اکبر ذوالمجیدیان مدیر تیم تراکتور به محرومیت سه جلسه ای هادی محمدی واکنش نشان داد و آن را چوب لای چرخ تراکتور دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر امروز سه نوجوان آزادکار ایران برای کسب‌ یک طلا و‌ دو‌ برنز مسابقات جهانی روی تشک می روند.
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است
در آستانه بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ماجرای حق پخش تلویزیونی باردیگر مطرح شده است.
دژکام در ادامه اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید داده ایم و خون شهید هدر نمی شود و امروز قانون کشور این است و چیزی خلاف حکم قرآن و اهل بیت نمی تواند قانون شود و این ثمره خون شهداست و باید مورد توجه قرار گیرد.
نهنگ‌ها معمولاً هنگامی که نزدیک سطح می‌خوابند در جای خود می‌مانند. وقتی استراحت می‌کنند، نیمکره‌ای از مغز را که بیدار است تغییر می‌دهند و مانند چوب در آب شناور می‌شوند.
فرمانده گروه واگنر علیه روسیه اعلام جنگ کرده و در بخش هایی از شهر روستوف مسلط شده و مسکو را تهدید کرده است. اما سؤالی که وجود دارد، این است که گروه واگنر چه کسانی هستند و چه می خواهند؟
حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی گفت: با مسئله کشف حجاب مخالفت داریم، زیرا این موضوع و جانب‌داری دشمن از آن، به این دلیل است که حاکمیت دین را از ما بگیرد و اگر کاشفان حجاب و افراد بیبند و بار بر این جامعه مسلط شد، دیگر دینی باقی نمی‌ماند که جوان ما از آن بهره‌مند شود و تعالی پیدا کند و این همان حقیقتی است که رهبر معظم انقلاب بر مبنای آن فرمودند اگر زنان و دختران ما می‌دانستند پشت این جریان کشف حجاب چه جریان‌هایی قرار دارند، دیگر بی‌حجابی نمی‌کردند.
روزنامه کیهان نوشت: با همه هجمه‌ها و دشمنی‌های سنگین دشمنان حقیر علیه روحانیت، ارتباط و علاقه بین مردم و روحانیت نه تنها کم نشده بلکه مستحکم‌تر و قوی‌تر از گذشته برقرار است و علی‌رغم همه این توطئه‌ها، دشمنان راه به جایی نخواهند برد که این‌ها مصداق این بیت شعر هستند که «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست، عرض خود میبری و زحمت ما می‌داری».
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: سال سخت و شلوغی را پشت سر گذاشتیم.
مالک توئیتر و تاجر آمریکایی در جدیدترین موضع گیری درباره تحولات اوکراین گفت در حالی که دیپلمات ها به ادامه درگیری در اوکراین تمایل دارند، نظامی ها خواهان صلح هستند.
تاتنهام با درخشش سون هیونگ مین 2-0 از سد وستهم گذشت تا امیدهای خود را برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ تقویت کند.
برخی تصور کرده‌اند چوب حراج آموزش و پرورش قرار است بر سر اردوگاه‌هایی چون منظریه یا مناطق خوش آب‌و‌هوای دیگر فرود آید. اما حدس زده می‌شود می‌خواهند زمین بسیار با‌ارزش کانون زبان ایران متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در شهرک غرب بالای خیابان حسن سیف بفروشند تا یک برج دیگر بالا برود.
با وجود اقبال عمومی مثبت نسبت به آنری، فدراسیون فوتبال بلژیک بیشتر تمایل دارد تا با رنار همکاری کند.
هم تیمی سابق لیونل مسی و دوست صمیمی همیشگی او پیامی جالب برای قهرمانی این ستاره منتشر کرد.
از نگاه هوگو لوریس، اینکه بیشتر فوتبال‌دوستان دنیا می خواهند فردا آرژانتین با لئو مسی قهرمان جهان شود، هیچ خللی در میل و اراده فرانسه برای کسب عنوان قهرمانی ایجاد نخواهد کرد.
رئیس کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی درخواست اروگوئه، آرژانتین، پاراگوئه و شیلی برای میزبانی از جام جهانی ۲۰۳۰ را بسیار قوی خواند.
تیم هوادار روز گذشته در هفته هفتم لیگ برتر در خانه در برابر سپاهان با نتیجه دو بر یک شکست خورد و این در حالی بود که ابتدا بازی را پیش افتاده بود.
لوئیس انریکه بازی فردا برابر پرتغال را به یک بازی تک حذفی در جام جهانی تشبیه کرد و گفت که می خواهند طلسم تساوی‌ها را بشکنند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مردم جمهوری های لوهانسک و دونتسک از پیش از آغاز جنگ خواهان به دست گرفتن سرنوشت خویش بودند.
تیم جوانان که برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا راهی شهر بیشکک شده تمرینات خود را در این شهر آغاز کرده است.
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی اصولگرا گفت: دلیل نابسامانی‌ها هم ریشه در خرابکاری‌هایی دارد که از طریق نفوذی‌ها و گروه‌های معاند انجام می‌شوند که در راًس آنها منافقین و صهیونیست‌ها هستند تا از طریق ضربه زدن به مدیران دولت رییسی می خواهند ما را از کارآمدی سیستم ناامید کنند. برای مقابله با این سه مرحله٬ در وهله اول باید کارآمدی نظام مورد توجه قرار بگیرد. به‌هرحال اتفاق‌هایی که به امور قضایی و خرابکاری‌ها ربط پیدا می‌کنند، قابل‌ پیش‌بینی هستند.
احسان رضاپور کارشناس بازار سهام گفت: بازاری که معاملات ۲۰ هزار میلیاردی تومانی را تجربه کرده، می‌بایست با این افت‌ها و جذابیت‌های قیمتی، معاملاتی حداقل بین ۵ تا ۱۰ هزار میلیارد تومان را روزانه تجربه کند، اما به دلیل ترک و کوچ فعالان بازار بعضا معاملات خرد کمتر از ۲۵۰۰ میلیارد تومانی را ثبت می‌کند. این یعنی با بازار عملا مرده و نیمه جانی مواجهیم که برخلاف بازار‌های دیگر انگیزه‌ای برای حضور در میان فعالانش باقی نگذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ