درآمد تبلیغات از نتایج جستجوی گوگل در حدود سه چهارم از درآمد سالانه ۲۸۳ میلیارد دلاری آلفابت شرکت مادر کوگل را شامل می‌شود. اگر کاربران شروع به استفاده از چت بات‌های هوش مصنوعی برای یافتن پاسخ پرسش‌های شان به جای جستجو در گوگل کنند چه اتفاقی برای آن منبع درآمد رخ خواهد داد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به تجارت ۵ میلیارد دلاری ایران و هند در ۱۴۰۱، گفت: دولت با جدیت به دنبال فعال سازی تجارت ترجیحی با هند است.
مجتبی فریدونی می‌گوید اگر استقلال از آسیا حذف نمی‌شد، وزارت ورزش باید به دلیل مالکیت مشترک یکی از دو باشگاه سرخابی را برای حضور در آسیا انتخاب می‌کرد.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران گفت: ارتباطات، رفت‌وآمدها و گزارش‌ها باید اعتمادآفرین باشد.
کاربران برای دسترسی به جستجوی بینگ باید به این پیوند رفته و وارد حساب مایکروسافت شوند. مایکروسافت اعلام کرده که کاربران می‌توانند این موتور جستجو را به عنوان موتور جستجوی پیش فرض روی رایانه شخصی خود تنظیم کنند و یک کد QR را اسکن کنند تا برنامه جستجوی بینگ را در تلفن خود دانلود کنند.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نشریه فرانسوی بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است، گفت: ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.
رحیم زهیوی بازیکنی است که چند سال پیش بر سر خریدنش بین تیمها دعوا بود اما حالا به کلی از ذهن فوتبالدوستان خارج شده است.
امیرعبداللهیان طی توصیه‌ای صریح به آمریکایی‌ها گفت: بین ریاکاری و درخواست برای بازگشت به توافق و برجام باید یک راه را انتخاب کنید.
در راستای اجرای سیاست‌های تعاملی سازمان مرکزی با شبکه تعاونی‌ها جلسه مشترکی با حضور نیکبخت معاون وزیر و مدیرعامل سازمان تعاون روستایی ایران و... برگزار شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
مانیش، هافبک سابق تیم ملی پرتغال، مدعی شد کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس باید مشکل خود را حل کنند.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
اینکه چند وقتی است در برخی از نقاط کشور شاهد اعتراضات و اغتشاشاتی هستیم و در فضای مجازی هم با صحنه‌هایی مواجه می شویم که هیچ فرد آزادمنش و وطن دوستی خواستار و دوستدار وقوع چنین صحنه ها و لحظاتی در خاک ایران اسلامی نیست، قابل کتمان نبوده و نیست
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
وزیر خارجه اردن درباره طرح موضوع سوریه در نشست وزرای خارجه اتحادیه عرب اظهار نظر کرد.
آن‌ها می‌خواهند ما را در یک دور باطل گرفتار کنند که به خاطر وجود اغتشاشات از اصلاح لازم صرف‌نظر کنیم و از سوی دیگر معترضین را به دلیل عدم وجود تغییرات، بیشتر در میدان درگیر کنند. اصلاح و روزآمدسازی نیازمند آرامش است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما مصمم هستیم تا منازعه موجود بین آذربایجان و ارمنستان یک بار برای همیشه خاتمه پیدا کند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مرز بین انتقاد با جریان‌های معاند و بدخواهان جدا شود.
رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: مردمی کردن اقتصاد، مردمی کردن حوزه فرهنگ و مردمی شدن سیاست داخلی و خارجی باید دنبال شود.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ