نهنگ‌ها غذای خود را با وارد کردن حجم زیادی از آب به دهان کسب می‌کنند. پس از ورود آب، زبان عظیم نهنگ آن را از طریق صفحات بالن که روی هم قرار گرفته اند خارج می‌کند و کریل‌ها در پشت آن‌ها باقی مانده تا بلعیده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
بنتلی بنتایگا EWB مولینر با ۵۴۲ اسب‌بخار قدرت، می‌تواند در ۴.۵ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد و به حداکثر سرعت ۱۸۰ مایل در ساعت دست پیدا کند. سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به خروجی این پیشرانه کمک می‌کنند.
پینینفارینا تولید بی ۹۵ را محدود به ۱۰ دستگاه کرده که در مقایسه با باتیستا دیگر خودرو جدید این کمپانی که ۱۵۰ دستگاه است یک تولید محدود کامل، محسوب می‌شود.
ساخت ساختمان ۱۰ طبقه در مدت تقریبا 48 ساعت توسط یک شرکت چینی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. منبع: خبرفوری
قدیمی‌ترین و معروف‌ترین گل لاله سیاه La Tulipe Noire نام داشت که در سال ۱۸۹۱ به دنیا معرفی شد. این گیاه اکنون دیگر وجود ندارد. لاله ملکه شب که در سال ۱۹۵۵ رونمایی شد، یک گیاه  پیاز دار بسیار مقاوم و کم توقع است که در اواسط اردیبهشت ماه گل می‌دهد. این گل ظاهری بسیار کلاسیک و چشمگیر دارد و به راحتی در باغ و گلدان پرورش داده می‌شود.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
تصاویر هوایی از جشن روز غدیر در تهران را مشاهده می‌کنید.
این جت خصوصی شرکت فرانسوی داسو "فالکون ۱۰ ایکس" نام دارد هواپیمایی مجلل و ۷۵ میلیون دلاری که قرار است از سال ۲۰۲۵ میلادی پرواز کند و لقب "پنت هاوس آسمان ها" را از آن خود کرده و با بمباردیه گلوبال ۷۵۰۰ مقایسه می‌شود.
برای جوان‌تر شدن تنها استفاده از کرم‌ها و سرم‌های ضدچروک و ماسک‌های صورت کافی نیست. رنگ مو یکی از مواردی است که می‌تواند شما را جوانتر یا پیرتر از سنتان نشان دهد.
امروز به ۱۰ هواپیمای نظامی خطرناک می‌پردازیم که قادرند تلفاتی باورنکردنی به دشمن وارد کنند و حتی سرنوشت جنگ را تغییر دهند.
یک عروس دریایی جعبه‌ای استرالیا میزان سم کافی برای از بین بردن ۶۰ انسان بالغ را دارد و از قرن نوزدهم تاکنون تقریبا ۸۰ مرگ در استرالیا بر اثر نیش این حیوان ثبت شده است.
سنا GTR از نسخه شهری خود ۱۰ کیلوگرم سبک‌تر است که این کاهش وزن به دلیل حذف ایربگ‌ها، ترمز دستی، مافلر اگزوز و استفاده از متریال سبک‌تر به جای شیشه همچون پلکس گلس ممکن شده است.
در گذشته حدود ۱۰ یخچال در محله خانی‌آباد وجود داشت که بیشترشان تخریب شده‌اند. ضمن اینکه در این محل پدر غلامرضا تختی هم یخ می‌فروخت و برخی محلی‌ها معتقدند این یخچال هم متعلق به پدر تختی بوده است.
بمناسبت ۱۰ اردیبهشت «روز ملی خلیج فارس»، بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به همت هیات نجات غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم و با حضور غواصان جانبازان دوران دفاع مقدس به طول ۲۰ متر در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس، در جزیره قشم نصب شد.
مردم روزه‌دارتهرانی از ساعت ۱۰ صبح امروز؛ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ مصادف با بیست و سوم رمضان ۱۴۴۴ از مسیر‌های تعیین شده، همراه با سایر شهر‌های کشور با حضور در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس را گرامی داشته‌اند.
در مستند زندگی جورجینا، همانطور که بینندگان مشاهده کردند، دکوراسیون خانه بسیار خاص است و علاوه بر آن، توسط یک باغ وسیع و یک تراس بزرگ با یک استخر احاطه شده است.
پرنده " رابین" بیشتر در آمریکای شمالی از آلاسکا و کانادا به سمت جنوب تا شمال فلوریدا و مکزیک تولید مثل می‌کند. رابین یکی از اولین گونه‌های پرندگان است که تخم‌های خود را در میان شاخ و برگ‌ها پنهان میکند.
در ادامه به گونه‌هایی از پرندگان اشاره می‌کنیم که برای انسان‌ها نقش کلیدی داشته اند: از تمدن‌های باستانی گرفته تا بحران آب و هوایی امروزی.
سال ۲۰۰۱ بود که بقایای یک شهر گمشده در خلیج خامبات در سواحل هند کشف شد. شهری که برخی باستان شناسان معتقدند قدیمی‌ترین شهر تاریخ است.
مدیرعامل‌سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب، عنوان کرد: «شدت این انفجار به حدی بود که به ۱۰ منزل مسکونی در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت وارد شده است». این حادثه به علت اختلاف خانوادگی اتفاق افتاده و در پی آن فرزند خانواده شیلنگ گاز را بریده و منزل که خالی از سکنه بوده را ترک می‌کند.
مصریان باستان با آسیاب مواد معدنی و ترکیب آن‌ها با دیگر مواد مثل چربی حیوانات برای افزایش چسبندگی و ماندگاری، سایه چشم درست می‌کردند. آن‌ها خود را به رنگ‌های خاصی محدود نمی‌کردند و از طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها استفاده می‌کردند.
در برخی از گونه‌ها، پدر نقشی جدایی‌ناپذیر در تربیت کودک در کنار مادر - یا گاهی به جای او - دارد.
در کنار بازیکنانی که راهی جام جهانی خواهند شد، هستند نفراتی که خودشان را شایسته حضور در قطر می‌دانستند، ولی کیروش ترجیح داد آن‌ها را خط بزند و یا اصلا به اردو‌های تیم ملی دعوت نکند.
براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ