رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار با کارگران در بخشی از صحبت های خود فرمودند که باید فرهنگ ثروت های بادآورده در کشور متوقف شود. در گفتگو با علی سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ایران به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا کسب درآمد از بورس ثروت باد آورده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
تیم سن‌ایچ با برتری در دربی ساوه به جمع مدعیان قهرمانی بازگشت. چرا و چگونه؟
آفتاب سوختگی باعث خارش و قرمزی پوست می‌شود، در حالی که مسمومیت با نور خورشید می‌تواند یک واکنش آلرژیک باشد و علائم بیشتری را با خود به همراه داشته باشد.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
فیلیپ بریدلاو، ژنرال بازنشسته نیروی هوایی ایالات متحده و فرمانده سابق ناتو، گفت: «اگر انتظار دارید اوکراین مانند ما بجنگد، آن‌ها باید ابزار‌هایی را داشته باشند که ما در اختیار داریم و ما آن ابزار‌ها را به آن‌ها نداده‌ایم.»
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت محل ارز واردات انواع گوشت قرمز از گروه کالایی ۲۱ (ارز از محل تالار اول) به گروه کالایی ۲۲ (ارز از محل تالار دوم) تغییر کرد که بر اساس گفته‌های قائم مقام وزیر جهادکشاورزی تغییر ارز مربوط به گوشت منجمد است که کاربری صنعتی و رستورانی داشته و نقش مستقیمی در تنظیم بازار ندارد.
کدام جریان است که به رغم مسائل و مشکلات رقم خورده در یکسال اخیر، مجال نقش آفرینی در این عرصه و التهاب آفرینی در کشور را یافته و در اختیار دارد و می‌تواند کاری کند که شاهد پلمب سریالی چندین کسب‌وکار و شکل گیری بحث و جدل‌های فراوانی باشیم که فضای کسب و کار و اشتغال را بی ثبات نشان می‌دهد؟ آیا این روایت مورد تایید نهاد‌های امنیتی هم هست؟
سازمان منافقین به علت سابقه طولانی در دشمنی و جنایت با ملت قهرمان ایران توانسته است کوله‌باری از تجربه در حوزه‌های اقدامات تروریستی کسب کند. این مسئله موجب شده که اتفاقاتی مخرب در ایران حادث گردد.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تیم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می‌کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
میزان تاثیرگذاری بازیکنان پرسپولیس در فصلی که این تسم سه جام مختلف را کسب کرد، تعیین می کند که آیا در لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده حضور خواهند داشت یا نه.
نباید در اعتقادات چشم بسته به میراث‌ها عمل کرد و باید همه چیز را با معیار‌های خداوندی سنجید. حجاب، میراث مادران هم باشد، دلیل محکمی نیست که ما بخواهیم آن را اجرا و تقلید کنیم بلکه باید با باور قلبی و با میل و رغبت و اعتقاد به آن انجام شود. هیچ میراثی را نباید کورکورانه پیروی کرد. باید درباره آن علم و آگاهی کسب کرد و در صورت باور یافتن آن را اجرا کرد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.
ظهور برنامه‌های هوش مصنوعی شبیه به Chat GPT پیامد‌های عمیقی برای استفاده از اینترنت دارد. ابزار‌های مشابه Chat GPT می‌توانند یک کسب و کار پرسود را مختل کنند: گوگل.
حسینی‌میلانی، عضو سابق شورای شهر تهران گفت: سازمان بهشت‌زهرادر ساختار بودجه شهرداری خودگردان است و بر اساس خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کند، درآمد کسب می‌کند و کمکی از شهرداری دریافت نمی‌کند. در حقیقت گسترش خدمات بهشت‌زهرا از درآمد‌های آن تأمین می‌شود. سؤال این است که آیا سازمان بهشت‌زهرا شرایط مالی‌اش به‌قدری کاهش یافته که مجبور به دریافت عوارض روی آورده است؟
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
اما اگر قرار باشد، این فیلترینگ همچنان ادامه داشته باشد، کسب و کار‌های ایرانی با ضرر بسیار هنگفتی روبرو می‌شوند که این موضوع اجتناب ناپذیر است، از سوی دیگر هرچند تاکنون آلترناتیو‌هایی برای این موضوع در نظر گرفته شده، اما اینکه این جایگزین‌ها بتوانند کاری که گوگل انجام می‌دهد را با این وسعت و حجم انجام دهند، خود باید مشخص شود، اما به هر حال در این زمینه باید دید که آیا فیلترینگ ادامه خواهد یافت یا اینکه با آرام شدن اوضاع می‌توان، دوباره این سرویس‌هایی که فیلتر شده‌اند، رفع فیلتر می‌شوند.
«به عنوان یک کارشناس عرض می‌کنم توصیه‌م اینه که مردم عزیزمون تا جایی که می‌تونن از این ابزار‌ها استفاده نکنن، اما آیا استفاده از فروش فیلترشکن یا کسب درآمد ازش مجاز است یا خیر؟ بینید غیرمجازه منتها متاسفانه جرم انگاری نشده استفاده از فیلترشکن و الان داره تلاش‌هایی صورت می‌گیره که این مساله به سرعت علاوه بر غیرمجاز بودن، جرم انگاری هم بشه که به هر حال جزو وظایف بنده نیست...»
«لیز تراس منتخب رای مردم بریتانیا نبوده بلکه وی درنتیجه یک انتخابات درون حزبی، قدرت را به دست گرفته است. او بیش از آنکه خود را مدیون رای مردم بداند، مدیونِ اعضای حزب محافظه کار و مخصوصا شرکت‌های بزرگ انرژی در بریتانیا است و همین مساله موجب شده تا سیاست‌هایی را جهت کسب رضایت آن‌ها دنبال کند. سیاست‌هایی که تاثیرات به شدت مخرب خود را در یک دوره زمانی کوتاه به وضوح نشان داده‌اند و موقعیتِ دولت لیز تراس را هم کاملا متزلزل کرده‌اند.»
رئیس پیشین صداوسیما نوشت: فضایی که مردم برای کسب و کار و امور جاری پولش را داده‌اند بنام امنیت و بطور نامحدود قطع می‌کنید! آیا نا‌‌‌‌‌‌‌امنی خلق نمی‌کنید؟
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ