کی‌روش دلخوش به این است که بعد از سال‌ها کارکردن با بازیکنان ایرانی، در این دوره طلسم صعودنکردن از مرحله گروهی جام جهانی را بشکند و ایران را به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ببرد. او برای این کار ابزار لازم را در خطوط سه‌گانه زمین دارد؛ هم مدافعانش آماده به نظر می‌رسند، هم هافبک‌ها و هم مهاجمانش. با‌این‌حال او این روز‌ها دلیل بیشتری برای خوشحالی هم دارد؛ آمادگی دروازه‌بان‌های ایرانی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: دلایلی که مسبب افزایش قیمت در واحدهای ملی است به دلیل کاهش تولید مسکن بود زیرا؛ تولید مسکن به پایین‌ترین حد خود رسیده بود و سوداگری‌های زیادی در حال انجام بود.
زیاده روی در مصرف کره باعث تشدید مشکلات قلبی می‌شود، که به دلیل کاهش تحرک و فعالیت‌های جسمی در معده افراد ایجاد ضعف کرده و به سوء هاضمه منجر می‌گردد.
سنگ‌های گرانیتی به دلیل وجود آب فراوان و صفحات تکتونیکی سیاره ما که به ذوب شدن و بازیافت مواد در پوسته سیاره کمک می‌کنند، در زمین رایج هستند. تصور رایج این است که آن‌ها تقریبا در سایر نقاط منظومه شمسی وجود ندارند، اما یک پژوهش جدید اکنون به یک کشف غیرمنتظره دست یافته است. این کشف، یک توده گرانیتی بزرگ در سمت دور ماه است.
فلورنتینو پرز، با قبول درخواست آردا گولر، خرید جدید رئالی‌ها را در همان آغاز راه شگفت زده کرد.
احتمال ابتلا به سنگ کلیه به دلیل عواملی مثل کاهش مایعات بدن در ماه‌های گرم تابستان افزایش می‌یابد.
کریستین پولیشیچ، ستاره امریکایی چلسی، تایید کرد که برای داشتن شانس بازی بیشتر این تیم را ترک می کند.
سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد بازیکنان فینالیست جام حذفی نیاز به ریکاوری و استراحت بیشتر دارند.
سرمربی تراکتور تصمیمات خودش را دلیل اصلی شکست سنگین برابر استقلال در هفته سی ام لیگ برتر دانست.
رئیس جامعه اورولوژی ایران گفت: ابتلا به سرطان مثانه در مردان به دلیل مصرف سیگار ۲.۵ برابر بیشتر است، اما این نوع سرطان در میان زنان به دلیل گرایش به استفاده از قلیان شیوع فراوان دارد.
ناپولی 18 امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی لاتزیو دارد و از لحاظ تفاضل گل نیز شرایطش فوق العاده است اما با وجود اینکه 6 بازی به پایان سری آ مانده، هنوز فاتح اسکودتو نیست.
سرمربی پرسپولیس اعتقاد داشت خیلی‌ها دنبال استفاده سیاسی از ورزش و خصوصاً فوتبال هستند و به همین دلیل خیلی از حرمت‌ها نگه داشته نمی‌شود.
پیاز یک ماده‌ی غذایی مفید برای بیماران مبتلا به دیابت است. به عقیده‌ی برخی از متخصصان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد، زیرا حاوی میزان قابل ملاحظه‌ای گلوسید است. اما همین پیاز تری گلیسیرید خون را کاهش می‌دهد. همان کاری که انسولین به ویژه در افراد مبتلا به اضافه وزن انجام نمی‌دهد. واقعیت این است که پیاز حاوی ماده‌ای به نام گلوکوکینین است که حرف و حدیث زیادی در مورد آن وجود دارد. به عقیده‌ی برخی از متخصصان این ماده میزان قند خون را کاهش می‌دهد.
چند سالی است که کشور با پدیده برگشت محصولات کشاورزی به دلیل سموم بالای آنها از سوی کشورهای مقصد مواجه است؛ اما در ادامه همین محصولات در بازار داخل توزیع می شود.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه لیورپول و اورتون را به دلیل اتفاقات دربی مرسی‌ساید جریمه کرد ولی اورتونی‌ها بیشتر از همشهری قرمزشان جریمه شدند.
کارلو آنچلوتی درخشش دنی سبایوس را مهمترین دلیل متحول شدن رئال در خط میانی می داند و گفت که در فصل جاری بیشتر از فصل قبل جام خواهند گرفت.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
پریرا در این دو سال ۱۱ دیدار تیمش را هم به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده که این موضوع می‌تواند باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شود.
معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران در رابطه با علت انباشت بیشتر آلاینده‌ها در این منطقه گفت: به طور کلی در مناطق جنوب و جنوب غربی تهران از جمله منطقه ۱۹، شاخص آلودگی هوا بالاتر از سایر ایستگاه‌هاست و علت این است که این ایستگاه‌ها در نقاطی هستند که تردد ماشین‌های سنگین حتی در ساعات روز را دارند. در شهر تهران تردد ماشین‌های سنگین فقط در طول شب مجاز است، اما در این مناطق تردد کامیون‌ها در هر ساعتی از روز انجام می‌شود.
«بانک‌ها به دلیل اینکه به افراد به صورت ماه شمار سود می‌دهند در محدودیت قرار دارند، اما صندوق‌ها سود روزشمار را به صورت بلندمدت حتی با مبلغ کم به خریداران واحد‌های سرمایه‌گذاری خود می‌پردازند. در بانک‌ها اگر مدت و مبلغ گذاری بالا برود، طبیعتاً سود بیشتری به افراد واریز می‌شود، اما این محدودیت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری وجود ندارد و به همین خاطر است که آن‌ها این روز‌ها مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند.»
کارشناس فوتبال با بیان اینکه سرمربی تیم ملی اعتقاد بیشتری به بازیکنان شاغل در اروپا دارد، گفت: تیم ملی باید از دو دیدار تدارکاتی قبل از حضور در جام جهانی استفاده کند.
دارنده مدال برنز رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان معتقد است با تلاش و تمرین بیشتر و رفع اشتباهات تاکتیکی و تکنیکی در مبارزات می‌توان دوباره بر قله کشتی جهان ایستاد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سازمان تامین اجتماعی یک ابر سازمان اقتصادی است اما به دلیل مشکلات مدیریتی همواره شرکت های وابسته به آن زیان ده هستند و با انواع و اقسام روش‌ها مانند حق بیمه قرارداد به دنبال اخذ حق بیمه بیشتر از تولیدکنندگان است. اگر سازمان تامین اجتماعی بتواند از شرکت های زیر مجموعه اش مانند شستا در حوزه درآمدی استفاده کند، می تواند بهتر عمل کند و در زمینه حق بیمه قرارداد نیز روند فعلی را اصلاح کند.
عصر نسخه‌های خطی در جهان اسلام خیلی بیشتر از عصر نسخه‌های خطی در مغرب زمین دوام آورد و دلیل آن هم ورود دیرهنگام صنعت چاپ به کشورهای اسلامی بود.
از تصاویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که تیم هوادار در بازی با پرسپولیس بیشتر صاحب توپ و میدان بود و بیشتر توپ را به یکدیگر پاس می دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ