بهروز عظیمی، ستاره جوان تیم ملی، فرشته نجات شمسایی در جام ملت‌های آسیا بوده و در حساس‌ترین لحظات تاثیرگذار نشان داده است
پدری، بازیکن بارسلونا، پس از گلزنی مقابل کادیز از ساکنان جزیره تنریف در مواجهه با آتش سوزی عظیم حمایت کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
شهرام عظیمی دو ماه بعد از حضورش در راس فدراسیون شطرنج از مشکلات متعدد به ویژه در بخش مالی صحبت کرد.
بهروز عظیمی شادی پس از گلش را با رونمایی از پیراهن حمزه کدخدایی تکمیل کرد.
مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در هفته اول لیگ برتر یک ستاره جدید رو کرد؛ بهروز عظیمی با دو گل و یک پاس گل، مرد اول بازی با پالایش بود.
در یک مطالعه جدید، تیمی از پژوهشگران دانشگاه نورث‌وسترن اولین شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی انرژی موجی را از هسته یک ستاره عظیم به سطح بیرونی آن انجام دادند. با استفاده از این مدل‌های جدید، آن‌ها برای نخستین بار نشان دادند که ستاره‌ها به‌طور طبیعی چقدر چشمک می‌زنند.
اقیانوس‌ها یکی از قلمرو‌های شگفت‌انگیز روی سیاره هستند که گسترۀ عظیمی از اعماق آن‌ها هنوز برای ما ناشناخته است. در این مطلب با تعدادی از عجیب‌ترین حیوانات اعماق اقیانوس آشنا می‌شوید.
هنگامی که حرکت یک سیاره در مدارش کند می‌شود، به خورشید نزدیک می‌شود، در حالی که اگر تندتر حرکت کند، از خورشید دور می‌شود. با استفاده از مانور تیرکمان یا کمک گرانشی با استفاده از یک سیارک عظیم، زمین شتاب می‌گیرد و می‌تواند خودش را از خورشید دورتر کند.
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: اگر کسی مانع رقم خوردن اتفاقات در شطرنج شود، جایی برای کار کردن در این تشکیلات نخواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان، حکم سرپرست فدراسیون شطرنج را صادر کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با راهبردی خواندن نقش و اهمیت شرکت صنعتی نیرومحرکه در صنعت خودرو کشور، گفت: توسعه گیربکس اتوماتیک از پروژه های مهمی است که این شرکت با سرعت بالایی باید آن را محقق کند تا سهم محصولات اتوماتیک در سبد تولیدات ایران خودرو افزایش یابد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که ارایه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشتریان یکی از اولویت های اصلی ایران خودرو است، تصریح کرد: حیات تولیدکنندگان و خودروسازان به رضایتمندی مشتریان گره خورده و ایران خودرو تمام تلاش خود را برای دستیابی به این امر به کار می بندد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو تامین منابع مالی را مسیر اصلی در تحقق هدف تولید امسال دانست و تصریح کرد: نظام بانکی و به ویژه بانک تجارت همواره در تنگناها پشتیبان تولید ایران‌خودرو بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در روز شهادت مولای متقیان، حضرت علی (ع)، با کودکان و نوجوانان تحت پوشش موسسه دارالقرار ایران‌خودرو دیدار کرد.
درست زیر پا‌های شما در اعماق سیاره ما، یک اکوسیستم باورنکردنی عظیم و سرشار از حیات وجود دارد. در سال‌های اخیر، تیم بین المللی بزرگی از دانشمندان نشان داده‌اند که چگونه میلیارد‌ها میلیارد میکروارگانیسم کیلومتر‌ها زیر سطح زمین زندگی می‌کنند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا تصویری از یک ستاره نادر در مرحله پیش از انفجار و تبدیل شدن به گرد و غبار کهکشانی ثبت کرده که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری از زمین قرار دارد.
نهنگ‌ها غذای خود را با وارد کردن حجم زیادی از آب به دهان کسب می‌کنند. پس از ورود آب، زبان عظیم نهنگ آن را از طریق صفحات بالن که روی هم قرار گرفته اند خارج می‌کند و کریل‌ها در پشت آن‌ها باقی مانده تا بلعیده شوند.
ویدئویی جالب از زندگی روزمرۀ مردم اصفهان در سال هزار و سیصد وشش شمسی منتشر شده است که در آن نشان می‌دهد در تاریخ پنجشنبه نه شهریور آن سال تصویربرداری شده است. یکی از صد‌ها قطعه عکس و فیلمی که فردریک گادامر، عکاس پروژۀ عظیم «آرشیو سیاره»، در سفر به ایران تهیه کرده است. مکان آن در نزدیکی بازار میدان نقش جهان است.
ستاره عظیم NGC ۲۲۶۴ IRS، منشأ احتمالی بادی است که سحابی مخروطی را می‌سازد. چادر قرمزرنگ سحابی مخروطی از گاز هیدروژن درخشان تولید می‌شود.
تصویر هفته که توسط محققانی که با این تلسکوپ فضایی کار می‌کنند منتشر شده، خیره‌کننده است و خوشه باز ان‌جی‌سی ۶۵۳۰ (NGC ۶۵۳۰) را نشان می‌دهد. این خوشه که از هزاران ستاره تشکیل شده در هاله‌ای از غبار فرو رفته و بخش کوچکی از سحابی عظیم و زیبای مرداب را تشکیل می‌دهد.
قرار است طی پروژه ای به نام «سولاریس» پنل های خورشیدی عظیمی به فضا فرستاده شوند تا با جمع آوری انرژی ستاره آن را به برق تبدیل و به زمین بتابانند.
یک سیارک تازه کشف شده خطرناک به اندازه بزرگترین آسمانخراش روی زمین قرار است امروز از کنار سیاره خاکی بگذرد.
کاوشگر خورشیدی «سولار اربیتر» قبل از گذر از کنار سیاره ونوس با یک شعله عظیم پلاسمای خورشیدی روبرو شده است.
ترکی بن سلمان مرد پولدار آرام، مشاور، در تجارت خانوادگی "ملک سلمان" پادشاه عربستان سعودی است. ستاره ترکی در حال طلوع می‌باشد، زیرا ثروت عظیم خانواده سلمان هم چنان در حال رشد است.
مبارک باد بر ملت عظیم الشأن ایران این چنین فرزندان سلحشور و جان بر کفى که نام آنان و کشورشان را جاویدان کردند و مبارک باد بر اسلام بزرگ این متابعانى که در دو جبهه جنگ با دشمن باطنى و دشمنان ظاهرى پیروزمندانه و سرافراز امتحان خویش را دادند و براى اسلام سرافرازى آفریدند.