دو مدافع تیم ملی پس از سه روز درگیری با مشکلی عجیبی که داشتند، حالا در پک و زیر نظر کارلوس کی‌روش آماده حضور در جام جهانی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلوس کی‌روش و امیر قلعه‌نویی کدورت‌های قبل را کنار گذاشته‌اند؛ آنها حالا رابطه‌ای صمیمانه‌ دارند و حتی ممکن است از یکدیگر مشورت هم بگیرند.
سرمربی با تجربه و مدرس فوتبال ایران معتقد است فدراسیون از حالا باید به دنبال طراحی یک برنامه چهار ساله باشد.
او که تیم ایران را به مثابه یک سفر توریستی به قطر برد و با حذف به ایران برگشت، حالا بدون هیچ توضیحی درباره تیم تحت هدایتش، به تهران‌گردی مشغول است و گشت و گذار می‌کند، به کاخ سعدآباد می‌رود و ککش هم نمی‌گزد که تیم ملی ایران را به جام جهانی برد، به مردم رویای فراوان فروخت و نهایتا هم با دو شکست سوار بر پرواز برگشت شد.
بازی اسم و فامیل شروع شده است. پیش از جام جهانی صحبت از حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی بود! شایعه‌ای که حالا دوباره دست به دست می‌شود و حتی از کی‌روش به‌عنوان مدیرفنی تیمی یاد می‌شود که مجیدی سرمربیگری‌اش را به عهده دارد
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان این که نیمه دوم در اختیار ملی‌پوشان کشورمان بود گفت: باید به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق نیفتاد و رویا ما کامل نشد و از حالا باید به فکر گام بعدی باشیم.
حالا روشنایی از راه رسیده و کی‌روش، مرد بازنده روز نخست، نه‌تن‌ها دوباره برنده شده بلکه بسان شطرنج‌بازی که سربازهایش را به نزدیکی قلعه حریف رسانده، فرصت دارد تا به‌عنوان یک پادشاه فاتح، زمین را ترک کند.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
ایران که مقابل انگلیس با نتیجه شش بر دوشکست خورد، حالا مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که بخش قابل توجهی از بازیکنانش در باشگاه‌های انگلیسی بازی می کنند.
تیم ملی ایران در آخرین بازی تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد و حالا آماده دیدار با انگلیس می‌شود.
کارشناس فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش مربی باهوشی است و از همین حالا ترکیب بازی با انگلیس را هم آماده کرده است.
مربی سابق باشگاه لسترسیتی، سوانسی و کویینز پارک رنجرز حالا در تیم ملی کنار کی‌روش است.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
امید و‌ تعهد؛ دو کلمه کلیدی که همان ابتدا از زبان سرمربی تیم ملی بیرون آمد و حالا پیش از هر زمانی وجودش احساس می‌شود.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با نمایش نسخه‌ای جدید از خود به دنبال همان موفقیتی است که برای فوتبال ایران آرزوست.
روزبه چشمی که چهار سال قبل لقب مدرن‌ترین مدافع وسط ایران را از کی‌روش گرفته بود، حالا در پُست جدیدی به کار این سرمربی پرتغالی آمده است.
یک هفته دیگر از مسابقات لیگ برتر برگزار شد و کارلوس کی‌روش بازیکنان حالا 6 تیم را به اردوی تیم ملی فراخواند.
کی روش از زمان ورود به ایران ۲۴ بازیکن شاغل در لیگ برتر و ۱۶ لژیونر را در اردو قرار داد تا به این ترتیب ۴۰ بازیکن لیست او تاحدودی مشخص باشند و حالا باید دید سرمربی پرتغالی تیم‌ملی ۱۵ عضو جدید را هم در لیست قرار خواهد داد یا خیر؟
مهدی طارمی یکی از مخالفان ادامه کار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران بود و حالا مدیر برنامه او از بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی اظهار رضایت می‌کند.
اگر گل دقیقه ۹۴ را از عراق نمی‌خوردیم، شاید حالا ویلموتس سرمربی ایران بود. نتایج قابل پیش‌بینی نیست.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
با اضافه شدن وسلی گومز به اردوی سورمه‌ای پوشان سیرجانی حالا این تیم دو بازیکن برزیلی در اختیار دارد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۹۵ تن از ایشان وخیم است.
پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ