری و شرکت‌داری تاکید شد، چرا که شرکت‌هایی که از سوی وزارتخانه‌ها تصدی‌گری می‌کنند به ضرر کشور است.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
«حال که به نظر می‌رسد دولت می‌خواهد این بستر را از بین ببرد، این خیل بیکارانی که حاصل از این موضوع هستند، به یک باره برای دولت تبدیل مشکل خواهند شد و در کنار سایرینی که بیکار هستند، می‌توانند اعتراضات بعدی را کلید بزنند، به دلیل اینکه دیگر شغل مناسبی برای ادامه زندگی خود ندارند. علاوه بر بیکاری که محدودیت اینترنت باعث آن خواهد شد، موج ناامیدی و عدم بهبود شرایط نیز باعث می‌شود که این وضعیت دشوار جامعه وخیم‌تر شود.»
سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت درباره این عملیات حساس گفت: حدود ۱۰ روز قبل همکارانم در جریان ربودن پسربچه ۱۰ ساله‌ای در منطقه دولت آباد شهرری قرار گرفتند و از همان زمان تیم ویژه‌ای تحقیقات روی این پرونده را شروع کردند تا هرچه زودتر گروگانگیران شناسایی و گروگان آزاد شود. تحقیقات همکارانم در حوزه پلیس آگاهی پایتخت نشان می‌داد که آدم‌ربایان کودک را به استان قم منتقل کرده‌اند و قصد اخاذی از خانواده‌اش را داشتند.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.
قاضی‌القضات به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی پرداخت و بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
قاضی‌القضات در ادامه به موضوع ممنوع‌الخروجی برخی فعالان اقتصادی نیز پرداخت و ضمن اشاره به این نکته که بخش مهمی از این فعالان اقتصادی عمدتاً از ناحیه سازمان امور مالیاتی و بانک‌ها ممنوع‌الخروج می‌شوند، بر ضرورت اتخاذ تدابیری برای سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
رئیس قوه قضائیه بر سازماندهی هرچه بیشتر مقوله ممنوع‌الخروجی افراد با کمک بخش‌های مختلف دولتی برای جلوگیری از تحمیل ضرر به فعالان اقتصادی تاکید کرد.
تاسفانه منابع خبری در این باره، بیشتر منابع خبری خارج از ایران است و اخبار مذکور نشان می دهد که اتحادیه اروپا در عمل منعی در احیای برجام به عنوان واسطه مشاهده نمی کند. در آمریکا هم سکوتی که وجود دارد بیشتر نشاندهنده وضعیت داخلی ایران است یعنی دولت آمریکا در حال ایجاد فضای پذیرش داخلی است.
یونس الکعبی اقتصاد دان عراقی گفت: اقلیم کردستان نفت را غیر قانونی و با قیمتی کمتر از قیمت های جهانی می فروشد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: درآمد دولت از حذف ارز ترجیحی ثابت می‌ماند، اما به واسطه افزایش قیمت‌ها تعهد بالاتری را در قالب کالابرگ باید در حق مردم ادا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ