فعالان ضد جنگ در شهر «آشافنبورگ» در ایالت بایرن آلمان تجمع و مخالف خود را با تحویل سلاح به اوکراین اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صدها تن از مسلمانان و مردم استکهلم در اعتراض به اهانت اخیر به ساحت مقدس قرآن کریم، در خیابان‌های پایتخت سوئد تجمع کردند.
طرفداران منچستریونایتد اعتراض علیه گلیزرها را در مراسم عرضه لباس جدید این باشگاه برگزار کردند.
طرفداران منچستریونایتد اعتراض علیه گلیزرها را در مراسم عرضه لباس جدید این باشگاه برگزار کردند.
تجمع مقابل فدراسیون جودو در حالی علیه میراسماعیلی شکل گرفت که تعداد قابل توجهی از حاضرین از خردسالان و نوجوانان بودند.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
معترضان در شهر نیویورک خواستار اتهامات علیه یک تفنگدار سابق آمریکایی شدند که مرد بی خانمانی را در مترویی که هر دو سوار آن بودند خفه کرده است.
صهیونیست‌ها برای هجدهمین هفته متوالی، تظاهرات علیه نتانیاهو و سیاست‌های کابینه او را از سر گرفتند و شماری از آنها مقابل خانه رئیس رژیم صهیونیستی و وزیر امنیت داخلی این رژیم تجمع کردند.
هواداران افراطی پاری سن ژرمن برابر باشگاه تجمع کردند و با شعار علیه مسی خواستار اخراج او شدند.
اعتراض به حضور آوارگان سوری در لبنان به لبنانی های مقیم فرانسه هم رسیده است.
جمعی از ارامنه اصفهان در اعتراض به «اقدامات دولت آذربایجان در قره باغ و بستن راه‌های ارتباطی با دیگر شهرهای ارمنستان»‌ صبح امروز جمعه، ۵ اسفندماه در کلیسا وانک گردهم جمع شدند و با قرائت بیانیه‌ای اقدامات کشور آذربایجان را محکوم کردند.
مردم سودان با برگزاری تجمعی ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی، هر گونه عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.
منابع خبری از تظاهرات گسترده در تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اجتماع علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
اجتماع پرشور علما، اساتید، طلاب، دانشجویان و مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت از مرجعیت و مقام منیع ولایت و پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی شارلی ابدو در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
مردم فرانسه در اعتراض به عضویت این کشور در ناتو و سیاست‌های ضدروسی دولت کنونی در خیابان‌های پاریس تجمع کردند.
اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ صبح سه شنبه در مقابل سفارت آلمان و در اعتراض به سیاست‌های مداخله جویانه این کشور غربی برگزار شد.
هواداران صنعت نفت علیه مربی و مدیر زردپوشان تجمع کردند.
دیروز جمعی در برلین آلمان علیه ایران راهپیمایی کردند؛ البته پس از ساعاتی ماهیت شرکت کنندگان در این تجمع مشخص شد که در این فیلم گزارش آن را مشاهده می‌کنید.
اجتماع امت رسول الله(ص) در محکومیت تحولات اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. در تجمع امروز بنرهایی علیه علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در دستان حاضران قرار داشت.
در پی هتک حرمت و آتش زدن آستان مقدس امامزاده عبدالله،مساجد و شعائر اهل بیت عصر امروز پنجشنبه ۳۱شهریور ماه مردم با حضور در تجمع و راهپیمایی ، علیه اغتشاشگران شعار سر دادند.
امروز جمعی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر از از دانشجویان کشور، در مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کرده و با سر دادن شعار‌هایی علیه ریاست فدراسیون خواستار استعفای وی شدند.
تجمع مردم تهران در اعتراض به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه، سه‌شنبه ۱۸ مرداد در میدان فلسطین برگزار شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ضمن اشاره به حضور بیش از ۲۵۰ نیروی عملیاتی هلال احمر در دهه اول، از پوشش امدادی تجمع مردم تهران برعلیه جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ