تیلور در صفحه مجازی خود فیلمی از تمریناتش منتشر کرد و چنین نوشت: دو روز به شروع رقابت‌های قهرمانی جهان باقی‌مانده است. من قبلا آن‌جا (مسابقات قهرمانی جهان) بوده‌ام و می‌دانم برای رسیدن دوباره به آن جایگاه، چه چیزی لازم است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
وزیر ارتباطات در پاسخ به گلایه برخی کاربران درباره سرعت اینترنت گفت: اینترنت ثابت در مقایسه با قبل ۲۰ درصد سریع تر شده است.
علی غلامی استاد دانشگاه امام صادق در پاسخ به گزاره‌ای با مضمون «دین و حجاب باعث شده کشور‌ها عقب‌مانده بشوند؟»، اظهارات جالبی را به زبان آورد که مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
اوضاع رسانه‌های اجتماعی چندان خوب نیست و همه‌چیز دربارۀ شیوۀ فعالیت آن‌ها ناگهان مورد بحث و تردید قرار گرفته است. منتقدان مدام از این می‌گویند که رسانه‌های اجتماعی حریم خصوصی کاربران را نقض می‌کنند و اطلاعاتشان را به شرکت‌های دیگر می‌فروشند. یا اینکه با ترفندهای الگوریتمی اخبار را دستکاری می‌کنند و بین مردم تفرقه می‌اندازند و دموکراسی را تضعیف می‌کنند. اگر این رفتارهای رسانه‌های اجتماعی نادرست هستند پس آن‌ها باید چه کنند؟ چه خبرهایی را باید منتشر کنند؟ الگوی کسب‌و‌کارشان باید چگونه باشد؟ اصلاً نقش اجتماعی‌شان باید چه باشد؟ پاسخ این پرسش‌ها را باید در مفهوم «حوزۀ عمومیِ» یورگن هابرماس، فیلسوف آلمانی، یافت؛ آنجا که می‌گوید تاریخ حوزۀ عمومیِ جهان غرب ریشه در یک سنت خاص دارد: کافه‌های قدیم اروپا.
رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با کارگران در بخشی از صحبت های خود فرمودند که باید فرهنگ ثروت های بادآورده در کشور متوقف شود. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ایران به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا کسب درآمد از بورس ثروت باد آورده است؟
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
به تازگی  بی بی سی فارسی رسانه انگلیسی پس از دیدار دانشجویان با آیت الله خامنه‌ای فیلم دو بخش از سخنان ایشان را با هم تدوین کرد تا القا کند در این دیدار تنش ایجاد شده است.اما در مورد این فیلم سیاوش اردلان خبرنگار بی بی سی در پاسخ به یکی از کاربران توییتر اذعان کرده بود این ویدیو تقطیع شده است.
شاید برای برخی کاربران این سوال ایجاد شود که چرا حجم بسته‌های اینترنتی شان زود تموم می‌شود، برای پاسخ به این سوال چند راهکار وجود دارد که پیشنهاد می‌شود از آنها برای مدیریت و کنترل مصرف اینترنت همراه استفاده شود.
حمیدرضا قدمنان، مدیر عامل آرمان رایان شریف در نشست با رییس جمهور گفت: دستیار صوتی یک محصول راهبردی در حوزه هوش مصنوعی است و طبق تحقیقات صورت گرفته، زمین آینده فضای مجازی خواهد بود و با این محصول یک سونامی در فضای مجازی در چند سال آینده رخ خواهد داد. با فناوری های جدید می توان بسیاری از سوالات کاربران را حتی در حوزه های دینی پاسخ گفت. دستیار صوتی که شرکت های بزرگ در دست طراحی دارند، در چند سال آینده به مونس و همدم ایرانیان خواهد شد. از هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی درباره شب قدر مکاتبه کردم.
گواهی سپرده نفت خام امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور وزیر نفت و وزیر اقتصاد راه‌اندازی و از روز دوشنبه در بورس انرژی ایران قابل معامله می‌شود. در این مطلب سعی شد تا به پرسش های کاربران در این باره پاسخ داده شود.
اگرچه چت‌بات موسوم به «ChatGPT» برای پاسخ دادن به پرسش‌های مردم پیرامون فناوری طراحی شده است اما نتایج یک بررسی نشان می‌دهند که کاربران، پرسش‌های عجیبی از آن داشته‌اند.
اقدام معلم و همچنین اقدام آموزش‌وپرورش میان کاربران ما مخالفان و موافقان زیادی داشت. مثلاً یک کاربر نوشت: «جلو شادی رانگیرید که ممکن است به خشونت منجر شود.»، اما کاربر دیگری در پاسخ به آن نوشت که: «شادی به چه قیمتی؟ نقش تربیتی معلم کجاس و اینکه متأسفانه استخدام‌های با بند پ باعث ایجاد این چنین مشکلاتی میشود.»
درآمد تبلیغات از نتایج جستجوی گوگل در حدود سه چهارم از درآمد سالانه ۲۸۳ میلیارد دلاری آلفابت شرکت مادر کوگل را شامل می‌شود. اگر کاربران شروع به استفاده از چت بات‌های هوش مصنوعی برای یافتن پاسخ پرسش‌های شان به جای جستجو در گوگل کنند چه اتفاقی برای آن منبع درآمد رخ خواهد داد؟
مدیرعامل گوگل از هوش مصنوعی جدیدی به نام Bard رونمایی کرده که البته هنوز اخبار جدیدی از کارایی آن منتشر نشده، اما از صحبت‌های «سوندار پیچای» مدیرعامل گوگل می‌توان تحلیل‌هایی در این باره داشت. به گفته پیچای، Bard یک سرویس هوش مصنوعی آزمایشی مکالمه‌محور است که می‌تواند به سؤالات کاربران پاسخ دهد و در گفتگو‌ها شرکت کند. این ابزار امروز در اختیار شمار محدودی از کاربران مورد اعتماد گوگل برای آزمایش قرار می‌گیرد و در هفته‌های آینده به‌طور عمومی منتشر می‌شود.
اسحاق جهانگیزی معاون اول دولت حسن روحانی به انتقاد یکی از کاربران توئیتر پاسخ داد.
بات گفتگوی موسوم به «چت جی پی تی» (ChatGPT) در پاسخ به فرمان‌های کاربران، متن‌های واقعی نما و هوشمندانه‌ای تولید می‌کند.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن توضیح در خصوص علت کندی اینترنت، از وعده وزارت ارتباطات برای حل این مشکل خبر داد.
برخی از کاربران سایت نبض بورس در بخش صدای سهامدار درباره زمان سود شبندر و همچنین نحوه واریزی آن پرسیده بودند. در این مطلب به سئوالات آن ها پاسخ داده شده است.
آیا صرافی مشابه بایننس برای کاربران ایرانی وجود دارد؟ بهترین جایگزین بایننس (Binance) برای ایرانیان کدام صرافی است؟ آیا صرافی کوینکس (CoinEx) قابل اعتماد است؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم و بتوانیم به رفع ابهامات ذهنی شما عزیزان کمک کنیم، در ادامه همراه ما باشید.
یک خبرنگار رژیم اسراییل در توئیتر از کاربران ایرانی پرسید نظرشان درباره حمله این رژیم به ایران چیست که با پاسخ های جالبی روبرو شد.
«برای گرفتن فالوور اینجا نیستم؛ به ایران آمده‌ام تا فوتبال بازی کنم» این پاسخ یورگن لوکادیا به یکی از کاربران پرسپولیسی اینستاگرام است که نسبت به فعالیت زیاد او در شبکه‌های اجتماعی اعتراض کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ